Helluntaina 3000 syntistä ihmistä puhdistettiin synneistä KASTEESSA ja liitettiin KASTEESSA Kristuksen ruumiin jäseneksi Pyhän uskon Hengen lahjan saajiksi.
Tästä helluntailaiset eivät puhu yhtään mitään!
1. Kor. 12:13
Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä. [Room. 10:12; Gal. 3:28; Ef. 2:18; Kol. 3:11]
Helluntailaiset salaavat oikean helluntain tärkeimmän asian!
27
205
Vastaukset
- Anonyymi
Luther itse totesi, että Rooman keisarikunnan käytännöllisistä syistä käyttöön otettu lapsikaste on paavilta. Postillassaan 3.loppiaisen jälkeisen sunnuntain tekstissä hän toteaa, ettei lapsikaste pelasta.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179620106
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
3000 uskoi JA ottivat KASTEEN , usko ja kaste, molemmat kuuluu yhteen , kumpaakaan erottamatta toisistaan.
Sitten Paavali opettaa SEURAKUNTAA , > kasteen saaneita, eihän Paavali ulkopuolisia opeta, vaan kasteen saaneita ; = seurakunta = Kristuksen ruumis.
"Seurakunta on Kristuksen ruumis , ja hänen täyteytensä , hänen joka kaiken kaikessa
täyttää."- Anonyymi
Ensin syntisyyden vuoksi Jumalan puoleen kääntyminen, jotta Jumala antaisi sen uskon Hengne lahjan sydämeen kasteessa puhdistettuun sydämeen lahjaksi.
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Meitä ja meidän lapsia tämä lupaus tarkoittaa."
Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost. For the promise is unto you, and to your children.
Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä. [Room. 10:12; Gal. 3:28; Ef. 2:18; Kol. 3:11]
Uskon lahja.
Hengellinen usko on kasteen lahjan Pyhän Hengen tärkeä yksi ominaisuus. Usko, toivo, rakkaus, rauha ovat Jumala lahjoja.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus ja puhtaus.
Heluntaina 3000 Kastettuja alettiin kutsua uskoviksi, kreikaksi "pistis", koska heillä on kasteen lahjana saatu uskon Henki.
Helluntailaiset tarkoittavat uskovilla käännynnäisiä, joita sodomiasta tavattu Gerhard Olsen-Smidt teki Suomessa paljon houkuttelemalla kristittyjä kääntymään helluntailaiseksi, harhaoppisen uskon jäsenksi villitsevien hurmoshenkien valtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin syntisyyden vuoksi Jumalan puoleen kääntyminen, jotta Jumala antaisi sen uskon Hengne lahjan sydämeen kasteessa puhdistettuun sydämeen lahjaksi.
Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Meitä ja meidän lapsia tämä lupaus tarkoittaa."
Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost. For the promise is unto you, and to your children.
Uskon lahja.
Hengellinen usko on kasteen lahjan Pyhän Hengen tärkeä yksi ominaisuus. Usko, toivo, rakkaus, rauha ovat Jumala lahjoja.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus ja puhtaus.
Heluntaina 3000 Kastettuja alettiin kutsua uskoviksi, kreikaksi "pistis", koska heillä on kasteen lahjana saatu uskon Henki.
Helluntailaiset tarkoittavat uskovilla käännynnäisiä, joita sodomiasta tavattu Gerhard Olsen-Smidt teki Suomessa paljon houkuttelemalla kristittyjä kääntymään helluntailaiseksi, harhaoppisen uskon jäsenksi villitsevien hurmoshenkien valtaan.Helluntailaisuuden Suomeen tuonut Olsenin pastori pumppasi sitä viekasta sodomian henkeä tuhansiin ihmisiin vaatimalla kristityiltä uuden kasteen helluntailaiseksi. Mies paljastui miehimykseksi, joka vietiin vankilaan ja karkotettiin Norjaan.
Ehti levittää ja pumpata omaa azusin henkeään kymmeniin tuhansiin ihmisiin perustamalla tänne 40 ens.hell.srk. Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuuden Suomeen tuonut Olsenin pastori pumppasi sitä viekasta sodomian henkeä tuhansiin ihmisiin vaatimalla kristityiltä uuden kasteen helluntailaiseksi. Mies paljastui miehimykseksi, joka vietiin vankilaan ja karkotettiin Norjaan.
Ehti levittää ja pumpata omaa azusin henkeään kymmeniin tuhansiin ihmisiin perustamalla tänne 40 ens.hell.srk.Oletko unohtanut, että babtistit, vapaakirkolliset ja metodistit myös kastavat sen jälkeen, kun ihminen on ottanut Jeesuksen vastaan. Kuka heille tämän opetti ?
Olenko minä syyllinen, kun minun esi-isäni ja -äitini murhasivat miehen. Kannanko minä ja minun sukulaiseni edelleen syyllisyyttä heidän tekoonsa ?
Minä en tiedä Olsenista mitään. En ollut syntynyt vielä silloin.
Jeesus sanoi miehille, jotka meinasivat kivittää aviorikoksesta tavatun naisen, " Se, joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven".
Miksi sinä heittelet niitä kiviä niin paljon ?
Sinä olet varmaan Suomen ainoa synnitön, kun jaksat kirjoitella herjauksiasi. Luuletko, että Jumala hyväksyy ne. Missä on sinun rakkautesi lähimmäistä kohtaan ? Oletko vihainen kaikille, jotka eivät ajattele niin kuin sinä ? Pitäisikö toisten ajatella prikulleen niin kuin sinä ajattelet ?Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisuuden Suomeen tuonut Olsenin pastori pumppasi sitä viekasta sodomian henkeä tuhansiin ihmisiin vaatimalla kristityiltä uuden kasteen helluntailaiseksi. Mies paljastui miehimykseksi, joka vietiin vankilaan ja karkotettiin Norjaan.
Ehti levittää ja pumpata omaa azusin henkeään kymmeniin tuhansiin ihmisiin perustamalla tänne 40 ens.hell.srk.Oletko unohtanut, että babtistit, vapaakirkolliset ja metodistit myös kastavat sen jälkeen, kun ihminen on ottanut Jeesuksen vastaan. Kuka heille tämän opetti ?
Olenko minä syyllinen, kun minun esi-isäni ja -äitini murhasivat miehen. Kannanko minä ja minun sukulaiseni edelleen syyllisyyttä heidän tekoonsa ?
Jeesus sanoi miehille, jotka meinasivat kivittää aviorikoksesta tavatun naisen, " Se, joka on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven".
Sinä olet varmaan Suomen ainoa synnitön, kun jaksat kirjoitella herjauksiasi. Luuletko, että Jumala hyväksyy ne. Missä on sinun rakkautesi lähimmäistä kohtaan ? Oletko vihainen kaikille, jotka eivät ajattele niin kuin sinä ? Pitäisikö toisten ajatella prikulleen niin kuin sinä ajattelet ?- Anonyymi
Monkki kirjoitti:
Oletko unohtanut, että babtistit, vapaakirkolliset ja metodistit myös kastavat sen jälkeen, kun ihminen on ottanut Jeesuksen vastaan. Kuka heille tämän opetti ?
Sinä olet varmaan Suomen ainoa synnitön, kun jaksat kirjoitella herjauksiasi. Luuletko, että Jumala hyväksyy ne. Missä on sinun rakkautesi lähimmäistä kohtaan ? Oletko vihainen kaikille, jotka eivät ajattele niin kuin sinä ? Pitäisikö toisten ajatella prikulleen niin kuin sinä ajattelet ?Lahkoissa ei ole mitään Jeesuksia. Villitseviä hurmoshenkiä siellä otetaan vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkoissa ei ole mitään Jeesuksia. Villitseviä hurmoshenkiä siellä otetaan vastaan.
Näin kertoili adventistihenkinen... Pistän linkin sivulle, kunhan se tallentelen todistusaineeksi
- Anonyymi
Vain Raamatun ajan kielen ja sanojen ymmärtäminen johtaa oikeaan ymmärrykseen.
Raamatussa uskovaksi "pistis" tulemin tarkoittaa kastamista ja kastetuksi tulemista, sillä kasteessa synneistä pestyyn sydämeen ihminen saa uskon Hengen lahjan omakseen asuvaiseksi.
Ef. 1:13
Hänessä on teihinkin, sittenkuin olitte kuulleet totuuden sanan pelastuksenne evankeliumin uskoviksi tultuanne pantu luvatun Pyhän Hengen sinetti.
Uskoviksi tuleminen tarkoittaa Kristillistä kastetta, jossa se Pyhän Hengen lahja ihmiselle annetaan omaksi. Usko on Hengen lahja sydämessä asuvaisena. Ei mikään pelkkä kuulosta tuleva mielenmuutos "metanoia".
"Koska meillä on uskon Henki, siksi me uskomme"
Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä KASTEEN Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
Lyydiata alettiin kutsua uskovaksi "pistis" kasteen jälkeen, koska hän sai kasteessa uskon Hengen lahjan.
Ap. t. 16:14
Ja eräs Lyydia niminen purppuranmyyjä Tyatiran kaupungista, jumalaapelkääväinen nainen, oli kuulemassa; ja Herra avasi hänen sydämensä ottamaan vaarin siitä, mitä Paavali puhui. Ja kun hänet ja hänen perhekuntansa oli kastettu, pyysi hän meitä sanoen: "Jos te pidätte minua Herraan uskovaisena, niin tulkaa minun kotiini ja majailkaa siellä". Ja hän vaati meitä.- Anonyymi
"eivätkö he ole kuulleet ? Kyllä ovat : "HEIDÄN äänensä on kulkenut kaikkiin maihin ja HEIDÄN
sanansa maan piirin ääriin." Room: 10: 18
kristinusko tullut Suomeen jo lähes 1000 vuotta enne helluntailaisuutta.
Kiitos , olemme kuullet.
jos ymmärrät edes mitä kristinusko kokonaisuudessaan on . - Anonyymi
Kasteen lahja Pyhä Henki ja entinen paha henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.
Pahan hengen ihmisessä ollessa ei hänellä voi olla mitään oikeata uskoakaan, vaikka kuinka sitä todistelisi ja julistaisi suullaan.
Ensin pitää saada se Pyhä uskon Henki, mutta Pyhä Henki tulee vain kasteessa synneistä pestyyn sydämeen asuvaiseksi.
Usko on sama asia kuin Pyhä Henki. - Anonyymi
2. Kor. 4:13
Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasteen lahja Pyhä Henki ja entinen paha henki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.
Pahan hengen ihmisessä ollessa ei hänellä voi olla mitään oikeata uskoakaan, vaikka kuinka sitä todistelisi ja julistaisi suullaan.
Ensin pitää saada se Pyhä uskon Henki, mutta Pyhä Henki tulee vain kasteessa synneistä pestyyn sydämeen asuvaiseksi.
Usko on sama asia kuin Pyhä Henki.Pyhä Henki annetaan kasteessa - lahjaksi,
"kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi ,
SILLOIN
te saatte Pyhän Hengen lahjan, sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu."
Apt: 2: 38-39
helluntailaisuudessa ei kastetta anneta , ennekuin pastori varmistaa uskosi ihmisen mittapuulla , >"millä mitalla te mittaatte , sillä teille mitataan"
Raamattu, "Ihminen näkee vain ulkokuoren , Jumala näkee sydämen" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhä Henki annetaan kasteessa - lahjaksi,
"kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi ,
SILLOIN
te saatte Pyhän Hengen lahjan, sillä teille ja teidän lapsillenne tämä lupaus on annettu."
Apt: 2: 38-39
helluntailaisuudessa ei kastetta anneta , ennekuin pastori varmistaa uskosi ihmisen mittapuulla , >"millä mitalla te mittaatte , sillä teille mitataan"
Raamattu, "Ihminen näkee vain ulkokuoren , Jumala näkee sydämen"Helluntailaisten kaste aikuisille on pelkkä käännynnäiskaste vedellä, minkä uskonyhdistykse ry:n säännöt määräävät uuden jäsenen ottamiseksi,
eikä siinä saada mitään Pyhää Henkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailaisten kaste aikuisille on pelkkä käännynnäiskaste vedellä, minkä uskonyhdistykse ry:n säännöt määräävät uuden jäsenen ottamiseksi,
eikä siinä saada mitään Pyhää Henkeä.Räkänokastakin mies tulee, jos muistaa katsoa vaikka ko, linkkiä.
https://www.tv7.fi/arkki/derek-prince/vesikaste-1-2_p7192/
https://www.tv7.fi/arkki/derek-prince/vesikaste-2-2_p7191/
- Anonyymi
Helluntailiikkeen perustajat sekä Amerikassa että Suomessa oli miehimyksiä, ei heissä ollut mitään Pyhää Henkeä lähimaillakaan, mitä he ympärilleen levittivät. Azusinhenkeä heissä oli, mutta se on epäpyhä villitsevä hurmoshenki.
- Anonyymi
Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.
- Anonyymi
Tarkasti kun luet jokaisen sanan merkityksen, niin ei tässä puhuta mistään uskoontulosta ennen kastetta, vaan syntiseksi tulemisesta, REPENT, ja sen vuoksi Jumalan puoleen kääntymistä syntisenä kasteen edellä; ei uskovaisena.
Miehet saivat "piston" sydämeen ennen kastetta. Se tarkoittaa syntiseksi tulemista.
Apt.2:38
"Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen. Meitä ja meidän lapsia tämä lupaus tarkoittaa."
King James
"Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost. For the promise is unto you, and to your children."- Anonyymi
Minä kirjoitan teille, lapsukaiset, sillä synnit ovat teille anteeksi annetut hänen nimensä tähden.
I write unto you, little children, because your sins are forgiven you for his name’s sake.
- Anonyymi
Saman virren veisaaminen jatkuu päivästä toisen.
- Anonyymi
Sitä katsellessani tuli lännestä vuohipukki koko maan yli, tuskin maanpintaa koskettaen, ja sillä pukilla oli otsassaan mahtava sarvi.
- Anonyymi
Helluntailaisuus on Amerikasta tänne 100 v. sitten tuotu uusi vieras hurmoshenkinen ja villitsevä uskonto.
Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta.
- Anonyymi
Helluntaikirkko ilmoittaa ettei Helluntaiseurakunnassa suoritettu kaste pelasta.
Eihän kaikki helluntailaiset ole uudestisyntyneitä.- Anonyymi
Eikös Pentecostalismiin liity heidän oppiensa mukainen oma musta raamattu,
harhaoppinen kansalle painos, mitä salaa lukee.
Mormoneilla on Mormonin Kirja ja Opin ja Liittojen kirja ja kultaiset levyt.
Helluntailaisilla on kultaiset hiput.
Jehovantodistajilla on Vartiotornilehdet.
Jenkkilästä tulee valtavasti hengellistä kirjoja, mitä ne lukee ja joita ne lainaa toisilleen.
Oikea Raamattu voi olla esillä eksytystarkoituksessa, että uusi tulokas luulisi, että kyse on oikeasta Kristinuskosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Pentecostalismiin liity heidän oppiensa mukainen oma musta raamattu,
harhaoppinen kansalle painos, mitä salaa lukee.
Mormoneilla on Mormonin Kirja ja Opin ja Liittojen kirja ja kultaiset levyt.
Helluntailaisilla on kultaiset hiput.
Jehovantodistajilla on Vartiotornilehdet.
Jenkkilästä tulee valtavasti hengellistä kirjoja, mitä ne lukee ja joita ne lainaa toisilleen.
Oikea Raamattu voi olla esillä eksytystarkoituksessa, että uusi tulokas luulisi, että kyse on oikeasta Kristinuskosta.Mormonin Kirja, Moroni luku-8
Siellä ne helluntailaistenkin kasteohjeet annetaan:
Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mormonin Kirja, Moroni luku-8
Siellä ne helluntailaistenkin kasteohjeet annetaan:
Pienten lapsien vanhempia uhataan kuolemalla ja helvetillä, jos he aikovat viedä lapsensa kastettavaksi kristityiksi.Mormonien opin lapsi voi tulla syntiseksi vasta 8 vuotiaana.
Helluntailaisilla se ikäraja on vaihellut 14-15 vuoden välillä.
Joskus on puhuttu kun tytöillä alkaa kuukautiset ja pojilla masturbointi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763402
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171476- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025