https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/skinit-joensuusta-siivonnut-iranilaislahtoinen-melody-pitaa-rasismia-nyt-suomessa-erittain-suurena-ongelmana-tassa-hanen-neuvonsa/8749226
Tuo akka saanut mitaleja poliiseilta ja Presidentiltä!
Tosi törkeää!
Tuo akka tulisi heti laittaan Iraniin menevään koneeseen!
Joensuu oli hyvä esimerkki siitä, miten Suomalaiset arvostaa omaa kotipaikkaansa ja haluaa suojella sitä.
Turussa Turun Keskustan skinit ottivat kantaa, kun Lähiössä Suomalaista Kristittyä perhettä vainosi paikallinen jengi
Suomi edelleen puolustamisen arvoinen!
5
156
Vastaukset
- Anonyymi
Joensuu oli hyvä esimerkki siitä miten suomalaiset arvostavat rasismia ja väärän väristen ihmisten hakkaamista. Joensuun skinit hakkasivat mustan yhdysvaltalaisen koripalloilijan ja tämä on ääliön mielestä muka jotain Suomen ja kotipaikkakunnan suojelemista.
- Anonyymi
muslimien ei tule antaa ottaa valtaa Suomessa!
Kuten tuonkin musliminaisen puheista ja teoista saamme , nähdä on hän todella röyhkeä!
Hänellä ei ole minkäänlaista kunnioitusta alkuperäisväestöä kohtaan!
Hyvin suositeltavaa että hänet lähetään takaisin Iraniin!- Anonyymi
Joensuun skinit olivat väkivaltarikollisia ja persu puolustelee heitä. Ovat muka isänmaallisia kun hakkaavat väärän värisiä ihmisiä, kuten Suomeen tulleita yhdysvaltalaisia urheilijoita.
- Anonyymi
Joo täällä riittää vielä noita mustaihoisia koripalloilijoita muillakin paikkakunnilla, joten siitä vain puolustamaan Suomea ja pahoinpitelemään heitä isänmaallisesti.
https://yle.fi/a/74-20042021
"Skiniongelma nousi julkisuuteen vasta vuonna 1995, kun Katajan koripallojoukkueen jenkkivahvistus Darryl Parker lähti kaupungista skinien käytyä hänen kimppuunsa. Tapauksesta uutisoitiin ulkomaita myöten. Esimerkiksi The Washington Post kirjoitti Joensuun rotuvihasta."
"Skinikulttuuriin kuului hauskan illan ideologia, että ensin juotiin päät turvoksiin ja sitten lähdettiin kaupungille riehumaan. Jos nähtiin maahanmuuttaja, käytiin päälle. Jos maahanmuuttajia ei löytynyt, uhriksi kelpasi kuka vain."
Tätä toimintaa ääliö pitää "kotipaikkansa suojelemisena". - Anonyymi
muslimien Suomeentulo on vaarallinen asia!
Onko Ruotsin tilanne nyt hyvä tai Suomea parempi?
Ruotsissa nyt rettelöivät henkilöt eivät ole Ruotsalaisen vaaleita, vaan enemmän tummempia!
Helsingissä jo Suomalaiset ovat joutuneet maahan tulleiden jengien vainoamisiksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1422633Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401687
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii321546Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772