Mikä tekee ihastuksesta noloa sille, johon on ihastuttu?

Anonyymi-ap

Kysymys kaikille, ehkä enempi miehille: jos nainen on teihin ihastunut, ja tiedätte/huomaatte sen, mikä tekee ihastuksesta teidän näkökulmasta noloa?

9

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos on antanut aihetta ihastumiselle niin voi olla ehkä itsellekin noloa, jos ei ole tosissaan ollut.

• Noloa on aika vahvasti sanottu, mutta voin kyllä lievästi vaivaantua jos joku on ihastunut enkä itse ole. Eli sen tekee "noloksi" se, etten pysty vastaamaan toisen tunteisiin ja joudun torjumaan hänet. Ne on aina hiukan kiusallisia ja surullisia tilanteita.

• Anonyymi

Hmmm, no mielestäni tämä mies on hoitanut asian tökerösti. Aikuisia kuitenkin ollaan, niin ei tarvitsisi kavereidensa kanssa minulle naureskella. En tietääkseni ole liiaksi hänen seuraansa tunkenut.

• Anonyymi kirjoitti:

Hmmm, no mielestäni tämä mies on hoitanut asian tökerösti. Aikuisia kuitenkin ollaan, niin ei tarvitsisi kavereidensa kanssa minulle naureskella. En tietääkseni ole liiaksi hänen seuraansa tunkenut.

Ne on hankalia tilanteita hoidettavaksi, jos toinen on ihastunut ja toinen ei. Olen onnekseni onnistunut ne hoitamaan kohtuullisen hyvin tähän saakka, mutta kivoja ne tilanteet ei kyllä ole.

Tuollainen toiminta että naureskellaan selän takana tai muutenkin käyttäydytään huonosti kertoo aika paljon siitä ihmisestä, ei tainnut olla ihastumisen arvoinen jos ei osaa edes kohdella kunnioituksella.

• Niin kuin Rande edellä mainitsi, lähinnä vaivaannuttavaa jos itsellä ei ole sellaisia tuntemuksia kuin toisella on. Ihastumisessa ei itsessään mitään noloa ole.
      No vähemmän noihin tilanteisiin enää näillä vanhuuspäivillä joutuu.

• Anonyymi

Yksipuoleinen ihastuminen on aika tavallista, sinänsä siinä ei ole mitään noloa.
      Joku kerta tulee se hetki kun ihastuminen onkin molemminpuoleista...
      Ylipäätään miksi ihmisen pitäisi hävetä tai kätkeä tunteitaan.
      Yhteiskunta on mennyt kummalliseksi (viharikos, ... ).
      Ei tunne voi olla rikos. Käytös voi.

• Anonyymi

Ei se ole noloa, jos tilanne on aloittajan kuvaama. Mutta itselleni kävi juuri viime siikolla niin, että vasta nyt huomasin, että nainen on ollut ihastunut minuun jo pidemmän aikaa. Se on noloa. On nimittäin itsellänikin tunteita häntä kohtaan, enkä ole vain tajunnut sitä molemminpuoleiseksi.

• Mikään ei tee siitä -noloa-. Kun tyttö on nuori ja hoikka niin se sykähdyttää suuresti ja päästään kokolailla pian samaan punkaan. Siinä tapauksessa että kyseessä on rumapainoinen tai wanha tai mummeli on se kiusallista, sellaista täytyy vältellä, kiertää kaukaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      32
      3780
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      98
      3404
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      104
      3328
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3138
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      70
      3060
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2795
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2570
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2483
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2412
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      90
      2146
    Aihe