Osaisiko joku auttaa ongelmassa:
Kone Asuksen Zenbook UM425I ja käyttöjärjestelmänä W11. Kun puhelimen kytkee koneeseen, se alkaa lataamaan, mutta ei näytä koneessa mitään liitetyksi, eikä anna puhelimesta valita USB-jakonappia. Montaa eri piuhaa yritetty, jotka kaikki toimii toisessa koneessa jakavina, mutta ei tässä. Kokeiltu myös toista laitetta yhteyden saamiseksi (ulkoinen kovalevy), mutta ei toiminut sekään. Puhelin / kovalevy toimii toisessa koneessa oikein. Missä siis vika?
Olen käynyt koneen vikamäärityksen läpi; ei löydä mitään. Ajoin kaikki päivitykset; ei apua. Ajoin ajurit uudestaan laitehallinnan kautta USB:hen; ei auttanut. Laitehallinnassa sanoo, että kaikkien USB-osioiden toimivan oikein. Poistin myös noiden asennuksen varmuuden vuoksi ja ajoin uudelleen käynnistyksen kautta, mutta ei mitään vaikutusta. Oman tulostimen asennuksenkin poistin, kun laite sen verran vanha + kaikki muut turhat näkyvät tulostimet. Eikä tästäkään ollut apua. Ideoita?
USB-jako ei toimi
Anonyymi-ap
3
252
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tarkennuksena aloitukseen, ettei näy levynhallinnassakaan tuo ollenkaan.
- Anonyymi
ÄLÄ IKi MAILMASSA KYTKE LAITETTA WINDOWSKONEEN USB JOHDOLLA
- Anonyymi
ÄLÄ IKi MAILMASSA KYTKE LAITETTA WINDOWSKONEEN USB JOHDOLLA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101