Miksi minulla on morkkis veljen kännin jälkeen?

Anonyymi-ap

Velipoika vetäisi lauantai iltana viskillä kastokännit ja oli sammunut keskelle tietä josta oli joutunut putkaan jossa oli kussut housuunsa.
Nyt on maanantai aamu ja minulla on morkkis. Ikäänkuin minä olisin ollut juomassa. Itse olen ollut raittiina ja hyvän aikaa ja tiedän miltä kännin jälkeinen morkkis tuntuu.
Pyysin jumalaa että voisin suhtautua veljen toilailuun empaattisemmin ja sain mitä tilasin.
Veli oli juomatta yli vuoden mutta ratkesi avovaimoltaan salaa ryyppäämään jonkun vanhan kaverinsa kanssa.
Empaattisuus on toki hyvä. Se auttaa asettumaan toisen asemaan mutta kummallisen voimakkaana se nyt minulla on.
Tämä minun empatia morkkis auttaa minua itseäni pysymään raittiina. En halua kokea enää ikinä henkilökohtaista morkkista omasta juomisestani

2

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Klassikko"-elokuvan hengessä luonnehtisin tuota kovaksi, suorastaan kauniiksi suoritukseksi veljeltäsi.

      Tämän oli tarkoitus olla vain keventävää (huonoa) huumoria.

      Vakavemmin, eikö empatia ole tosiaan juuri myötätuntemista ennemmin kuin vaikka sitä, että vaikea asia toisessa ihmisessä häipyy kokonaan näkyvistä?

    • Anonyymi

      Kyllä se viina on paljon pahaa tehnyt yhteiskunnassa.
      Kun kuulee älyttömiä juttuja kuten ” kyllä sitä välillä pitää ottaa kunnon kännit ” niin miksi kenenkään on otettava kunnon kännejä niin että ei itsekään tiedä mitä tekee, siinä on jo alkoholi myrkytys tekemässä tehtäväänsä , niin että kun tieten tahtoen laitetaan itsensä siihen kuntoon niin jossain on vikaa.
      Ja sinun ei kannata pitää morkkista toisen tekemisistä , jos on niin älyvapaa että ei osaa käsitellä omaa viinan juontiansa , niin ei se sinun syysi ole mitenkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe