Velipoika vetäisi lauantai iltana viskillä kastokännit ja oli sammunut keskelle tietä josta oli joutunut putkaan jossa oli kussut housuunsa.
Nyt on maanantai aamu ja minulla on morkkis. Ikäänkuin minä olisin ollut juomassa. Itse olen ollut raittiina ja hyvän aikaa ja tiedän miltä kännin jälkeinen morkkis tuntuu.
Pyysin jumalaa että voisin suhtautua veljen toilailuun empaattisemmin ja sain mitä tilasin.
Veli oli juomatta yli vuoden mutta ratkesi avovaimoltaan salaa ryyppäämään jonkun vanhan kaverinsa kanssa.
Empaattisuus on toki hyvä. Se auttaa asettumaan toisen asemaan mutta kummallisen voimakkaana se nyt minulla on.
Tämä minun empatia morkkis auttaa minua itseäni pysymään raittiina. En halua kokea enää ikinä henkilökohtaista morkkista omasta juomisestani
Miksi minulla on morkkis veljen kännin jälkeen?
2
192
Vastaukset
- Anonyymi
"Klassikko"-elokuvan hengessä luonnehtisin tuota kovaksi, suorastaan kauniiksi suoritukseksi veljeltäsi.
Tämän oli tarkoitus olla vain keventävää (huonoa) huumoria.
Vakavemmin, eikö empatia ole tosiaan juuri myötätuntemista ennemmin kuin vaikka sitä, että vaikea asia toisessa ihmisessä häipyy kokonaan näkyvistä? - Anonyymi
Kyllä se viina on paljon pahaa tehnyt yhteiskunnassa.
Kun kuulee älyttömiä juttuja kuten ” kyllä sitä välillä pitää ottaa kunnon kännit ” niin miksi kenenkään on otettava kunnon kännejä niin että ei itsekään tiedä mitä tekee, siinä on jo alkoholi myrkytys tekemässä tehtäväänsä , niin että kun tieten tahtoen laitetaan itsensä siihen kuntoon niin jossain on vikaa.
Ja sinun ei kannata pitää morkkista toisen tekemisistä , jos on niin älyvapaa että ei osaa käsitellä omaa viinan juontiansa , niin ei se sinun syysi ole mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764