Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Dokumenttisarja Kierroksilla (Pilsnerraggarna)

Anonyymi-ap

Tuunaavat vanhat romuautot häijyn näköisiksi ja ajelevat ympäriinsä. Autot on täynnä ja kyytiläiset ottaa huikkaa minkä töyssyiseltä kyydiltä kerkeävät. Kirosanat kaikuu ja musiikki pauhaa. Auton ulkopuolella roikkuu rinsikoita tai milloin mitäkin.

Olipa piristävää nähdä ruotsinkielistä sisältöä, joka ei oo pelkkää Strömsötä!

20

2664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika rajuja mimmejä! Lävistyksiä ja tatuointeja riittää ja eletään kuin kuolemattomat.

      • Anonyymi

        Kyllä kyllä ja kyllä.
        Nuo lävistykset ja tatuoinnit yhdistettynä typerään käytökseen kertookin ihmisen älykkyydestä kaiken oleellisen, eli sitä ei ole lainkaan.


      • Anonyymi

        Juu, ilman turvavyötä kännykkä kädessä. Voi käydä huonosti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aika överi toi Porrboll.

      • Anonyymi

        No siis ihan feikkihän se on.
        Kehittänyt itselleen tollasen "muka rankan" elämän ja hakee tyylillään vaan huomioo ja hyväksyntää reilusti itseään vanhemmilta miehiltä. Tyhmä ja nolo.


    • Anonyymi

      Vai että tuunaavat häjyn näköisiksi? mattamustaksi ovat maalanneet ja sen päälle töhritty sekä ripusteltu rintsikoita... Tuo auto on rakennettu tukevassa humalassa Iisalmessa kymmenisen vuotta sitten ja sillon muutoskatsastettu nuo korimuutokset... Sillon oli keltainen ja perä melkein tontissa... kannattaa katsoa Googlen kuvahaulla rambler americanan 1966 millainen oli alunperin😉 niin ja myös leimattu silloin! Tuota siirtokilpi pelleilyä en ymmärrä vai eivätkö uskalla viiä konttorille?

      • Anonyymi

        On niitä lauluautoja tehty ja ollut muuallakin vaikka kuinka kauan.
        80 luvulla jäi mieleen Lahdessa jenkkifarkku.

        Pienmusta ja ruohonleikkuri katolla. Porukka kyydissä kuin kännin käet;-)

        Hoilasivat laulua kolme väristä istui aidalla;-)


    • Anonyymi

      Aivan paskaa, ruikutetaan kuinka ollut vaikeata. Ei ole edes hauskaa tuollainen sekoilu, auton paskominen sanan varsinaisessa merkityksessä. Mahtaa haistakin. Ei jatkoon. Olevinaan jotain jengiläisiä sormiväreillä.maslatuilla liiveillä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Loistava sarja😀

      Elämänmakuinen kuin mikä;-)

    • Anonyymi

      Kiinnostaisi tietää mikä biisi siinä tv-spotissa pyöri mutta mistään ei löydy tietoja. Ainoa minkä osaan sanoa varmaksi on että se on coveri Ievan Polkasta...

      • Anonyymi

        Kappaleen nimi on En jävel på att ragga bil :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kappaleen nimi on En jävel på att ragga bil :)

        Ei ollut tuo - biisi mitä itse etsin soi vain siinä YLEn tv-mainoksessa, tämä näyttäisi olevan ohjelman oma teema... Kiitos kuitenkin :3


      • Anonyymi

        Benjamin: minä-minä-maa.. On musta sebiisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Benjamin: minä-minä-maa.. On musta sebiisi

        Mm...Sama tuntu, mutta ei ollut tämäkään. Kuten alussa sanoin, etsimäni biisi oli Ievan Polkka-coveri englannin (?) kielisellä lyriikalla. Muuten biisin instrumentaatio on sama kuin Benjaminin kappaleessa.
        Kiitos kuitenkin! tämä saattaa siirtyä oman auton soittolistaan...


    • Anonyymi

      Ruotsissa kovinkin " suosittu" harrastus!

    • Anonyymi

      Typerää mölinää. Miksi näistä tapauksista pitää tehdä kokonainen sarja?

    • Anonyymi

      Elämäntapa ja harrastus kullakin. Kiva nähdä totaalisen erilaisia suomenruotsalaisia.
      Ilman kermaperseilyä ns. "parempaa väkeä". Eihän he tossa sarjassa kellekään pahaa tehneet, touhuilivat omiaan kaveriporukassa. Mielenkiintoinen yhteisö ja duunia tekee, ei ramblerit kelan tuella lähe. Mummo on ihan huippu <3
      Mielummin tää, kun joku unelmahäät. Kiitos Pilsnerwaffe rohkeudesta. En edes puhu ruotsia, enkä oo ikinä käyny Vaasassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe