Ulkona ei saa hengitettyä kunnolla ja nyt on vasta aamupäivä.
Voimia kaikille ja muistakaa kylmä suihku.
Kankaanpää: 7.8.2023 kaikkien aikojen tukalin Trooppinen ilma
7
367
Vastaukset
- Anonyymi
Kylymä täs jo vähä tulee, ku ilmalämpöpumppu tos jäähryttää. Täytyy välis käyrä pihalla lämmittelemäs. Ja viisaille on se ihan oikein sääretty, tuo kylymä oli vitsi, oikeasti nyt on sopiva lämpö ja sopivan kuiva huoneilma.
- Anonyymi
Täällä sama, ilmalämpöpumppu viilentää ja kuivaa sisäilmaa mukavasti, antaa tulla vaan vaikka +35 astetta ulkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä sama, ilmalämpöpumppu viilentää ja kuivaa sisäilmaa mukavasti, antaa tulla vaan vaikka 35 astetta ulkona.
voi miten lapsellista! minä juon Koskenkorvaa ja hyvin menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi miten lapsellista! minä juon Koskenkorvaa ja hyvin menee
Ja taskulämmintä koskenkorvaa
- Anonyymi
ei tää lämpö oo viel mitää. sitte voidaa sanoo ku on vähintää 70 astetta nii sitte olis jo ok lämpö.
- Anonyymi
Olis saanut vähän lämmetä lisääkin vaikka ulkona olinki töissä koko päivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108