Atrialla hommissa ? Olen woke kulttuurin suuri kannattaja ja en halua yhteen ottoa
Onko persuja
42
654
Vastaukset
- Anonyymi
Persut on maakunnan suurin ja suosituin puolue, eli kyllä niitä Atriallakin on paljonkin.
- Anonyymi
Perus s porukassa ja vasemmistoliitossa on paljon saman henkistä sakkia
- Anonyymi
Tosi monet kepulaiset jotka ovat Atrialle päässeet töihin sukulaissuhteilla, ovat avanneet silmänsä ja muuttuneet perussuomalaisiksi.
- Anonyymi
Trolli! Wokettajat ei tee töitä lihateollisuudessa, itse asiassa eivät tee töitä ollenkaan.
- Anonyymi
En ole aloittaja mutta kokemusta Atrialla noin 20v ja katsotaan miten persu uskovaisten suu siellä sitten pannan kun Työehtosopimus loppuu seuraavan kerran. On sen veran enemmän kokemusta kun märkäkorvalla. Työnantajapuolelta tulee sellaisia heikennyksiä ettet uskokaan. Nyt jo uusi hallitus ohjelma mahdollistaa paljon heikennyksiä jos menee läpi. Onnea kun kusit omille kintuille väärällä puolue valinnalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja mutta kokemusta Atrialla noin 20v ja katsotaan miten persu uskovaisten suu siellä sitten pannan kun Työehtosopimus loppuu seuraavan kerran. On sen veran enemmän kokemusta kun märkäkorvalla. Työnantajapuolelta tulee sellaisia heikennyksiä ettet uskokaan. Nyt jo uusi hallitus ohjelma mahdollistaa paljon heikennyksiä jos menee läpi. Onnea kun kusit omille kintuille väärällä puolue valinnalla
Hyvä että työnantaja voi laittaa huonot työntekijät helposti pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt isottele maatiaistollikka.
- Anonyymi
On siellä muutamia persuja ja heidät tunnistaa siitä kun joka toinen sana on mamu sitä mamu tätä. Normaalit ihmiset hymyilee niille selän takana
- Anonyymi
Just så!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just så!
Muunmuassa naureskellaan kunnolla kun persu häipyy tauolle ja luulee että muutkin ovat samaa mieltä. Persuja ilmajoelta ainakin koskenkorvalta ja huissilta
- Anonyymi
Ihme persuja ovat töissä tehtaassa ja kannattavat työehtojen heikennyksiä ja lakko oikeuden rajoittamista. Ei ole juurikaan älliä päässä.
- Anonyymi
Kepulaiset on suojatyössä kunnilla ja valtiolla.
- Anonyymi
Nekään ei kannata persujen politiikkaa
- Anonyymi
Ne ovat kovia uhriutumaan ja öyhöttämään
- Anonyymi
Joo ja äänestävät itseään vastaa. Pitäisi muistaa kuka on aikoinaan ajanut 5 päivän työviikkoa ja kesälomarahoja ynm muita etuja työläisille. No persut ilmeisesti haluaa romuttaa kaikki saavutetut edut natsi kiimassaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja äänestävät itseään vastaa. Pitäisi muistaa kuka on aikoinaan ajanut 5 päivän työviikkoa ja kesälomarahoja ynm muita etuja työläisille. No persut ilmeisesti haluaa romuttaa kaikki saavutetut edut natsi kiimassaan
Niitä kun kuuntelee tuntuu ettei tyhmät edes tajua itse vielä mitä kaikkea persut kannattavat. Eipä persuja ole kukaan koskaan älystä kehunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tämä persuhallitus sentään muutamassa kuukaudessa saanut potkupallon äitiyspakkaukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tämä persuhallitus sentään muutamassa kuukaudessa saanut potkupallon äitiyspakkaukseen.
Niihin palloihin pitäisi painattaa kommunisti akkojen kuvia, voisi lisätä palloille käyttöä?
- Anonyymi
Persuille sopii että pekkaset poistetaan
- Anonyymi
- Anonyymi
Minkä takia persut haluaa kiusata duunaria joka niitä äänesti
- Anonyymi
Miksi duunari tai kukaan muukaan äänestäisi persuja? Tyhmää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi duunari tai kukaan muukaan äänestäisi persuja? Tyhmää.
Hölmö kysymys. Miksi ihmeessä duunari äänestäisi sosialisteja (sis. KEPU) ?
Sosialismi ei kannusta yrittämään, ei ole töitä eikä tuloja.
Sosialismi velkaannuttaa kunnat ja valtion, lapsen lapsillakaan ei ole tulevaisuutta sosialismissa.
Persut on paras vaihtoehto, he ajattelevat että niin työntekijän kuin työnantajankin etu on yhteinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosialismi velkaannuttaa kunnat ja valtion, lapsen lapsillakaan ei ole tulevaisuutta sosialismissa.
Persut on paras vaihtoehto, he ajattelevat että niin työntekijän kuin työnantajankin etu on yhteinen.Mutta miksi persut haluaa duunareille 10€€ tunti palkan ja sillä ei elä, pitääkö ihmiset saada leipä jonoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on paras vaihtoehto, he ajattelevat että niin työntekijän kuin työnantajankin etu on yhteinen.Kas kun minä en löydä hallitusohjelmasta mitään etuja työläisille. Pelkästään heikennyksiä
- Anonyymi
Onko ilimajoellaki Atria??? En ole koskaan kuullutkaan.....
- Anonyymi
Kannattaa katsoa eilinen A-studio
https://areena.yle.fi/1-63939343 - Anonyymi
Eikös se joku akka oo jonkinlainen luottamusnainen atrialla? Oikeen kuulemma viksu ja sivistyny. Ilimajoella se vastaa kunnallisesta päätöksenteosta.
- Anonyymi
Atrialla niin hyvä palkka että sille riittää 3-pv/viikossa työ
- Anonyymi
Ei oo päässy Hanu enää luottamustoimissa Atrialla jatkoon, ei ymmärtänyt, että luottamusoletetun pitää olla vähä niinku työntekijöitten puolella. Keskittyy nyt kunnan ystävyystoimintaan ja kansainvälistymiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo päässy Hanu enää luottamustoimissa Atrialla jatkoon, ei ymmärtänyt, että luottamusoletetun pitää olla vähä niinku työntekijöitten puolella. Keskittyy nyt kunnan ystävyystoimintaan ja kansainvälistymiseen.
Niin, hanuhan on aina innolla kannattanut hallinnon matkailua kunnan rahoilla. Nyt päässyt itsekkin vähän Viruvalkeaa ja pihvejä maistelemaan. Toki vaan ystävyyden nimissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, hanuhan on aina innolla kannattanut hallinnon matkailua kunnan rahoilla. Nyt päässyt itsekkin vähän Viruvalkeaa ja pihvejä maistelemaan. Toki vaan ystävyyden nimissä!
Omat asiat eka kuntoon sitten vasta muiden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uuden hallitusohjelman mukaan pistetään omat asiat 1930 luvulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hanu on kyllä kova poika laittamaan asioita kuntoon👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hanu on kyllä kova poika laittamaan asioita kuntoon👍
Kenen asioita ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No totuuden nimissä asia taisi olla niin, että jäi 10-vuoden jälkeen ihan itse sivuun Logistiikan lm-tehtävistä.
Sen jälkeen osallistui pää- lm äänestykseen ja sai kolmanneksi eniten ääniä, jos oikein muistan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnanvaltuusto ne valitsi sinne edustamaan kuntaa ja hienosti edustikin.
Mutta mitä siellä teki sosialisti Reinilä, jota valtuusto ei valinnut!
Olen varma että Hannu on maksanut kaikki juomansa omistaan ja tarjonnut vielä muillekkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No totuuden nimissä asia taisi olla niin, että jäi 10-vuoden jälkeen ihan itse sivuun Logistiikan lm-tehtävistä.
Sen jälkeen osallistui pää- lm äänestykseen ja sai kolmanneksi eniten ääniä, jos oikein muistan.Nyt hanu taitaa muistaa väärin🫢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen osallistui pää- lm äänestykseen ja sai kolmanneksi eniten ääniä, jos oikein muistan.Nyt taidat höpö-hanu muistaa väärin🫢!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnanvaltuusto ne valitsi sinne edustamaan kuntaa ja hienosti edustikin.
Mutta mitä siellä teki sosialisti Reinilä, jota valtuusto ei valinnut!
Olen varma että Hannu on maksanut kaikki juomansa omistaan ja tarjonnut vielä muillekkin.Saihan se varmaan päivärahat just siihen. Jos kaksi ilmaista tarjottua ruokailua samana päivänä, niin vain puolipäiväraha. Onkohan huomioinut tämän laskuttaessaan kuntaa? Onko kuitit jo tulleet julkisiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen jälkeen osallistui pää- lm äänestykseen ja sai kolmanneksi eniten ääniä, jos oikein muistan.Höpönassu laitettiin sivuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saihan se varmaan päivärahat just siihen. Jos kaksi ilmaista tarjottua ruokailua samana päivänä, niin vain puolipäiväraha. Onkohan huomioinut tämän laskuttaessaan kuntaa? Onko kuitit jo tulleet julkisiksi?
Ei kaikkia voi muistaa. Hanu vasta opettelee tavoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374