Pitääkö St1 eli vanhaa essoa taas joku veroja maksamaton, ihan vaan kun ei possua ole ruokalistalla ollenkaan. Eikä vissiin tarvi veroja maksaa. Jos muuttaja.
St 1 wanha Esso.
16
2630
Vastaukset
- Anonyymi
🤬🤬🤬
- Anonyymi
Tunnetko jonku kovasti veroja makasvan yrittäjän
- Anonyymi
Useita,
- Anonyymi
Ainakin sisätilat on kuin sikalassa.
- Anonyymi
Kyröskoskella joku huutaa ja melttoo kadulla ihmisille.
- Anonyymi
Aikas moni,,melttoo
- Anonyymi
Millaiseksi uusi Aasialainen ravintola on osoittautunut?
- Anonyymi
Hyvä ruoka, ja kyllä possuakin löytyy! Kannattaa käydä syömässä.
- Anonyymi
Hyvä ystävällinen palvelu ja ruoka.
- Anonyymi
halpa ruoka ja kohtelu
- Anonyymi
Mutta kun jostain kumman syystä siihen väylälle jätetään autot ettei pääse tankkaamaan.
Mikä vitun hämeenkyroläinen tapa , aikuisilla jättää kulkuväylälle autot kuin mannet tai tampereella skuutit,,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun jostain kumman syystä siihen väylälle jätetään autot ettei pääse tankkaamaan.
Mikä vitun hämeenkyroläinen tapa , aikuisilla jättää kulkuväylälle autot kuin mannet tai tampereella skuutit,,,,Oletko varma, että jättäjät ovat hämeenkyröläisiä?
- Anonyymi
Kyllä pari annosta mukaan otettiin, maksoi alle 30e. Ruoka oli keskinkertaista. Mutta veikkaan ettei niitä tehdä paikanpäällä.
- Anonyymi
Kyllä ne tehdään.
Itse kävin taas tänään, ja hyvää oli.
Tosin buffetin valikoima taitaa olla aina sama, mutta lajeja on kyllä monta valittavaksi.
- Anonyymi
Saako sieltä kaljaa ruokajuomaksi?
- Anonyymi
Ei saa. Pitää pärjätä ilman.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809