Ex-Vihreä viisastui:

Anonyymi-ap

Ex-Vihreä, tekniikan tohtori Eero Paloheimo:

– Olin aikoinaan mukana perustamassa Vihreitä juuri siksi, että koin ympäristökysymykset ja väestönkasvun jatkuvasti kasvavana ongelmana, jolle pitäisi tehdä jotakin. Esimerkiksi Kiinan yhden lapsen politiikka on merkittävä ympäristöteko, jota voitaisiin laajentaa muuallekin.


Erityisesti tätä pitäisi soveltaa afrikkalaisiin Afrikassa ja Afrikan ulkopuolella.

31

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen äänestänyt kerran Paloheimon eduskuntaan kun vihreät potkivat häntä
      muuttuessan punikeiksi

      Olin hänen kanssaan duunissakin

      Pena ei koskaan ollut vihreän liiton jäsen (Linkola)

      PALOHEIMO KÄVI INTENSIIVISESTI AFRIKASSA TOISIN KUIN TÄMÄN PALSTAN LEHMÄT JOTKA VAIN MÄREHTIVÄT SOSSUA JAPIERESKELEVÄT SULAMATONTA KELAA

      https://www.eeropaloheimo.fi/kirjat/tama-on-afrikka/

    • Anonyymi

      Humanitaarisista syistä Suomeen oleskeluluvan saaneet ovat tehneet kymmeniä tuhansia matkoja kotimaihinsa viimeisten vuosien aikana

      • Anonyymi

        Tuossa voisi olla säästöjen kohde. Kerran 3 - 5 vuodessa. Ennakkotieto, niin muusta ei uneksi.
        Jos on vielä taksikuljetukset jostain hyrskyntyrskyn mutkasta satoja kilometrejä, voidaan siirtyä järjen käyttöön. Rajoittaa.
        Beng


    • Ex-vihreä viisastui... Miten niin ? Mielestäni Eero Paloheimon on ollut viisas aina.
      Häntä ei vain ole ymmärretty eikä kuultu. Lukuisia hänen teoksiaan on saatavilla, ne ovat nyt entistä ajankohtaisempia. Ehkä niiden aika tulee vielä.
      Kuten Pentti Linkolankin Vihreän liikkeen ohjelman, joka ilmestyessään haukuttiin suohon.
      Tuossa linkitetyssä puheessa kuului järjen ääni. Kannattaisi pohtia niitä sisältöjä ennemmin kuin jahdata "rasistisia" puheita vuosien takaa.

      • Anonyymi

        Pentti Linkola oli viimeisinä vuosinaan anarkisti joka kannatti väkivallan käyttöä luonnonsuojelussa.


      • Anonyymi

        Viisastui siten että erosi feikkivihreäksi muuttuneesta puolueesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pentti Linkola oli viimeisinä vuosinaan anarkisti joka kannatti väkivallan käyttöä luonnonsuojelussa.

        Ylilyönnit, joita Linkola käsittääkseni käytti tyylikeinona, ei mielestäni tee tyhjäksi vihreän ohjelman sisältöä. Muun muassa Georg Henrik von Wright näki siinä kriisiaikojen ohjelman.
        Toisaalta, edes "omat", Linkolan lähipiiri, ei sitä hyväksynyt sellaisenaan - siis silloin kun se ilmestyi 1986.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pentti Linkola oli viimeisinä vuosinaan anarkisti joka kannatti väkivallan käyttöä luonnonsuojelussa.

        Ekonatsi Lonkolan mielestä natsien juutalaisten kaasuttamiset oli
        "ekologinen teko".


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        Ylilyönnit, joita Linkola käsittääkseni käytti tyylikeinona, ei mielestäni tee tyhjäksi vihreän ohjelman sisältöä. Muun muassa Georg Henrik von Wright näki siinä kriisiaikojen ohjelman.
        Toisaalta, edes "omat", Linkolan lähipiiri, ei sitä hyväksynyt sellaisenaan - siis silloin kun se ilmestyi 1986.

        Linkolan "ylilyönnit" ei olleet tyylikeinoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkolan "ylilyönnit" ei olleet tyylikeinoja.

        Linkola oli ekonatsi. Uuniin vaan ekologisesti ja hiukset ja kultahampaat talteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkola oli ekonatsi. Uuniin vaan ekologisesti ja hiukset ja kultahampaat talteen.

        Oliko se Vihreitten Viheeitten hyvän ohjelman sisältö ?
        Ei ollut. Vihreät halusivat päästä Linkolasta eroon.
        Linkolasta tuli mainehaitta. Harva kykenee Linkolaa ihailemaan,
        joka hänestä tietää. Toisaalta ihailee moni persujakin,
        vaikka tietää niitten rasismin ja natsismin.
        Äärijärjestö Suomen Sisu on yhtä kuin PS.


    • Anonyymi

      ''...yhden lapsen politiikka on merkittävä ympäristöteko, jota voitaisiin laajentaa muuallekin.''

      Valitettavasti sinun isäukko ei laskenut lakanoille.

      • Anonyymi

        Kiipeä puuhun.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        SMP:n paita näyttää olevan päällä. Sossupersu siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SMP:n paita näyttää olevan päällä. Sossupersu siis.

        Ja vankilassa ollut. Tosi-persu siis.


    • Luonto immeisenä vihreys ei mitenkää vierasta, kun siihen lisätään vihreäsiirtymä " Se on typerää " sanoi ihminen, joka vaatii ilmastotoimien keskeyttämistä se kun maksaa.

      • Anonyymi

        Siinä on hyvä ilmastotoimi kun lakataan raahaamasta lisääntyjiä mustasta afrikasta. Lisääntykööt siellä ja luonto huolehtii lopusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on hyvä ilmastotoimi kun lakataan raahaamasta lisääntyjiä mustasta afrikasta. Lisääntykööt siellä ja luonto huolehtii lopusta.

        Mieluummin maahanmuuttajia kuin sinunlaisiasi.


      • Anonyymi

        Pertikki on niin vihreä että raahaisi Suomeen afrikkalaisia lisääntymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin maahanmuuttajia kuin sinunlaisiasi.

        Minunlaisena ylläpitävät tätä maata ja minunlaiseni puolustavat tätä maata,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunlaisena ylläpitävät tätä maata ja minunlaiseni puolustavat tätä maata,

        Kelan elätillä hurjat jutut:)))


    • Anonyymi

      Mandelan etelä-Afrikka on maailman rasistisimpien maiden joukossa
      kysymys on enää detaljeista

      rasistinen murhaajavaltio

      75 ihmistä murhataan joka päivä

      • Anonyymi

        Nelson Mandela oli pressa 1994–1999
        Kuoli 2013


    • Anonyymi

      Nyt vihreillä on terhakas puheenjohtaja.
      Mielenkiinnolla seuraan, mitä tuleman pitää.
      Beng

      • Anonyymi

        Jos mies käyttäytyisi noin aggressiivisesti, häntä syytettäisiin ahdistelusta.


      • Anonyymi

        ... mutta Suomessa naiset saavat tehdä mitä vaan ja miesten on kuljettava talutushihnassa.

        SE on sitä ns. tasa-arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... mutta Suomessa naiset saavat tehdä mitä vaan ja miesten on kuljettava talutushihnassa.

        SE on sitä ns. tasa-arvoa.

        No kontrasti flegmaattisiin on selkeä.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... mutta Suomessa naiset saavat tehdä mitä vaan ja miesten on kuljettava talutushihnassa.

        SE on sitä ns. tasa-arvoa.

        Parempi tossun alla kuin taivasalla :))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe