Mitä salaseuroja nämä ovat kun ei mitään lähetyksiä ole YouTubesta saatavana?
Sama on new fine ja helluntailaisten isot juhlat. Eikö näille ole tärkeää että uskosta osaton voisi tänä media aikana tutustua ? Vai häpeääkö ne kenties niitä oppeja jotka eivät sitten ole raamatun mukaisia?
Pitääkö evankeliumista maksaa ? Eikö sisällä olijat ole sitoutuneet pitämään lafkoja pystyssä?
Hengen uudistus kirkossa
5
542
Vastaukset 5
- Anonyymi
Onhan sitä, vielä enemmän löytyy jos laitat hakusanaksi Sanan ja Rukouksen ilta tilaisuudet ovat samankaltaisia, järjestö ei ole aina mukana. Itse asiassa on meneillään karismaattinen herätys luterilaisessa kirkossa, mukana on ainakin vapaakirkollisia. Meidän kirkossa ei tilaisuusia äänitetä.
- Anonyymi
Mitään herätystä kirkossa meneillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään herätystä kirkossa meneillään.
Onhan sitä,toki veto-apua on saatu vapaista suunnista puhujavieraiden muodossa.
- Anonyymi
Luterilainen kirkko kulkee uuden tekniikan omaksumisessa hieman jälkijunassa vapaisiin suuntiin nähden. Vastaavaa toimintaa löytyy mm. Kangasalan seurakunnasta, Martin kirkosta Turusta.
- Anonyymi
Tuo Matin kirkon Ilpoistenpiiri on showta alusta loppuun. Yhtenä iltana siellä "parannettiin" kehitysvammaisia Jeesuksen nimissä. Arvatkaa parantuivatko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11833- 43814
- 62768
- 60750
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42743- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508- 104507
- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 44485
- 32469
- 40437
- 58431
- 17420
- 24419
- 43407