Huijareita koko sakki. Vaikka maksaa heille osamaksulla ja tekee osamaksu sopimuksen. Laittavan sitten maksun perintää ja kehtaavat vielä laskuttaa maksumuistuksista vaikka on laskut maksettu ajallaan.
Ihan oikeasti älkää ostako mitään sen kautta.
Älkää ostako Walley palvelun kautta
2
886
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää ostako mistään netti tai likeet osamaksulla yhtään mitään.Jos ei rahaa mitä ette pysty käteisellä ostaa.Älkää hankkiko sitä sitten.
- Anonyymi
Kiertäkää tämä Walley osaamatonta toimintaa, vaikka olet maksanut.
Ei huomautukirjeitä, laitetaan perintään ja posti tulee myöhässä sekä
ei ilmoiteta.
Olen antanut asia KKvlle selvitykseen, miten näissä ns. osamaksu ja muissa osamaksufirmoissa on korkeat korot ja muuta epäselvyyksiä.
Kyseessä on vain rahastus isoilla koroilla ei vastata ja nyt kuulemma kun Intrun on menossa konkurssiin niin he laittavat sen vuoksi perintään asioita, koska heillä on niin osaamatonta henkilsöstöä ja ei edes vastata viesteihin, puheluihin.
Kyllä kuluttajaviranomaisten tulee tutkia ja lopettaa nämä firmat.
Nyt 20205 vuoden alsuta nostettiin kaikkia perintäkorkoja ja maksuja eli onko hallitus myös rahankerääjä velallisille.
Älkää ostako näiltä osamaksuilla ja monet firmat laskuttvat näiden kautta myös Klarna, Avarda jne tekevät samaa ja henkilöstöä ei ole vastaamaan jotta voi sopia asiasta ei enää ole kun ne laitetaan perintään ja siitä tulee heti vaikutuksia.
Myös tämä uusi positiivinen rekisteri on susi, iosveli valvoo ja monelta jää lainat saamatta tai auton ostot kun niissä on virheitä ja kukaan ei päivtä niitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221