Keto Plus laihdutustuote

Onko teistä kukaan tilannut netistä Keto Plussa tuotetta? Onko kokemuksia ko. tuotteesta?

40

16066

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kait noita ihmepillereitä ole vielä keksittykään..

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­N­­y­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17964399X

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hei googlatkaa tästä! Huijausjuttu, mm. Pippa Laukan kuvia käytetty luvatta, mitälie näissä oikeasti.. Älkää ostako!

      • Anonyymi

        Garcinia Laihdutuslääke - https://tonzes.com/slimfi.htm
        Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.


    • Anonyymi

      Olen tilannut ja kokeillut, kohta syönyt purkillisen ei ole ollut minkäänlaista vaikutusta. Nyt haluaisin tietää mihin olisin yhteydessä lopettaakseni tilauksen.

    • Anonyymi

      Lääkärit Risto ja Pippa voisivat itse kommentoida tuotetta / vaikutusta / turvallisuutta julkisella kanavalla. Ovatko oikeasti valmisteen takana?!

      • Anonyymi

        Sitä minäkin odotan että he tulevat itse kertomaan tuotteesta vai ovatko he vaan rahastamassa tätä tuotetta.


      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole tämähän oli ihan huijaus juttu,siitä oli lehdessäkin.Ja sellaista pilleriä ei ole keksitty että ihminen sen avulla laihtuu.


    • Anonyymi

      Mulla Keto Plus 800 purkki pöydällä.Kuka kertoo voiko ottaa ja montako päivässä.? Miehelleni ostin ,on sepel valtimo tauti,korkea verenpaine .Voiko käyttää? Putooko paino?

      • Anonyymi

        Varokaa ottamasta, mulla nousi verenpaineet huimasti


      • Anonyymi

        Älä koske nakkaa vessasta alas


    • Anonyymi

      Kyllä on kokemusta ko tuotteesta, ensimmäinen kuukausi ja paino ei putoa, sen sijaan lisää tuli vain 2 kg. Että silleen täysin humpuuki tuote. Mutta oma vikani kun menin tilamaan, ja vielä niitä on jäljellä.

      • Anonyymi

        Samat sanat !!!! Varokaa ...Minä sain pahat niveltulehdukset..mmm( täyttä p...kaa purkissa )


    • Anonyymi

      Varokaa jos teillä on muita lääkkeitä. Itsellä nousi verenpaineet taivaisiin tämän keton kanssa. Verenpaine ja diabeteslääkkeet käytössä

    • Anonyymi

      Jos joku tarvii minulla oli 3 purkkia saatavilla

      • Anonyymi

        Jos et käytä itse, niin voisin kokeilla


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt nyt kaksi viikkoa ja painoni on vaan noussut. Syön sen purkillisen loppuun ja katson mitä tapahtuu? Eikö tässä ollut se rahat takaisin ?

      • Anonyymi

        Saapihan siinä lukea mutta tuskin tuut samaan rahoja takaisin


    • Anonyymi

      Olen kokeillut nyt pari viikkoa, ei mitään tuloksia, paino vaan noussut entisestään! Saako rahat nyt takaisin?

    • Anonyymi

      Tilasin netistä ja lopputulos oli vaikeat nivelkivut.

    • Anonyymi

      Täysin humpuuki tuote paino ei putoa yhtään olen syönyt 2, 5 purkkia ja paino ei putoa yhtään. Älkää vaan OSTAKO

    • Anonyymi

      Tilasin ja käytin n.3viikkoa ....sain pahat niveltulehdukset.....siis täyttä HUIJAUSTA ...

    • Anonyymi

      Mietin jo kun lueskelin tuotetta mutta kuitenkin ajattelin lukea myös vaikutuksia täältä ja kas kummaa vaikutus on ollut huomattava eli verenpaineet ja nivelkivut noilla saa aikaan🥺. Eli en edes mieti tätä tuotetta

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt sitä kolmekuukautta ja paino on pudonnut 0 krammaa. Täysin huijausta terveisiä Pippa laukalle kun lähdit keto plus tuotetta suositteleen. Tv Kari Salonen Tampere

      • Anonyymi

        Ei Pippa tätä suosittele vaan varottaa ostamasta, täysin humpuukia kokp tuote


    • Anonyymi

      Ei toimi vaikka olen kolme kuukautta käyttänyt. Tv Kari

    • Anonyymi

      Olen yrittänyt palauttaa avaamatta tuotetta. Todella vaikeaa. Heillä ei ole postin pyytämää lupanroa asiakaspalautuksella. Vaan maksat itse palautuksen. Tyhjää jankkaamista selvistä asioista s-postilla. Haisee törkeältä huijaukselta. Miten ihmisiä voisi varoittaa!!

      • Anonyymi

        Täällä ihan sama ja usko jo loppuu, kai mun on vaan pidettävä purkit ja maksettava. Miten sun palautuksen kävi?


      • Anonyymi

        Tilasin 1purkin. En tiedä onnistuiko tilaus .ei ainakaan tullut.toivottavasti ei tulekaan . En ainakaan lunasta postistsa niitä laittakoon takasin enmaksa ainakaan .


    • Anonyymi

      Minulle kävi samoin suom.firma yritin palauttaa tuotetta ,ainoa vaihtoehto soittaa ja odotin vastausta 26 min. Puhelinlaskua tuli sekä palauttamis maksu Oli tosi hankalaa . Haiskahti tosi pahalta. Joku laki tähänkin pitäisi tulla, että väkisin myydään ei voi palauttaa. Anne

    • Anonyymi

      Onko tuohon Keto firmaan kenelläkään tiedossa puhelin numeroa? Haluan myös perua rekisteröimiset ym ja puhua suoraan jonkun ihmisen kansa siellä.

    • Anonyymi

      Tilasin juuri ennen joulua. Ei vielä purkit tulleet. Taidanpa nakata roskiin. Nivelkipuja ja verenpainetta en halua. Kuulema Pippa Laukan nimeä käytetty luvatta näissä mainoksissa. Olen yrittänyt saada selville lähettäjän tietoja. Ei mitään jälkiä. Tilaussähköpostissa vain todetaan, että tilaus otettu vastaan. Sähköpostiosoite on Alankomaihin.

    • Anonyymi

      Miksi joku voi mennä halpaan, vaikka on varoitettu helpon rahan saalistajista. Niin kuin nyt Keto Plus kauppaajat.

    • Anonyymi

      Kaikki pillerit ja detoxit sekä voiteet ovat täyttä huijausta.

    • Anonyymi

      Ketokamulta en osta enää mitään. Kahdesti on Ellu elektrolyyttijauhe (Vichy) ollut kivikovaa. Sinetöidyn purkin olen siis avannut ja pilalla. Kovettunut koko sisältö, on tummunutta ja haisee pahalle. Olen käyttänyt kunnollistakin Ellu-jauhetta ja se on ollut Ok. Vaaleaa, hajutonta ja jauhemaista. Muita makuja en ole kokeillut, en käytä makeutusaineita.
      Ekalla kerralla, noin pari vuotta sitten, korvattiin hienosti, pahoitteluiden kera ja kerrottiin ongelman olevan tiedossa ja että sitä tutkitaan... Uskalsin siis ostaa uudet purkit ja päivämäärää oli jopa vuodelle 2026.
      Sama juttu edelleen.
      Otin yhteyttä Ketokamuun ja ehdottivat, että raaputtelisin vaan kovettunutta tuotetta, että "Hyvää pitäis olla, vaikka vähän haiskahtaa ja on oudon väristä..." No ei ku rahat takas tottakai!
      Sain kovan jahkaamisen jälkeen jonkinlaisen korvauksen ja tilasin sillä kanelia ja kaakaovoita. Kanelit ihan ok, kaakaovoit vanhenee tässä kuussa...
      Joo. Tiedän, että tuotteet säilyy usein kauemmin kuin pakkauksissa lukee, mutten ostais kaupasta enää tollasta.
      Eikä todellakaan anna hyvää kuvaa Ketokamusta. Eikä kyllä Foodinistakaan, jonka tuotteita ovat. Ketokamulta nimittäin siirsivät syytä Foodinin suuntaan, että sieltä lähettävät tuotteet... Kait sentään Ketokamullakin vastuussa ovat, hehän niitä tuotteita myy...
      En osta Ketokamulta enää mitään.

    • Anonyymi

      Mietin pitkään pidänkö tuotteen, kun huomasin että olivat käyttäneet Pippa Laukkaa luvatta. Laittoivat kyllä ohjeet miten palautan tuotteen ja vaihtoehtoisesti 25%alennuksen jos pidän tuotteen. Tilaan tuotteita aina Klarnan kautta ja pyynnöistäni huolimatta, he eivät ole muuttaneet laskun loppusummaa klarnalle, vaikka sähköpostissa niin lupasivat. Nyt alkaa sitten taistelu maksusta, joten älkää tilatko näitä tuotteita! Tämä yritys ei ole sanojensa mittainen yritys!

    • Anonyymi

      Olen tilannut ja kokeillut 1,5kk, ei minkään laista vaikutusta, todella törkeä huijaus. Paino ei putoa, tuli 1kg lisää. Ravintolisä tulisi ottaa puoli litraa vettä sen kanssa. Vesi on ainut, kun sen ottaa ennen ateriaa niin ei jaksa syödä niin paljoa.

    • Anonyymi

      en ole lauhtunut yhtään

    • Anonyymi

      Haluan puhelinnumeron heille ! Onko jollakin?

    • Anonyymi

      Minulla alkoi paino vaan nousemaan eli päinvastoin kuin luvattiin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1512
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      164
      1139
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      691
    Aihe