Kielto Suomi ,iskee nyt lujaa ihmisoikeuksiin.
Itse en veisi kalleinta puhelinta kouluun vaan ostaisin halvan perus puhelimen sinne.
Kyllä kaikilla pitää olla mahdollisuus pyytää apua puhelimella ,tarvittaessa.
Ei kännykkä kieltoa kouluihin.
Anonyymi-ap
1
208
Vastaukset 1
- Anonyymi
olen 50 kuvukka syntynyt ja komeasti pärjännyt ilman puhelinta pitkälle aikuisikää ja apua on silloinkin saanut ilman sitä ja nytkin en tarvitse puhelintani useampana päivänä viikossa laisinkaan ja uskalla sanoa että ennenkuin puhelimet ja tietokoneet valtas elämän ihmiset olivat terveempiä sielultaan sekä ruumiiltaan kun tietää tämän päivän mielenterveysongelmien ja liikalihavuus ongelmien tuomat vahingot , eli yhteiskunnallinen menoerä kasvanut aivan mielettömäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493