250euroa jää kuukaudessa asumisen ja pakollisten sairaanhoitokulujen jälkeen.

Anonyymi-ap

Rahaa kaikkeen muuhun käyttöön.

Kaikki mahdolliset toimeentulotuet on haettu ja saatukin.

Velkojakaan ei ole lainkaan. Eikä ole varallisuuttakaan ollenkaan.

18

312

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle jää noin 475 euroa. Pakollisia kuluja on vuokra ja netti. Ruokaan menee noin 230 euroa joten jää 245 euroa. Tosin tienaan sitten vielä 200-300 euroa kk joten rahaa onkin 500 euroa.

    • Anonyymi

      Eläkkeellä olen ja elämiseen jää 1025€/kk. Eläkkeen saajan asumistuki on 260€/kk 600€ asunnosta. Säästöön jää 500€/kk Näin on ollut jo tovin ja säästöjä on ihan mehevä summa. Aktivoinnissa olen ollut jo 3 vuotta, 2pv viikossa töitä siellä 9€ hommelilla. Aijon lopettaa sen tässä syksyllä.

      Tilanne on kohtalaisen hyvä. 500€ jää säästöön per kuukausi tekemättä oikeastaan yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Eläkkeellä ja vanhempana pitää kuluttaa kaikki rahat ja omaisuus omaan nautiskeluun ja hyvinvointiin.
        Säästöille tulee olla kohde, muuten pidän säästämistä tyhmänä.

        Puupalttoossa ei ole taskuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkkeellä ja vanhempana pitää kuluttaa kaikki rahat ja omaisuus omaan nautiskeluun ja hyvinvointiin.
        Säästöille tulee olla kohde, muuten pidän säästämistä tyhmänä.

        Puupalttoossa ei ole taskuja.

        Saako säästöjen kohde olla myös määrittelemätön ?
        Säästän vain sitä jemmarahaa, mutta kun auton katsastuskuntoon saattaminen
        maksoikin runsaan tonnin niin on hyvä, että on jokin vararahasto olemassa.
        Eihän sitä eläkeläinen olisi muuten selvinnyt yllätysmenoista.


      • Anonyymi

        VALEHTELET!!!
        Eläkeläinen ei voi olla missään 9 euron aktivoinnissa. Siihen pääsee vain työttömät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VALEHTELET!!!
        Eläkeläinen ei voi olla missään 9 euron aktivoinnissa. Siihen pääsee vain työttömät.

        Kyllä mä olen sellaisessa tukitöissä 2 kert. viikko. Eläke rullaa tasaisesti ja loput tulee näistä tukitöista. 3vuotta ollut jo näitä. Aion nyt kyllä lopettaa nämä syksyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen sellaisessa tukitöissä 2 kert. viikko. Eläke rullaa tasaisesti ja loput tulee näistä tukitöista. 3vuotta ollut jo näitä. Aion nyt kyllä lopettaa nämä syksyllä.

        No onko sulle selvinnyt kolmen vuoden aikana mikä ihme ainutlaatuinen ja vain sinulle tarkoitettu ja mahdollinen tukityömuoto oikein on?

        Kolmen vuoden ajalta luulisi tulleen jokunen päätöskin tuen myöntämisestä.

        Mikä taho tuen on myöntänyt? Mikä se tuki on nimeltään?

        Kaikki ns. 9 euron "orjatyötuki" on tarkoitettu ihmisille, jotka vielä voisivat kuntoutua ja työllistyä. Ei sellaisille, jotka ovat jo jääneet pysyvälle eläkkeelle


      • Anonyymi

        Valehtelet. Ei eläkeläinen ole missään 9€ hommissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VALEHTELET!!!
        Eläkeläinen ei voi olla missään 9 euron aktivoinnissa. Siihen pääsee vain työttömät.

        Nimenomaan,vastasin samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä olen sellaisessa tukitöissä 2 kert. viikko. Eläke rullaa tasaisesti ja loput tulee näistä tukitöista. 3vuotta ollut jo näitä. Aion nyt kyllä lopettaa nämä syksyllä.

        No, sitten olet työkyvyttömyyseläkkeellä
        Vanhuuseläkkeellä olevia ei mihinkään työkkärin työllistämiskokeiluihin laiteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sitten olet työkyvyttömyyseläkkeellä
        Vanhuuseläkkeellä olevia ei mihinkään työkkärin työllistämiskokeiluihin laiteta.

        100% työkyvyttömyyseläkkeellä pääkopan takia se hullu kirjoittaja on.


    • Anonyymi

      Kova on nyt jonku väittää että Suomessa nähtäisiin nälkää tukien pienuuden takia. Sehän ei pidä paikkaansa, mutta ainahan Pietarin trollitehtaalla töitä yritetään takoa.

      Joten.

      Aloittaja, laitahan tänne toimeentulotukihakemuksesi laskelma. Laskelma on siinä saamasi päätöksen liitteenä.

      Tulot?

      Menot?

      Niin katsotaan sitten kuinka paljon valehtelit aloituksessasi.

      • Anonyymi

        Aloittaja ei maininnut mitään nälästä. 250 euroa/kuukausi riittääkin useimmille ruokaan, eiköhän myöskin hygieniaan ja terveydenhuoltoon. Vaatteista voi tulla pulaa. Liikkuminen, media ja harrastukset kärsivät.

        Pitkäaikatyötön


    • Anonyymi

      Kononaisnettotulo vuodessa pakollisten asumis- ja selviytymiskulujen jälkeen on n. 3000 euroa nettona vuodessa, laske siitä vähennät vaatteet ruoat, matkat kaiken!

      • Anonyymi

        Kela ei laske tuloja ja menoja vuositasolla.

        Olet saanut toimeentulotuen päätöksen mukana hakukuukautta koskevan laskelman. Laskelman tiedot tänne, niin katsotaan kuinka paljon olet valehdellut.


    • Anonyymi

      Saman verran minullakin jää rahaa käyttöön,kun olen maksanut vuokran,vesimaksun,sähkön, puhelinlaskun,internet laskun ja ostanut lääkkeet. Ei naurata.

      • Anonyymi

        Vaan älli ei riitä edes ymmärtämään Kelan päätöksen laskelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan älli ei riitä edes ymmärtämään Kelan päätöksen laskelmaa.

        Aloittajalla on suuta niinkuin variksella puota.. (vanha sanonta).


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe