Olen myös flättäri joka uskoo Maapalloon, taivaaseen ja avaruuteen. Sinne kantsuu lähetellä raketteja taloudellisen hyödyn toivossa.
Olen ateisti joka uskoo Jumalaan ja viimeiseen tuomioon jossa saan maan päällisistä aherruksistani 72 vai oliko se nyt 77 neitsyttä hallittavikseni.
Uskon Venäjän ja Kiinan johtaman klikin voittavan länsipaskojen räpellykset.
Kommunisti olin naperona olosuhteiden johdosta.
Kävin Vanhalla ylioppilastalolla viikonloppuisin. Siellä punaliput heiluvat ja taistelulaulut kajahtelivat.
Tytöt olivat iloisia ja antavaisia.
Muutama ulkoa opittu lause Marx- Engels- ja Lenin linjalta niin jo vain peitto heilui sinä yönä.
Nyt olen patamustaakin mustempi porvari kuten otsikosta voinee päätellä.
Käännän toki taasen takkiani jos tilanne niin vaatii....
Hei vain heiluvillenne....!
Olen rasisti, fasisti ja natsi sekä jyrkän linjan homokammoinen...
10
393
Vastaukset
Niin...
Pidän myös Hitleriä koko historiamme suurimpana miehenä ja hänen johtamaansa 1930- luvun Saksaa loistavimpana valtakuntana kautta aikain.- Anonyymi
Ei pysty Hitleria diggaamaan, koska tietää että...
Biden, Soros, Klaus Schwabs, Bill Gates, Clintonit, Obama, CNN, Demokraatit, Phizer, Big Pharma, KOK, SDP, VAS, Vihreät, PS, Niinistö, Aaltola, Rehn, Halla-aho, IS, Iltalheti, HS ---> Hitler!
- Anonyymi
Et sinä ole mitään muuta kuin idiootti jonka sekoilu huvittaa monia ihmisiä. ;)
- Anonyymi
Tunnistan tuon käytösmallin. Olin tuollainen pikkunatiaisena sellaisina hetkinä kun en ollut kavereiden kanssa ja piti saada huomiota aikuisilta joilla oli silloin muuta tekemistä. Kaikenlaisia hölmöjä juttuja tai muita tempauksia että joku kiinnittäisi huomiota.
Se huomionkipeys.
- Anonyymi
Mitet saat Kiinan auttamaan Venäjää?
- Anonyymi
Viki on selvästi persu taikka muu samankaltainen jousivieterillä käyvä käkikellon käki.
- Anonyymi
Nyt oll hieno avaus 👍
- Anonyymi
Onneksi et sentään ole basisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561438
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu611350Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1611311Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661197Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041131Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu258966Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58947- 55916
Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56903KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin82870