Joe Bidenia pyydetään puuttumaan Päivi Räsäsen oikeudenkäyntiin
Edustajainhuoneen jäsenien mukaan syyttäjä yrittää hiljentää suomalaiset kristityt.
Kaksitoista Yhdysvaltain kongressin edustajainhuoneen republikaania vaatii Yhdysvaltain hallinnolta toimia ”roistomaista syyttäjää” vastaan, joka on heidän mukaansa epäoikeudenmukaisesti maalittanut kansanedustaja Päivi Räsästä ja Luther-säätiön asiamiehenä toiminutta Juhana Pohjolaa jo neljän vuoden ajan, kertoo Fox News.
Yhdysvaltain kansainvälisen uskonnonvapauden erikoislähettiläälle Rashad Hussainille ja Yhdysvaltain Suomen-suurlähettiläälle Douglas Hickeylle suunnatussa kirjeessä edustajainhuoneen jäsenet pyytävät heitä puhumaan suomalaisille kollegoilleen Räsäsen ja Pohjolan puolesta ja esittämään huolensa heidän ”oikeudellisesta häirinnästään”.
Helsingin käräjäoikeus hylkäsi Räsästä vastaan nostetut syytteet maaliskuussa 2022. Räsästä syytettiin kiihottamisesta kansanryhmää vastaan hänen homoseksuaalisuutta koskevien kommenttien vuoksi. Syyttäjän valituksen myötä asia etenee hovioikeuteen. Yle uutisoi eilen, että hovioikeuden pääkäsittely siirtyy viikolla ja toteutuu 31.8.–1.9. välisenä aikana. Käsittelyn oli alun perin tarkoitus alkaa 22. elokuuta.
Edustajainhuoneen jäsenet väittävät tulikivenkatkuisessa kirjeessä, että syyttäjänlaitos on päättänyt ”aseistaa Suomen oikeuslaitoksen hiljentääkseen kansanedustajan ja luterilaisen piispan, mutta myös miljoonat muut suomalaiset kristityt, jotka uskaltavat harjoittaa luonnollista oikeuttaan uskonnonvapauteen”.
– Historia tulee muistamaan tämän oikeudenkäynnin joko mielipuolisuuden pysäyttämisenä, tai lopun alkuna, kun Länsi julistaa avoimen sodan kristinuskoa vastaan, lukee kirjeessä.
Kirjeen on allekirjoittanut esimerkiksi Chip Roy, joka on herättänyt huomiota esimerkiksi lynkkauksiin liittyvillä kommenteillaan sekä aggressiivisella rokotevastaisuudellaan. Räsäsen oikeudenkäynti kerännyt paljon kansainvälistä huomiota etenkin uskonnollisissa konservatiivipiireissä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e4f89b9d-ac01-4e99-a301-3be2eb482263?fbclid=IwAR0vJtxQnT39eDjSbnO9tgeT9Vv95OushXU_XmUsBXIAhVeC1rKnymMdJqg
Joe Bidenia pyydetään puuttumaan Päivi Räsäsen oikeudenkäyntiin
17
278
Vastaukset
- Anonyymi
Arto, kerropa, että miksi Sari Essayah kannattaa turkistarhausta? Sehän on täysin moraalitonta touhua ja vastoin kristillisiä arvoja.
- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Minulle ei kuulu hänen mielipiteensä
Miksi ei? Jos olet uskovainen, hyväksytkö moraalittoman eläinrääkkäyksen rahan vuoksi? Onko sellainen henkilö oikea ihminen edustamaan kristilliseksi kutsuttua puoluetta, joka hyväksyy moraalittoman eläinrääkkäyksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei? Jos olet uskovainen, hyväksytkö moraalittoman eläinrääkkäyksen rahan vuoksi? Onko sellainen henkilö oikea ihminen edustamaan kristilliseksi kutsuttua puoluetta, joka hyväksyy moraalittoman eläinrääkkäyksen?
VoiEi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VoiEi!
Siis hyväksyt? Asia selvä. Sitten et ole kristitty.
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen irtisanonut itseni jäsenyyteni KD:n . Minut erotettiin kunnavaltuusto ehdokkuudesta, kun arvostelin ravintoloiden korona tukija. Se oli heidän mielestä vihamielistä ravintola yrittäjiä kohtaan. Mikä on Jumalan johdatusta, kun vaalimainoksiin laitettiin "ilmainen ehkäisy lapsille" Jos olisin ollut tuossa listassa minun olisi pitänyt laittaa vaalimainokset missä minä irtisanoudun tuosta. Nyt KD meni Orpon hallitukseen ja he hyväksyvät silloin noi Orpon leikkaukset köyhiä kohtaan ja pesujen rasismi jutut.
En voi olla tuollaisessa puolueessa-
Minä olen aina vastustanut turkistarhoja. Eikö me siitä joskus kirjoiteltu. Nyt Jumala rankaisee turkistarhureita . Kun eläimet joudutaan lopettamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=k7AZaEYW5bA- Anonyymi
Arto777 kirjoitti:
Minä olen irtisanonut itseni jäsenyyteni KD:n . Minut erotettiin kunnavaltuusto ehdokkuudesta, kun arvostelin ravintoloiden korona tukija. Se oli heidän mielestä vihamielistä ravintola yrittäjiä kohtaan. Mikä on Jumalan johdatusta, kun vaalimainoksiin laitettiin "ilmainen ehkäisy lapsille" Jos olisin ollut tuossa listassa minun olisi pitänyt laittaa vaalimainokset missä minä irtisanoudun tuosta. Nyt KD meni Orpon hallitukseen ja he hyväksyvät silloin noi Orpon leikkaukset köyhiä kohtaan ja pesujen rasismi jutut.
En voi olla tuollaisessa puolueessa-
Minä olen aina vastustanut turkistarhoja. Eikö me siitä joskus kirjoiteltu. Nyt Jumala rankaisee turkistarhureita . Kun eläimet joudutaan lopettamaan.
https://www.youtube.com/watch?v=k7AZaEYW5bASiinä tapauksessa nostan hattuani korkealle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa nostan hattuani korkealle.
Siis turkistarhauksen osalta.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17965960V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Biden liity millään tavalla kristillisyyteen
- Anonyymi
Ei liity
- Anonyymi
RÄSÄSKÄN KALTASET KAHJOT JOUTAA HILJENTÄÄ VAIENTAA VAIKKA VÄKISIN JA ISOLLA UHKASAKOLLA. LAKIA LUETAAN AIVAN MUISTA AAPISISTA KUN RAAMATUSTA EIKÄ JENKKIEN BIDEN LIITY MILLÄÄN TAVALLA RÄSÄSKÄN ÄLÄMÖLÖÖN.
- Anonyymi
Juuri näin. Lait ovat lakeja ja niitä pitää kaikkien totella uskonnollisesta hörhöydestä riippumatta.
Mies ei muista että hänen äiti on kuollut 1991
Mies ei osaa erotta Irak ja Ukraina
Mies joka ei osaa aja polkupyörä
Uncle Joe ei koska Amerikkalaisen heillä oli noin hauskaa johtaja toivon jatkat vielä 2024 .- Anonyymi
Kaikki päihittävät trumpetin sata nolla.
Minulla ihan sama kuka tulee kuka menee Musta talo.oho sori Valkoinen talo hhhhhhhhhhhh
Kaikki ovat paska hhhhhhhhhh- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563091Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521772- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800