Joe Bidenia pyydetään puuttumaan Päivi Räsäsen oikeudenkäyntiin

Joe Bidenia pyydetään puuttumaan Päivi Räsäsen oikeudenkäyntiin
Edustajainhuoneen jäsenien mukaan syyttäjä yrittää hiljentää suomalaiset kristityt.

Kaksitoista Yhdysvaltain kongressin edustajainhuoneen republikaania vaatii Yhdysvaltain hallinnolta toimia ”roistomaista syyttäjää” vastaan, joka on heidän mukaansa epäoikeudenmukaisesti maalittanut kansanedustaja Päivi Räsästä ja Luther-säätiön asiamiehenä toiminutta Juhana Pohjolaa jo neljän vuoden ajan, kertoo Fox News.

Yhdysvaltain kansainvälisen uskonnonvapauden erikoislähettiläälle Rashad Hussainille ja Yhdysvaltain Suomen-suurlähettiläälle Douglas Hickeylle suunnatussa kirjeessä edustajainhuoneen jäsenet pyytävät heitä puhumaan suomalaisille kollegoilleen Räsäsen ja Pohjolan puolesta ja esittämään huolensa heidän ”oikeudellisesta häirinnästään”.

Helsingin käräjäoikeus hylkäsi Räsästä vastaan nostetut syytteet maaliskuussa 2022. Räsästä syytettiin kiihottamisesta kansanryhmää vastaan hänen homoseksuaalisuutta koskevien kommenttien vuoksi. Syyttäjän valituksen myötä asia etenee hovioikeuteen. Yle uutisoi eilen, että hovioikeuden pääkäsittely siirtyy viikolla ja toteutuu 31.8.–1.9. välisenä aikana. Käsittelyn oli alun perin tarkoitus alkaa 22. elokuuta.

Edustajainhuoneen jäsenet väittävät tulikivenkatkuisessa kirjeessä, että syyttäjänlaitos on päättänyt ”aseistaa Suomen oikeuslaitoksen hiljentääkseen kansanedustajan ja luterilaisen piispan, mutta myös miljoonat muut suomalaiset kristityt, jotka uskaltavat harjoittaa luonnollista oikeuttaan uskonnonvapauteen”.

– Historia tulee muistamaan tämän oikeudenkäynnin joko mielipuolisuuden pysäyttämisenä, tai lopun alkuna, kun Länsi julistaa avoimen sodan kristinuskoa vastaan, lukee kirjeessä.

Kirjeen on allekirjoittanut esimerkiksi Chip Roy, joka on herättänyt huomiota esimerkiksi lynkkauksiin liittyvillä kommenteillaan sekä aggressiivisella rokotevastaisuudellaan. Räsäsen oikeudenkäynti kerännyt paljon kansainvälistä huomiota etenkin uskonnollisissa konservatiivipiireissä.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e4f89b9d-ac01-4e99-a301-3be2eb482263?fbclid=IwAR0vJtxQnT39eDjSbnO9tgeT9Vv95OushXU_XmUsBXIAhVeC1rKnymMdJqg

16

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arto, kerropa, että miksi Sari Essayah kannattaa turkistarhausta? Sehän on täysin moraalitonta touhua ja vastoin kristillisiä arvoja.

      • Minulle ei kuulu hänen mielipiteensä


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Minulle ei kuulu hänen mielipiteensä

        Miksi ei? Jos olet uskovainen, hyväksytkö moraalittoman eläinrääkkäyksen rahan vuoksi? Onko sellainen henkilö oikea ihminen edustamaan kristilliseksi kutsuttua puoluetta, joka hyväksyy moraalittoman eläinrääkkäyksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei? Jos olet uskovainen, hyväksytkö moraalittoman eläinrääkkäyksen rahan vuoksi? Onko sellainen henkilö oikea ihminen edustamaan kristilliseksi kutsuttua puoluetta, joka hyväksyy moraalittoman eläinrääkkäyksen?

        VoiEi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VoiEi!

        Siis hyväksyt? Asia selvä. Sitten et ole kristitty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei? Jos olet uskovainen, hyväksytkö moraalittoman eläinrääkkäyksen rahan vuoksi? Onko sellainen henkilö oikea ihminen edustamaan kristilliseksi kutsuttua puoluetta, joka hyväksyy moraalittoman eläinrääkkäyksen?

        Minä olen irtisanonut itseni jäsenyyteni KD:n . Minut erotettiin kunnavaltuusto ehdokkuudesta, kun arvostelin ravintoloiden korona tukija. Se oli heidän mielestä vihamielistä ravintola yrittäjiä kohtaan. Mikä on Jumalan johdatusta, kun vaalimainoksiin laitettiin "ilmainen ehkäisy lapsille" Jos olisin ollut tuossa listassa minun olisi pitänyt laittaa vaalimainokset missä minä irtisanoudun tuosta. Nyt KD meni Orpon hallitukseen ja he hyväksyvät silloin noi Orpon leikkaukset köyhiä kohtaan ja pesujen rasismi jutut.

        En voi olla tuollaisessa puolueessa-

        Minä olen aina vastustanut turkistarhoja. Eikö me siitä joskus kirjoiteltu. Nyt Jumala rankaisee turkistarhureita . Kun eläimet joudutaan lopettamaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=k7AZaEYW5bA


      • Anonyymi
        Arto777 kirjoitti:

        Minä olen irtisanonut itseni jäsenyyteni KD:n . Minut erotettiin kunnavaltuusto ehdokkuudesta, kun arvostelin ravintoloiden korona tukija. Se oli heidän mielestä vihamielistä ravintola yrittäjiä kohtaan. Mikä on Jumalan johdatusta, kun vaalimainoksiin laitettiin "ilmainen ehkäisy lapsille" Jos olisin ollut tuossa listassa minun olisi pitänyt laittaa vaalimainokset missä minä irtisanoudun tuosta. Nyt KD meni Orpon hallitukseen ja he hyväksyvät silloin noi Orpon leikkaukset köyhiä kohtaan ja pesujen rasismi jutut.

        En voi olla tuollaisessa puolueessa-

        Minä olen aina vastustanut turkistarhoja. Eikö me siitä joskus kirjoiteltu. Nyt Jumala rankaisee turkistarhureita . Kun eläimet joudutaan lopettamaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=k7AZaEYW5bA

        Siinä tapauksessa nostan hattuani korkealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa nostan hattuani korkealle.

        Siis turkistarhauksen osalta.


    • Anonyymi

      Biden liity millään tavalla kristillisyyteen

      • Anonyymi

        Ei liity


    • Anonyymi

      RÄSÄSKÄN KALTASET KAHJOT JOUTAA HILJENTÄÄ VAIENTAA VAIKKA VÄKISIN JA ISOLLA UHKASAKOLLA. LAKIA LUETAAN AIVAN MUISTA AAPISISTA KUN RAAMATUSTA EIKÄ JENKKIEN BIDEN LIITY MILLÄÄN TAVALLA RÄSÄSKÄN ÄLÄMÖLÖÖN.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Lait ovat lakeja ja niitä pitää kaikkien totella uskonnollisesta hörhöydestä riippumatta.


    • Mies ei muista että hänen äiti on kuollut 1991
      Mies ei osaa erotta Irak ja Ukraina
      Mies joka ei osaa aja polkupyörä
      Uncle Joe ei koska Amerikkalaisen heillä oli noin hauskaa johtaja toivon jatkat vielä 2024 .

      • Anonyymi

        Kaikki päihittävät trumpetin sata nolla.


    • Minulla ihan sama kuka tulee kuka menee Musta talo.oho sori Valkoinen talo hhhhhhhhhhhh
      Kaikki ovat paska hhhhhhhhhh

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe