Suomi on sosialistivaltio

Anonyymi-ap

Suomea johtavat puolueet joiden periaate on lisätä inflaatiota jotta velalla eläminen kannattaa. Jokainen eduskuntapuolue toimi samalla tavoin. Ne tottelevat EKPn päätöksiä yksimielisesti.Näin talous heikkenee ja velka kasvaa. Säästäjien rahat joutuvat velkaisten käsiin vuodesta toiseen. nykyisen inflaation jyllätessä pankkikorko rahalle on edelleen nolla ja inflaatio 10%. Velkaiset ovat tyytyväisiä tilanteeseen jossa voivat edelleen rikastua veloillaan 6-7 %. Kukaan ei enää puhukaan realismista jossa rahalla on reaalikorko.Nyt eletään säästäjien rahoilla jotka imetään tyhjiin muutamassa vuodessa. Tätä onnetonta peliä johtavat vielä pyrkivät presidentiksi.

15

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä Marinin johtama surullulisen kuuluisa vihervassari hallitus teki Suomelle pohjoismaiden suurimmat velat ei sitä kieltää,niitä velkoja joudutaan maksamaan
      vielä pitkään vihrevasemmistoa on tästä kaikesta kiittäminen

      • Anonyymi

        Valtiota ei saa johtaa kadulta kävellyt tyhmä konsa koska talous on hyvin vaikea asia jopa asiantuntijoille.Nythän Suomessa ei niitä näy missään.On huono merkki jos kukaan ei edes ajattele asiaa.Pahinta on tyhmän valta jonka näemme jatkuvasti kehitysmaiden johdossa. Lopetetaan tämä pelleily ja tehdään Suomesta oikea valtio jossa toimii hyvinvointi rehellisyyden pohjalta. Rosvot kuuluu vankilaan.ei eduskuntaan.


    • Anonyymi

      Hölynpölyä.

      Suomi on länsimainen demokratia.
      Kansan vaatimusten tyydyttäminen ajaa aina järkevän talouspolitiikan yli.
      Myös oikeistohallituksen ohjelmassa.

      • Anonyymi

        Länsimaisessas demokratiassa järki ja koulutus määrää valtioiden toimista. Demoratiassa ei ole kyse mistään hullujen huutamisesta kuten nyt tehdään. Valtion toimet perustuvat kokemukseen ja tutkimuksiin joiden pohjalta puolueiden pitäisi topimia. Nyt on unohdettu kokonaan talous jonka varassa rahatalous lepää tai tuhoutuu. Kommunismi ja sosialismi kuuluu itämaiseen valtioon jossa surkeus voittaa järjen. Tämän vuoksi en voi hyväksyä EUn toimintaa EKPn kautta. Se on tuhonnut järjestelmällisesti säästömme ja rahamme ahneiden velallisten taskuihin.


      • Anonyymi

        Juuri tähän hölynpölyyn Suomi nyt kuolee. Olet täysin pihalla siitä mitä nyt tapahtuu.Velkojen maksaminen säästäjien rahoilla on nabsurdi keino selvitä ongelmasta.Joko ollaan markkinatalöoudessa tai sosialismissa.Tuloksen näemme joka mediasta.Varastaminen on rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Länsimaisessas demokratiassa järki ja koulutus määrää valtioiden toimista. Demoratiassa ei ole kyse mistään hullujen huutamisesta kuten nyt tehdään. Valtion toimet perustuvat kokemukseen ja tutkimuksiin joiden pohjalta puolueiden pitäisi topimia. Nyt on unohdettu kokonaan talous jonka varassa rahatalous lepää tai tuhoutuu. Kommunismi ja sosialismi kuuluu itämaiseen valtioon jossa surkeus voittaa järjen. Tämän vuoksi en voi hyväksyä EUn toimintaa EKPn kautta. Se on tuhonnut järjestelmällisesti säästömme ja rahamme ahneiden velallisten taskuihin.

        Hölynpölyä.
        EU-jäsenmaat ovat itsenäisiä valtioita ja määräävät itse taloudestaan ja rahankäytöstään.
        EKP määrittää vain markkinoilla olevan rahan määrän ja lainojen peruskoron.
        Samoin kaikki yritykset, yhteisöt ja yksityiset ovat vain itse vastuussa rahan käytöstään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tähän hölynpölyyn Suomi nyt kuolee. Olet täysin pihalla siitä mitä nyt tapahtuu.Velkojen maksaminen säästäjien rahoilla on nabsurdi keino selvitä ongelmasta.Joko ollaan markkinatalöoudessa tai sosialismissa.Tuloksen näemme joka mediasta.Varastaminen on rikos.

        Miksi sitten itse toistelet hölynpölyä?


    • Anonyymi

      Tasavalta on tuhottu, ei ole toimivaa perustuslakia.
      Tilalle on tullut demokratia, jossa 50,1% voi äänestää kuolemantuomion voimaan.

      • Anonyymi

        Tuhon on aiheuttanut pörssi jossa ahneimmat määrää miten maata hoidetaan. Lopputulos on nähtävissä. Lisää velkaa ja keinottelijoita paijataan alhaisilla koroilla joilla tehdään veloista rahaa 6-7 % vuodessa vaikka on raju inflaatio. Ikinä en olisi uskonut että tällainen touhu on mahdollista kolutetun väen toimesta. Nyt uskon kun säästöt hupevat hetkessä velkaisten tilille.Tunnen itseni pöllöksi joka ei käsitä mitään vaikkia olen ikäni opiskellut parasta tietoa mitä maailmassa on.Kaikenlaiset pöljät päättävät rosvota rahani ja kaiken työn mitä osaan. Suomi on sosialismin kehto Euroopassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhon on aiheuttanut pörssi jossa ahneimmat määrää miten maata hoidetaan. Lopputulos on nähtävissä. Lisää velkaa ja keinottelijoita paijataan alhaisilla koroilla joilla tehdään veloista rahaa 6-7 % vuodessa vaikka on raju inflaatio. Ikinä en olisi uskonut että tällainen touhu on mahdollista kolutetun väen toimesta. Nyt uskon kun säästöt hupevat hetkessä velkaisten tilille.Tunnen itseni pöllöksi joka ei käsitä mitään vaikkia olen ikäni opiskellut parasta tietoa mitä maailmassa on.Kaikenlaiset pöljät päättävät rosvota rahani ja kaiken työn mitä osaan. Suomi on sosialismin kehto Euroopassa.

        Pöllö oletkin ja pöllöyksiä kirjoittelet.


      • Anonyymi

        Suomessa on perustuslaki, jonka mukaan eletään.


    • Anonyymi

      Sigma mies ongelmat : (

      • Anonyymi

        EU vihaaja olet väärässä Suomi on velkaantunut pohjoismaiden eniten ja siihen on syyllinen EU miksi olen näin tyhmä että kannatin EU ta tuota byrokratia ja korruption linnaketta yhyyy taas juon 1 olutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EU vihaaja olet väärässä Suomi on velkaantunut pohjoismaiden eniten ja siihen on syyllinen EU miksi olen näin tyhmä että kannatin EU ta tuota byrokratia ja korruption linnaketta yhyyy taas juon 1 olutta

        Voi raukkaa.
        Olisit edes yrittänyt suorittaa peruskoulun loppuun.
        Voisit osata jopa kirjoittaa ymmärrettäviä lauseita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi raukkaa.
        Olisit edes yrittänyt suorittaa peruskoulun loppuun.
        Voisit osata jopa kirjoittaa ymmärrettäviä lauseita.

        EU vihaaja ole vaiti EU on paska ja byrokraattinen ja korruptoitunut eroon vaan EU sta heti


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe