Zafer Demir pitää ikävänä, että hän on päätynyt julkisuuteen asiaan liittyen.

Anonyymi-ap

23

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihme selittelyä mamulta.
      Miksi ei suostunut auttamaan tapauksen selvittämisessä...

      • Anonyymi

        Kun poliisiksi esittäytyvä pyytää jotain, voi sen henkilöyden varmistaa itse. Takaisin soitto laitokselle ensin. Hänhän oli jo jonkun päästänyt katsomaan. Eikä tallentaa todisteiden päälle enää.


    • Anonyymi

      Selittelyä ja tietojen salaamista, olisi vienyt kamerankuva todisteet itse poliisilaitokselle eikä puhunut sontaa.

    • Anonyymi

      Moktarin lähin ystävä.

    • Anonyymi

      Maahan tulleet "uussuomalaiset" eivät kunnioita lakia ja poliisia. Tämä on todettavissa kun seuraa videoclippejä poliisin työstä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Moktarin lähin ystävä.


      • Anonyymi

        syntymävika?



























        sekö toiminta


      • Anonyymi

        Pizzeria kebab ravintola Mestari seinäjoki myös ton


    • Anonyymi

      Sopivasti muuten kiellettiin se poliisit ohjelma kun olisi alkanut näkyä kenties tummempaa väkeä. Intimiteettinsä vaarassa.

    • Anonyymi

      Rasmuksen murha halutaan peitellä. Hän ei ole itse riistänyt henkeään, se on saletti.

      • Anonyymi

        Oliko Rasmus Takaluoma herkkä runopoika kun joutui poliisin kanssa kärhämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko Rasmus Takaluoma herkkä runopoika kun joutui poliisin kanssa kärhämään?

        aha... okei.


    • Anonyymi

      Oliko Takaluoma, herkkä runopoika?

      • Anonyymi

        aha... okei


    • Anonyymi

      Zafrr Demir, vanha Turkilainen veronkiertäjä on pahoittanut mielensä negatiivisestä julkisuudesta!

      • Anonyymi

        perbsereikiä suomi täynnä

























        perbsereikiä suomi täynnä


    • Anonyymi

      pässin veroasiat syyniin...ei suomessa pelkällä pitsan myynnillä mersuja osteta...

    • Anonyymi

      Toivottavasti poliisi tajuaa aloittaa kunnon tutkinnat noista Demirin bisneksistä. Demirin kapakassa joskus käyneenä voin sanoa, että siellä ei asiakkaille kuittia jaella ja muutenkin vitun hämärää hommaa.

      • Anonyymi

        huumekaupan ja ihmisvälityksen kulissi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huumekaupan ja ihmisvälityksen kulissi?

        Luultavasti. Joka viikonloppu tiskin takana uusi serkun koiran kaveri joka ei puhu sanaakaan Suomea. Ikinä en oo nähny, että missään muualla vaihtuisi henkilökunta yhtä nopeaan tahtiin kuin nuissa Demirin baareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        huumekaupan ja ihmisvälityksen kulissi?

        Ja mitä ilmeisemmin poliisin suojeluksessa. Ex-poliisi Escobar-Perkonmäki teki huumekauppaansa myös Lapualle, mutta kun linnaan joutui, hoitelee bisnekset joku muu.

        Jos tämä Zafer Demir menettäisi anniskelulupansa, niin kallis kiinteistö jäisi tyhjilleen, kaupunki ja paikallinen vallasväki menettäisi tuloja..

        -Miksi AVI ei tee tarkastusta kapakkaan tuon ala-ikäisille myynnin vuoksi?
        -Miksi Zafer ei valittanut tuomiostaan hoviin?
        -Miksi syyttäjä ei nosta virallista syytettä videolla näkyvään Zaferin pahoinpitelyyn?
        -Miksi portsari heittää "täysi-ikäiseksi" todetun* pöydässä rauhassa istuneen maksavan asiakkaan ulos, eikä tappelua aloittanutta poliisia joka löi vielä omistajaakin? *=poke ja omistajahan väittivät, että paperit oli tarkastettu tiskillä.
        -Miksi alkututkinta möhlittiin aivan jokaisella osa-alueella?

        -Mitä Rasmus tiesi, jotta näin kävi?


    • Anonyymi

      hih moktar

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe