Hinta nyt
2.23 snt/kWh
Päivän alin / ylin
0.67 / 2.89 snt/kWh
7 vrk keskihinta
0.95 snt/kWh
28 vrk keskihinta
2.27 snt/kWh
Pörssi sähkö hinta nyt 2,23. Paneelit 15 ooo e
30
446
Vastaukset
- Anonyymi
8.8. klo 15 oo jinta oli miinus -1 c kwh
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17966894X
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mutta mitähän maksaa sähkö silloin kun sitä eniten tarvitaan ja kulutetaan, sanokaamme marras- huhtikuussa?
Muistattehan muistuttaa silloin että miten on sähkö halpaa tai suorastaan ilmaista. - Anonyymi
Varsinkin aurinkopaneeleilla tuotettu sähkö on aina ILMAISTA !!!
- Anonyymi
Koska kukaan ei ole maksanut paneeleista mitää.
Myöskin kaikki paneelit täysin huoltovapaat - Anonyymi
Kukaan ei tiedä mitä paneelit maksaa . kaikilla palsatalaiaiola ilmaoset oaneelit jotkam tuottaa vaan heti ilmaosta sähköö.
Onnitelut- Anonyymi
Etkö kehari saa selvää, mitä tavarat kaupassa maksaa? Kun et osaa kirjoittaakkaan, niin pyydä henkilökunnalta apua. He tietävät ja osaavat myös tuottaa ymmärrettävää tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö kehari saa selvää, mitä tavarat kaupassa maksaa? Kun et osaa kirjoittaakkaan, niin pyydä henkilökunnalta apua. He tietävät ja osaavat myös tuottaa ymmärrettävää tekstiä.
No etpö sinäkän osaa kumoaakan
Et yeidä hinta etosaa kaivaa tuetoo ja lauseetkin oerseestä
Maissi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etpö sinäkän osaa kumoaakan
Et yeidä hinta etosaa kaivaa tuetoo ja lauseetkin oerseestä
MaissiSe kirjoitetaan PER-SEES-TÄ. Harjoittele ja palaa asiaan, kun osaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...kirjoittaakaan-sana kirjoitetaan yhdellä koolla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-Okei, myönnän tuon virheeni. Oppii näköjään uutta vielä näilläkin aamuilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olit tuhma. Asiaton.
Mikä menee jänellä noin nahkoihin?
Terveisin ns. kehari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olit tuhma. Asiaton.
Mikä menee jänellä noin nahkoihin?
Terveisin ns. kehari.Kömpelyyttäni tuli virhe.
Korjaan, menee hänellä nahkoihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kömpelyyttäni tuli virhe.
Korjaan, menee hänellä nahkoihin.Yksittäisiin sanoihin voi tulla näppäilyvirheitä, minullakin. Mutta jos palstat täyttyy mökellyksestä, jossa lähes jokainen sana on joko kokonaan väärinkirjoitettu -tai osin, silloin syntyy mielikuva heikkolahjaisesta, -tai tahallaan perseilevästä kirjoittelijasta. KEskustelua HArkitusti RIkkova, eli KEHARI. Kun asiasta huomauttaa asiallisesti, tauti vain pahenee. Tuo kertoo harkitusta tahallisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aihe on aurinko sähkö ei kielioppi
Saamarin tunarit
- Anonyymi
Myyntitykki jatkaa puhettaan, että saat kotitalousvähennystä näin ja näin. Eipä maksa sinulle mitään.
Maksaa sen kun maksaa, mutta säästät. Osamaksusoppari syntyy näpyttelemällä. Isoja säästöjä pienillä osareilla.
Se jokuhan kuitenkin maksaa.
Vähennykset ovat menneet suoraan hintoihin: Osta, saat kotitalousvähennystä tai tukea, kun luovut fossiilisista värkeistä perustuvasta lämmityksestä, loppu häämöttää.
Varmaan häämöttää, mutta ei ennen kuin toimivat järjestelmät ovat tulleet tiensä päähän. Uusia teknologioita ja entistä ympäristöystävällisempiä ja koeteltuja ratkaisuja peräpohjolan vaativiin olosuhteisiin odotellessa.
Tehkää hyvin.
Oliko se pientaloasujalla niin, että kuluttaa kaiken mitä generaattori tuottaa. Sitten laskeskelee, että missä kohtaa tuotetulla sähköllä voimala on maksettu. Niin ollaan nollilla. Vähän vielä limiittiä korjaus-/ huoltoylläreihin.
Takuitahan luvataan, mutta mistähän se taluumies löytyy jonkun ajan päästä - Anonyymi
Liity mukaan keskusteluihin
Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai. - Anonyymi
Mitäpä iloa on ilmaisestakaan sähköstä näin kesäkaudella kun kulutus on 500- 700 kWh/kk. Sitten talvella kun tuo lukema alkaa olla 3000 kWh/kk niin silloin taatusti ei ole ilmaista sähköä...
Verot, perusmaksut sekä siirtohinnat on maksettava kuitenkin nytkin eli sikäli mitään ilmaista ei ole.
Vuotuisesta noin 18000 kWh kulutuksesta noin 15000 kWh tapahtuu nollakelien tai pakkasten aikaan ja ilmaiset sähköt niiltä jaksoilta saa unohtaa... - Anonyymi
Peruspaneeli uskobaisten mukaan aina tulee tuottoo myyntin kun paneeleita on eiittävästi
Maksoi mitä maksoi.
Kun myyntiin mene vaan kilovatteja paneeli uskobaiset luulee ettämse on paljonkin.
Sen ostaa alle eurolla
Paneelit taasen maksaa tuhansia euroja ja reijittäö,ehkän kattosi,pilalle
Kyöskään ne ei ole huoltovapaat vaikkam niin myydään - Anonyymi
Pörssi hinta nyt 2,1o ckwh
- Anonyymi
Siihen siirto ja verot päälle. Tämä viesti tulee päivällä ladatulla aurinkoenergialla. Ei siirtomaksua, ei sähkölaskua, eikä veroja. Päivällä sain valmiiksi sähköpolkupyörän, joka lataa ajossa itsensä auringosta. Olen siitä hyvin ylpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen siirto ja verot päälle. Tämä viesti tulee päivällä ladatulla aurinkoenergialla. Ei siirtomaksua, ei sähkölaskua, eikä veroja. Päivällä sain valmiiksi sähköpolkupyörän, joka lataa ajossa itsensä auringosta. Olen siitä hyvin ylpeä.
Paljonko sähköpyoeä, tuottaa wateja . Riittääkö myyntiin.
Tuskin jaksaa aja edes 1 kwh arvioisin en tiedä
Häirikkö - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on aurinkopaneelien myynnin edistys palsta
Ei pyöräily palsta
Haloo trolli
- Anonyymi
Nyt on nyt ja talvella pörssisähkön hinta ei ole ainakaan sama kuin nyt. Pikkusen kun maailman tilanne taas kärjistyy, niin euron kWh...? Toivottavasti ei.
- Anonyymi
Hinta nyt
2.43 snt/kWh
Päivän alin / ylin
1.32 / 2.92 snt/kWh
7 vrk keskihinta
0.95 snt/kWh
28 vrk keskihinta
2.27 snt/kWh - Anonyymi
Hinta nyt
2.35 snt/kWh
Päivän alin / ylin
1.32 / 2.92 snt/kWh
7 vrk keskihinta
0.95 snt/kWh
28 vrk keskihinta
2.27 snt/kWh - Anonyymi
Talvella sitte 30c kwh ja paneelit ei tuota ku risuja perseeseen
- Anonyymi
Nyt 2.92
- Anonyymi
Talvella poltellaan lähes ilmaisia puita kun sähkö maksaa 30cen/ kwh
Eli ei paljon tunnu kun kuluttaa vähän. Tiilerin takka ja hella, helon kiuas ja vesisäiliöt tietty. Kyllä tarkenee talossa.
Varautukaa tuleviin vuosiin. - Anonyymi
Puunpoltto saastutaa
Paneelien valmistus on saasteetonta samoin kuljetus kiinasta ja asentajien kuorma-auto ei köy diiselillä
Kyllä valtiolle verot kelpaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115815Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323917- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529