Onko täällä miehiä, jotka ovat päässeet imemään maitotissejä tai olisivat kiinnostuneita sellaisesta? Etsin tällähetkellä suhdetta, jossa saisin imettää miestä. Iso plussa olisi, jos myös maitoa alkaisi nousta säännöllisellä tissittelyllä :-)
Anyone ?
Miehen imettäminen
10
1178
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä on yksi. Haluaisin päästä imemään niin että maitoa tulee säännöllisesti ja paljon.
- Anonyymi
Oi! Onko sulla sähköpostiosoitetta, minne voisin laittaa sulle viestiä ? :-)
-AP - Anonyymi
Oi! Laitoin äsken viestiä tähän mutta se on kadonnut (?) Kysyin siis, että onko sulla jotain spostia tjsp,mihin voisi laittaa viestiä ? :-) kiva olisi jutella enemmän yksityiskohdista ja siitä, mitä kummatkin toivoo
- Anonyymi
Täällä on mies joka on lypsänyt ja välillä imaissutkin maitotissejä, silloin kun vaimoni vielä imetti.
Mielelläni saisit työntää rintasi suuhuni.
Milkman6- Anonyymi
Miten suhun saa yhteyden ? Onko spostia?:-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten suhun saa yhteyden ? Onko spostia?:-)
Miten olisi tapaaminen Helsingin Seurasaaressa?
Sähköpostin antamisesta täällä on vähän huonoja kokemuksia.
Toki voin kirjoittaa sun s- postiin.
Milkman6
- Anonyymi
Maidon imeminen ja juonti todella kiinnostaa. Mistä päin olet? Minä olen Turun läheltä.
- Anonyymi
Savosta
Kyllä, olen pitkään haaveillut naisesta joka tykkäisi pitkistä tissittelytuokioista. Pääkaupunkiseudulta jos löytyisi imettäjä niin olisin hyvin kiinnostunut tutustumaan.
Olisin halukas imemään maitoa jos löytäisin naisen jolla on maitoa rinnoissaan.
Sitä varten voisin ajella täältä Turusta kauemmaksikin. Tietenkin mukavampaa on jos imettää löytyy läheltä.
Minut löytää kikillä
Ketjusta on poistettu 120 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836