The Good Place (Netflix)

Varoitus: Ketjussa ehkä spoilereita. Älä lue, jos et ole katsonut sarjaa mutta aiot katsoa.

Onko täällä muita, jotka ovat katsoneet Netflixin sarjan The Good Place? Jos, piditkö siitä?

11

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nope, kattelen tällä hetkellä Faudaa.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17967422G

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      miten netflixiä katsotaan

    • Sarja on minusta erinomainen. Aivan absurdi ja silti pysyy koossa. Slapstick-huumoria ja filosofiaa yhdistetty, onnistuneesti. Tuntuu yhtä mahdottomalta kuin tehdä hyvää ruokaa suolasilliä ja vadelmahilloa yhdistämällä, mutta niin vain on onnistunut.

      Tämä nyt puffina vielä, jos joku innostuu katsomaan.

    • Anonyymi

      Katson Vaasa-hiihtoa pyörillä Ruotsin kanavalta
      Moraan mennään
      Kaksi sukupuolta, ei vadelmahilloa ja suolasilliä sekoitettu, vadelmat lähtivät ensin ja sillit ajaa niitä takaa
      Kievgård- nimisen norjalaisen johdolla juuri nyt
      55 km jäljellä vadelmilla

    • Sarjan lopussa ihmiset ovat taivassa, iankakkisen onnen paikassa. Mutta eivät oikeastaan onnellisia.

      Loppuratkaisu on ovi, josta pääsee pois. Olisihan ikuisuus väistämättä tylsää.

    • Anonyymi

      Onnellinen ihminen on kai vähän naiivi (suomalaiset) tai jopa tyhmä (venäläiset)

      Benthamin ja Millin mielessä tätä on selvitetty. Unohdetaan nyt dollarin ja euron kurssiero vähäpätöisenä

      Onnellisuuden raja on noussut noin 15 vuodessa 75 000 vuositulosta arvoon 200 000

      Suomessa raja on täysin naurettava joka kuvaa suomalaisten surkeaa tiedon tasoa globaalisti jota kuvaa myös tulonjako- asumistuki- lapsilisä .... kerjääminen ja
      takapajula- sosdemien iso kannatus, taantunut porukka

      EVAn tutkimuksen 2021 mukaan raja on vaivaiset 50 000
      Se on joku köyhyysraja Usassa ja Suomessa onnelisuuden maksimi

      https://www.washingtonpost.com/business/2023/03/08/money-wealth-happiness-study/

      • Klisee, mutta onhan onnen salaisuus myös tyytyä siihen mitä on.

        En minä itse ainakaan arvele että tulisin olennaisesti onnellisemmaksi lisärahalla. Olen tyytyväinen kun istun nuotiolla ja syön pari makkaraa, katselen miltä metsä tähän vuodenaikaan näyttää. Olen onnellinen kun oivalla jotain lukiessani vaikkapa matematiikkaa. Tuntuu kivalta kun VA-lehteen kirjoittaessaan saa sanat solahtamaan omasta mielestä sopivasti.

        Tämä on kuitenkin sivujuonne. Olisitko onnellinen taivaassa, jossa saisit juuri niin hienon auton kuin vain haluat, parasta shamppanjaa vaikka kylpyvedeksi jne?


      • Anonyymi
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Klisee, mutta onhan onnen salaisuus myös tyytyä siihen mitä on.

        En minä itse ainakaan arvele että tulisin olennaisesti onnellisemmaksi lisärahalla. Olen tyytyväinen kun istun nuotiolla ja syön pari makkaraa, katselen miltä metsä tähän vuodenaikaan näyttää. Olen onnellinen kun oivalla jotain lukiessani vaikkapa matematiikkaa. Tuntuu kivalta kun VA-lehteen kirjoittaessaan saa sanat solahtamaan omasta mielestä sopivasti.

        Tämä on kuitenkin sivujuonne. Olisitko onnellinen taivaassa, jossa saisit juuri niin hienon auton kuin vain haluat, parasta shamppanjaa vaikka kylpyvedeksi jne?

        Eli uhkaako onnellisuus hiipua sen jälkeen kun ei enää keksi uutta haluttavaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli uhkaako onnellisuus hiipua sen jälkeen kun ei enää keksi uutta haluttavaa?

        Kyllä tavallaan noinkin voinee ajatella. Iso osa onnea on minusta asettaa ja saavuttaa tavoite. Jollakulla se on maratonin juokseminen, toisella jonkun artistin kaikkien levyjen kerääminen.

        Itselleni tyydytystä toi lukea Aamulehdestä miten lasten leukemian tutkimus edistyi, ja tajuta tutkijan nimestä mihin liittyivät eräät pyynnöt tietotekniikasta. Se on toki harvinaista, useimmilla työ ei näy noin suoranaisesti.


    • Anonyymi

      Selasin arvosteluja ja varmaan katsoisin jos olisi katsottavissa muualla kuin maksukanavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe