joutuu ripitettäväksi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/09c85581-cd89-44e8-914a-4d6c66ef6116
Kun ajattelee oikein
16
347
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa vaikuttaa Venäjältä, sielläkin oikeinajattelijoita rangaistaan.
- Anonyymi
Halla-ahon "siedätyskampanja" on onnistunut jopa joittenkin puolueitten
jäsenten suhteen. Rasismi ja natsismi "arkipäiväistyy".
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/anttirautiainen/279552-halla-aho-yrittaa-siedattaa-meilla-persujen-natsiyhteyksia/
On pelottavaa, että raja alkaa hämärtyä mikä on oikein ja mikä
on väärin. - Anonyymi
Olen halunnut uskoa, että demokratia, oikeusvaltio ja ihmisoikeudet
ovat Suomessa vankalla pohjalla.
Enää ei voi uskoa, kun puolueen johtaja kääntyy ihmisoikeuksia puolustavia
ihmisiä vastaan. - Anonyymi
Puolueen puheenjohtaja Henriksonnilla ei ole enää mitään kanttia vaatia
muilta nollatoleranssia rasismille.- Anonyymi
Tulee väkisin mieleen sellainen kengännuolemisvaatimus Persuille. Siitähän Rkp:llä lienee näkemystä tietyn kulttuurin ja uskontokunnan edustajana ja asianajajan. Tarkoitan heitä, joiden mukana tällainen kulttuuri rantautui Suomeen.
- Anonyymi
Loogisesti ajatellen on kannanotto niin kokoomukselta, KD:ltä kuin RKP:ltä
rasismin puolesta, kun on hallituksessa rasistisen puolueen kanssa. - Anonyymi
Rasismin suosijat istuvat hallituksessa ja vaativat muilta nollatoleranssia.
- Anonyymi
Puolueen puheenjohtaja ei v o i eikä s a a olla (muka) täysin tietämätön.
"Anna-Maja Henriksson STT:lle: Jos rasistiset kirjoitukset olisivat olleet tiedossa, tuskin olisimme lähteneet hallitusneuvotteluihin"
Suurinpiirtein koko k a n s a tiesi ja tietää ilman kirjoituksiakin
PS:n rasistisuuden.
Henriksson on itse istunut e d u s k u n n a s s a k i n kuuntelemassa persujen
rasistisia puheenvuoroja ! - Anonyymi
Onko puoluejohdolle todella niin vaikeaa tehdä oikea teko ?
Oikeinajattelijaako vielä kaiken päälle läksytettiin ?
En nähnyt ohjelmaa. - Anonyymi
Farisealaista Henrikssonilta. Kohta hän joutuu julkisesti myöntämään,
että Eva ryhmänsä on oikeassa. - Anonyymi
Apuaaaaa. Pyytää kansalainen, joka ei yksin pysty tekemään mitään.
Miksi piti antaa piruille pikkusormi ? Mihin tämä persujen diktatuuri
johtaa ? Ne vie Orpoa ja muuta hallitusta kuin puudeleita. - Anonyymi
Meni vähäinenkin usko Henriksoniin,m mutta usko Evaan ja hänen
kanssaan samaa mieltä oleviin nousi hurjasti. - Anonyymi
Persut on turvallisuusuhka Suomelle.
"EU-ero on tavoitteemme", ilmoitti eduskunnan puhemies Reutersille
ja kaikille muille EU:n äärioikeistopuolueille ja Putinille .... ?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1bf99aa6-08f1-4bc3-8936-fce24eb46ff3
Tulee herättämään huomiota ja Tasavallan Presidentti joutuu taas puhuttelemaan
pääministeriä .... ?- Anonyymi
Mitäpä Suomenvastaista persut eivät tekisi.
- Anonyymi
Toivon, että presidentti tai pääministeri ottaa kantaa, mutta ukotaanko
esim. EU-maissa enää Suomea ?
Suomen uskottavuus on kärsinyt persujen takia.
Kauhukabinetti-hallitus tuli tutuksi jo kesään alussa ulkimaillakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522