Oletteko kuulleet tämän jutun:
Naisten elämä on niin rankkaa, kun heidän pitää miettiä tätä elämää miestenkin puolesta.
naisten juttu
13
883
Vastaukset
- Mrs Fortuna*2005
Avaa silmiä ja panee ajattelemaan, kun on nainen, - totta puhuit.
- Leny
Näin on, mutta olen ollut huomaavinani ja itsekin siihen syyllistynyt, että vapaaehtoisesti tämän osan valitsemme. Oikein pahoissa tapauksissa nainen (vaimo)ei anna miehelle tilaa ajatella omilla aivoillaan lainkaan. Annettaisi miesten tehdä siellä kotona omalla tavalla eikä aina korjattaisi hänen tekemisiään. " Ei noin.. Älä sinne..Kuinka sää noin, etkö muista, että se pitäisi..." Kiltti mies kyllä ajan kanssa oppiikin vaimon toivomalla tavalla askareet tekemään, mutta voi se stressi joskus purkautuakin.
- MrsFortuna*2005
Mieheni oli kotirouvan esikoinen, hyvin määrätietoinen, huumorintajuinen ja herkkäkin, musikaalinen. Hän soitti joka päivä tultuaan työstä ja syötyään (jonkin aikaa), - Chopinia useimmiten, etydejä.
Minulla ei ollut tarvetta päsmäröidä, olin hyväksyvä. Silti hän sairastui samaan syöpään kuin isänsä. En usko, että se oli minun syytäni.
- Naisilla toimii
Molemmat aivolohkon puoliskot esim. ajattelussa.
Paha niitä aivotutkijoiden tutkimuksia on tietty mennä mutupäätelmin kumoamaankaan.
Uroksen aivo toimii enemmän mopon/työkoneen korjauksessa tai hirvenkaadossa?
Itellä sellai kiinalaistyyppinen "huilailee" aivo.
Se sanoo: myönnä, ett naiset ovat se vastuullisempa osapuoli.
Eläkä taistele niitä vastaan vaan silitä niit myötäkarvaan.
Näin elämäis on helpompaa - sii. Uson tosjaan näin.
Karjalaismanne. - YLPIÄ
Miehillä ei olis edes aivois niin paljon kapasiteettia että pystyis ajattelee naisten puolest, eli rinta vaan rottingille ME NAISET !!!!
- Hintriika
mennä nurkkaan häpiämään! Naisten ei tarvitse ajatella miesten puolesta eikä miesten naisten puolesta. Tasavertaisessa, toisiaan kunnioittavassa liitossa kumpikin oppii toisiltaan ja kehittyy ihmisyyden jalossa taidossa. Ainakin minulla ja edesmenneellä miehelläni meni sitä paremmin, mitä kauemmin olimme yhteistä, joskus kivistäkin taivalta kulkeneet.
- Olet
Hintriika kirjoitti:
mennä nurkkaan häpiämään! Naisten ei tarvitse ajatella miesten puolesta eikä miesten naisten puolesta. Tasavertaisessa, toisiaan kunnioittavassa liitossa kumpikin oppii toisiltaan ja kehittyy ihmisyyden jalossa taidossa. Ainakin minulla ja edesmenneellä miehelläni meni sitä paremmin, mitä kauemmin olimme yhteistä, joskus kivistäkin taivalta kulkeneet.
Ainoa viisas juttunen nainen koko tässä jutussa.
Nostan kohteliaana miehenä hattuani sinulle. Asiat eivät ole ollenkaan sellaisia miltä ne näyttävät, meistä vain tuntuu siltä.
Jos eteen tulee ongelmia on aina hyvä käyttää aivojaan niiden ratkaisuun. Tulos on paljon parempi kuin MUTU:lla ratkaistu.
Muistanette, roolijaoista puhuttaessa, että Johtajien pallitkaan ei enää heilu kun on valittu naispuolisia tilalle.
Kun aikanaan elettiin luontaistaloudessa, olivat kummankin sukupuolen roolit hyvin selvät:
Miehet tekivät fyysisesti raskaat työt kuten karhunkaadon, metsä-ja maatyöt etc. Naiset taas vähemmän FYYSISIÄ voimavaroja vaativia töitä.
Ajattelukyvyltään ovat kummatkin parhaimmillaan lähes toinen toisiaan parempia.
Usein olen ihmetellyt n.s. naisen logiikan erinomaisuutta vaikkapa teknisissä ongelmissa.
Kun roolijaot ovat sekaantuneet ovat kummatkin vieläkin ymmällä!!!Minäkin kasvoin ns "luontaistaloudessa", mutta meillä ei ollut mitään sellaista työtä, tai raskasta työtä joka ei olisi meille naisille sopinut. Kaikki työt sopivat erinomaisesti naisille!
Olin tukkimetsässä, lantoja levittelemässä, heinäpellolla haravoimassa ja seivästämässä, viljapellolla (ruiskin leikattiin sirpillä), ojan kaivuussa, halkoja hakkaamassa, propsia parkkaamassa...
Sitä paitsi piti oppia naisten töitä, mihin ei voitu kuvitellakaan että veljiä olisi tarvinnut "alentaa" - akkojen töihin!
Tiskaamiset ja muut helpommat taloustyöt he saivat oppia kun saivat napakat vaimot itselleen.- sii.
MdK-MdK kirjoitti:
Minäkin kasvoin ns "luontaistaloudessa", mutta meillä ei ollut mitään sellaista työtä, tai raskasta työtä joka ei olisi meille naisille sopinut. Kaikki työt sopivat erinomaisesti naisille!
Olin tukkimetsässä, lantoja levittelemässä, heinäpellolla haravoimassa ja seivästämässä, viljapellolla (ruiskin leikattiin sirpillä), ojan kaivuussa, halkoja hakkaamassa, propsia parkkaamassa...
Sitä paitsi piti oppia naisten töitä, mihin ei voitu kuvitellakaan että veljiä olisi tarvinnut "alentaa" - akkojen töihin!
Tiskaamiset ja muut helpommat taloustyöt he saivat oppia kun saivat napakat vaimot itselleen.Meilläkin oli viisi tyttöä ja minä ainut joka olin isän kanssa kaikessa mukana, niipä se on jatkunut , niin että olen saanut jopa äitienpäivä lahjaksi pyörösahan.
sii. kirjoitti:
Meilläkin oli viisi tyttöä ja minä ainut joka olin isän kanssa kaikessa mukana, niipä se on jatkunut , niin että olen saanut jopa äitienpäivä lahjaksi pyörösahan.
mutta minua naurattaa, aivan kauheasti!!!
Minäkin olen tottunut saamaan "Ahkeran Liisan"
kun olen unelmoinut punaisista ruusuista :DDD- sii.
MdK-MdK kirjoitti:
mutta minua naurattaa, aivan kauheasti!!!
Minäkin olen tottunut saamaan "Ahkeran Liisan"
kun olen unelmoinut punaisista ruusuista :DDDkuuleppas nyt MAK-MAK ,minä tosiaan osaan vieläkin sahata ,ettei se ollut mitään "unelmaa"
vaikka kyllä minuakin naurattaa tuo "ahkeraliisa2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011412
- 1337040
- 1015823
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415171- 524311
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304049- 613554
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323541Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223075- 793060