Kuinka epätoden näköistä on ohi ajavan auton renkaasta olemassa olevaan jälkeen jossa oli pikku kolo 2railoa .Nyt tuli iso kolo 5mm syvä oikein kunnon hämähäkin seittiä muistuttava railot 1=1000 vai 1=1000000 kertoimella ei mene katsastuksesta läpi uuden tuulilasin joutuu laittamaan 300-500€ ainakin! 🤔Jos rahat ei mene nettitavaroiden osteluun ,huoneiston korjausiin sitten menee autoon.
Kivi tuulilasiin samaan kohtaan
8
193
Vastaukset
- Anonyymi
No jo syvä kolo 5mm. Ei mene läpi katsastuksesta.
Oli kovin sekavaa tekstiä, että piti ihan arvailla mistä puhut. - Anonyymi
Lasit eivät muutenkaan enää kestä yhtä hyvin, kuin aikaisemmin.
- Anonyymi
Ei kestä, koska lyijyä ei saa käyttää ja lasia on ojennettu painon takia.
- Anonyymi
Ota tuulilasivakuutus. Korjaukset menee vakuutuksesta ilman omavastuuta, ja vaihdon omavastuu on 200€.
- Anonyymi
Tai 150€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai 150€
Joo, eroja voi olla. Itse katson vuoden välein vakuutuksen uusiksi siten, että vertaan voimassa olevaa yhteen kilpailijaan ja valitsen paremman. Lasivakuutus on minulle tärkeä, koska lämmitettävä sadetutkallinen lasi on aika tyyris.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, eroja voi olla. Itse katson vuoden välein vakuutuksen uusiksi siten, että vertaan voimassa olevaa yhteen kilpailijaan ja valitsen paremman. Lasivakuutus on minulle tärkeä, koska lämmitettävä sadetutkallinen lasi on aika tyyris.
Uudemmissa se on välttämätön jos talvella vähänkin ajelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851