Kuinka epätoden näköistä on ohi ajavan auton renkaasta olemassa olevaan jälkeen jossa oli pikku kolo 2railoa .Nyt tuli iso kolo 5mm syvä oikein kunnon hämähäkin seittiä muistuttava railot 1=1000 vai 1=1000000 kertoimella ei mene katsastuksesta läpi uuden tuulilasin joutuu laittamaan 300-500€ ainakin! 🤔Jos rahat ei mene nettitavaroiden osteluun ,huoneiston korjausiin sitten menee autoon.
Kivi tuulilasiin samaan kohtaan
8
267
Vastaukset
- Anonyymi
No jo syvä kolo 5mm. Ei mene läpi katsastuksesta.
Oli kovin sekavaa tekstiä, että piti ihan arvailla mistä puhut. - Anonyymi
Lasit eivät muutenkaan enää kestä yhtä hyvin, kuin aikaisemmin.
- Anonyymi
Ei kestä, koska lyijyä ei saa käyttää ja lasia on ojennettu painon takia.
- Anonyymi
Ota tuulilasivakuutus. Korjaukset menee vakuutuksesta ilman omavastuuta, ja vaihdon omavastuu on 200€.
- Anonyymi
Tai 150€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai 150€
Joo, eroja voi olla. Itse katson vuoden välein vakuutuksen uusiksi siten, että vertaan voimassa olevaa yhteen kilpailijaan ja valitsen paremman. Lasivakuutus on minulle tärkeä, koska lämmitettävä sadetutkallinen lasi on aika tyyris.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, eroja voi olla. Itse katson vuoden välein vakuutuksen uusiksi siten, että vertaan voimassa olevaa yhteen kilpailijaan ja valitsen paremman. Lasivakuutus on minulle tärkeä, koska lämmitettävä sadetutkallinen lasi on aika tyyris.
Uudemmissa se on välttämätön jos talvella vähänkin ajelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968