Aeroflot lentää jo yhdeksää lentokonettaan jarrut pois kytkettynä

Anonyymi-ap

Aeroflot lentää jo yhdeksää lentokonettaan jarrut pois kytkettynä – varaosien puutteella karu seuraus

Varaosien puutteen takia venäläinen Aeroflot lentää ainakin yhdeksää lentokonettaan jarrut pois päältä kytkettynä.

Venäläinen Aeroflot on joutunut turvautumaan äärimmäisiin toimiin pitääkseen lentokoneensa liikenteessä.

Aerotime -julkaisun mukaan yhtiö on ohjeistanut lentäjiään kytkemään jarrut pois päältä, koska tarvittavia varaosia ei ole saatavilla. Venäjän hyökättyä Ukrainaan länsimaat ovat asettaneet länsimaisen lentokaluston varaosatoimitukset Venäjälle pannaan.
T&T:

Aerotimen mukaan Aeroflot operoisi tällä hetkellä jo ainakin yhdeksää konetta ilman jarruja. Koneista neljä on Airbusin A320, A330 sekä A321 -tyyppejä ja viisi Boeingin 777-koneita.

130

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei olisi kannattanut varastaa Lännen koneita vaan palauttaa ne kun oli aika

    • Anonyymi

      Sairasta touhua r…..ä

    • Anonyymi

      koita nyt kätyri valehdella varastetuista koneista

    • Anonyymi

      Tulee vanhat hyvät ajat mieleen:

      Vauhti kiihtyy, jarrut puuttuvat
      Ajajien ilmeet muuttuvat

      -Kieku ja Kaiku
      Teksti Mika Waltari

      • Anonyymi

        Tulit MIELEEN?


      • Hervoton.


    • Anonyymi

      r....ä taas vaarantaa kaikki

      • Anonyymi

        Vaarantaa vain omiaan, joten ei mitään väliä .... . :-)


    • Anonyymi

      Miksi r.......t varasti koneet eikä palauttanut niitä ajoissa?

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Varaosien puutteessa niihin aletaankin sovittamaan lentämiselle välttämättömiä neuvostoliittolaisia ylijäämäosia ja vähemmän tärkeät osat jätetään korjaamatta.

      • Anonyymi

        Tai sitten tehdään vaan korvaava tuote, eikä makseta lisenssimaksuja Eurooppalaisille ja Amerikkalaisille valmistajille. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten tehdään vaan korvaava tuote, eikä makseta lisenssimaksuja Eurooppalaisille ja Amerikkalaisille valmistajille. :)

        Tai sitten ei. Haha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten tehdään vaan korvaava tuote, eikä makseta lisenssimaksuja Eurooppalaisille ja Amerikkalaisille valmistajille. :)

        Jos Venäjä osaisi tehdä korvaavia tuotteita, se olisi mahtava maa. Mutku ei.


    • Jokainen Venäjän länsimaisilta lentoyhtiöiltä ja rahoitusliikkeiltä varastettu liikennelentokone joutuu Venäjän laittoman hyökkäyssodan loputtua romutettavaksi.

      Niiden huoltohistoria on katkennut ja kun kukaan ei tiedä, eikä ole dokumentoinut mitä vanhoja ja/tai väärennettyjä epäkurantteja varaosia mihinkin koneeseen on käytetty, ei romuista ole edes varaosiksi, vaan ne menevät sulattoon.

      Uutisessa mainitut koneet ovat ilmeisesti Aeroflotin omia, mutta niiden kohtalo on käsittääkseni sama. Eivät venäläiset ole huolloista välittäneet, joten niillä ei ole jatkossakaan mitään asiaa Euroopan Unionin, Japanin tai Yhdysvaltain ilmatilaan.

      • Anonyymi

        "Kulliroottori kirjoitti:
        Jokainen Venäjän länsimaisilta lentoyhtiöiltä ja rahoitusliikkeiltä varastettu liikennelentokone joutuu Venäjän laittoman hyökkäyssodan loputtua romutettavaksi."

        Tiedätkö sinä Kullinimijä että KAIKKI koneet joutuvat lopulta romutettavaksi. Jopa ne lännen hylky koneet, jotka länsi on myynyt Afrikkaan ajanmukaisena kalustona. 😁

        t. Reilukerho.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kulliroottori kirjoitti:
        Jokainen Venäjän länsimaisilta lentoyhtiöiltä ja rahoitusliikkeiltä varastettu liikennelentokone joutuu Venäjän laittoman hyökkäyssodan loputtua romutettavaksi."

        Tiedätkö sinä Kullinimijä että KAIKKI koneet joutuvat lopulta romutettavaksi. Jopa ne lännen hylky koneet, jotka länsi on myynyt Afrikkaan ajanmukaisena kalustona. 😁

        t. Reilukerho.

        En usko noin sivistyneen venäläisen englantia osaavan, mutta tässä linkissä muille kiinnostuneille lisätietoa Venäjän 10 miljardin dollarin keppostelusta:

        https://www.thedrive.com/news/russias-stolen-planes-will-soon-become-worthless-thanks-to-bootleg-parts


    • Anonyymi

      r....n kätyri parkuu paskaa. kun r......ä varasti koneet vaikka ne käskettiin palauttaa reilu vuosi sitten niin ei ne saa varastettuihin koneisiin, ja r....t ei uskalla lentää koneita Länsimaihin koska ne takavarikoidaan heti

      • Anonyymi

        Ei kiinnostanut lännen uho. Tehdään itse osat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnostanut lännen uho. Tehdään itse osat.

        r.......ä ei kykenee


    • Anonyymi

      Kaikki lentoyhtiöt, siis myös Aeroflot lennättää AINA lentokoneitaan jarrut pois kytkettynä, poislukien ilmajarrut, joita käytetään esim laskeutumis vaiheessa. 😁

      • Anonyymi

        Kaikki lentoyhtiöt???
        Laitappa linkki aiheesee,,,


      • Anonyymi

        Pyöräjarruja käytetäänkin kiitoradalla. koska ilmassa niiden käyttäminen ei vaikuta mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyöräjarruja käytetäänkin kiitoradalla. koska ilmassa niiden käyttäminen ei vaikuta mihinkään.

        Venäläisiä jarrukiiloja vissiin yritetään viskoa pyörien eteen ja alle alle vauhdissa. Joku heittelee mutta mistäköhän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläisiä jarrukiiloja vissiin yritetään viskoa pyörien eteen ja alle alle vauhdissa. Joku heittelee mutta mistäköhän

        Eiku ne
        Heittää ankurin ulos


    • Anonyymi

      F-35 "lentää" jarrut kytkettynä. Siitäkö tässä nyt on kysymys?

      • Anonyymi

        Mitenkä F-35 liityy Aeroflotin ryöstämiin matkustajakoneisiin???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä F-35 liityy Aeroflotin ryöstämiin matkustajakoneisiin???

        Siten että ilman whataboutismia tiltu ei ole mitään.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Siten että ilman whataboutismia tiltu ei ole mitään.

        No eihän se ole muutenkaan "mitään". Pelkkä turha kuluerä suomelle.


    • Anonyymi

      Tää on sitä venäläistä rulettia. Aika hurjaa, onko niillä laskuvarjot selässä? Toivovat tippuvansa länteen.

      • Anonyymi

        Ja nyt PAKOKAASUJARRU - kytke se välittömästi päälle. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt PAKOKAASUJARRU - kytke se välittömästi päälle. 😁

        Ehei ... HOMOparin SUBnarttu.

        Kaltaises loukutetaan. Laitetaan loukku jätesäkkiin, jonka jälkeen säkin suu tiivistetään pakoputken päähän ja ajoneuvo käynnistetään. :-)

        Silläkin tavoin, poistuu HAITALL ... VIERASL ... STAJAT, suomen maaperältä.


      • Anonyymi

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi

        🥱🥱🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei ... HOMOparin SUBnarttu.

        Kaltaises loukutetaan. Laitetaan loukku jätesäkkiin, jonka jälkeen säkin suu tiivistetään pakoputken päähän ja ajoneuvo käynnistetään. :-)

        Silläkin tavoin, poistuu HAITALL ... VIERASL ... STAJAT, suomen maaperältä.

        Lähekkö paneen?

        60°20'29.9"N 24°46'15.5"E
        '
        Ilmota aika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähekkö paneen?

        60°20'29.9"N 24°46'15.5"E
        '
        Ilmota aika?

        Annan uhoajalle reilun varoituksen ....

        https://www.youtube.com/shorts/4HnLpMPCrI4

        ja mikä parasta .... soot vdun paljon isompi maali.


    • Anonyymi

      Riidankylvö on kiertänyt ympyrän.
      Presidenttimme: Venäjän on pidettävä ponderit päällä.
      Nato ei suostunut neuvottelemaan.
      Nyt ei ole jarruja.
      No ei ole länsimaidenkaan koneissa.
      Mutta natkuttaa pitää.

      • Anonyymi

        Nythän Naton lennokit lentävät jarrut kytkettynä tiämmä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän Naton lennokit lentävät jarrut kytkettynä tiämmä? :)

        puuttuukohan osia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puuttuukohan osia?

        Ei ainakaan jarruista. Seisovat kuin tatti hangaareissa.


    • Anonyymi

      Ukraina saa Marcahall apuna vanhoja B-52 pommareita ?

    • Anonyymi

      #Aeroflot lentää jo yhdeksää lentokonettaan jarrut pois kytkettynä#

      Yllättävän vähän?

      Flight radarin mukaan sielä on aika monta enemmän? :)

    • Anonyymi

      Ilmassa ei kauheesti jarrui tarvita?

      • Anonyymi

        Pysytään ilmassa aina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysytään ilmassa aina

        Maassa pyöräkiilat hoitaa käsijarrun puutteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maassa pyöräkiilat hoitaa käsijarrun puutteen?

        Pyöräkiiloja käytetään vain pysähtymisen jälkeen, pysäköintiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maassa pyöräkiilat hoitaa käsijarrun puutteen?

        Venäläinen käsijarru onkin pääasiallinen jarru, ja venäläisiä jarrukiiloja heitellään pyöriin vauhdissa?


      • Anonyymi

        Sitten kun suihkumoottorijarrukin hajoaa niin sitäkään ei tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläinen käsijarru onkin pääasiallinen jarru, ja venäläisiä jarrukiiloja heitellään pyöriin vauhdissa?

        Da, se on kapuloita rattaisiin spetsiaalijarru.


    • Anonyymi

      Ne tyhjentävät huussinsa Moskovan päällä juuri ennen laskeutumista.
      Paino kevenee huomattavasti.

    • Anonyymi

      Kaikki koneet ovat päässeet maahan asti vaikkei niissä ole jarruja!

      - Venäjän ilmailulaitos

      • Anonyymi

        Kyllä koneissa jarrut on. Ne on vaan lennon ajaksi pois kytketty.

        Kts. Avaus:
        "Aeroflot lentää jo yhdeksää lentokonettaan jarrut pois kytkettynä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä koneissa jarrut on. Ne on vaan lennon ajaksi pois kytketty.

        Kts. Avaus:
        "Aeroflot lentää jo yhdeksää lentokonettaan jarrut pois kytkettynä"

        Avtomaattinen uusi poiskytkentä tapahtuu kun osa hajoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avtomaattinen uusi poiskytkentä tapahtuu kun osa hajoaa.

        Hätäpäissään kehiteltyä Boeingin avtomatiikkaa. :)

        #Boeing kohukoneiden lentokielto ennätyksellisen pitkä
        Lentokonemallien lentokiellon taustalla on kaksi tuhoisaa onnettomuutta, joissa vuonna 2018 ja 2019 kuoli 189 ja 157 ihmistä.

        Maaliskuussa 2019 ilmailuviranomaiset kautta maailman määräsivät upouudet Boeing matkustajakoneet lentokieltoon, kun niille sattui kaksi tuhoisaa ja samankaltaista onnettomuutta muutaman kuukauden välein. Lion Air -yhtiön turmassa menehtyi 189 ihmistä lokakuun lopulla 2018. Toinen turma tapahtui seuraavan vuoden maaliskuussa 2019 Ethiopian Airlines -yhtiön koneelle. Tässä turmassa kuoli 157 ihmistä.

        Joulukuun puolessa välissä tänä vuonna 2020 Boeing koneiden lentokielto tulee kestäneeksi on jo 21 kuukautta – yksi pisimpiä matkustajakoneiden lentokieltoja kautta aikojen.

        Tätä pitempi on ainoastaan 1950-luvulla De Havilland DH.106 Comet -suihkukoneen lentokielto koneen rungon pettämisen vuoksi, 12.1.–23.3.1954, aluksi 71 päivää, pysyvästi 8.4.1954 alkaen. Comet-koneen runko jouduttiin suunnittelemaan kokonaan uudelleen ennen kuin täysin uudistettu, lujempi Comet-versio hyväksyttiin vasta vuosia myöhemmin kaupalliseen lentoliikenteeseen.#


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hätäpäissään kehiteltyä Boeingin avtomatiikkaa. :)

        #Boeing kohukoneiden lentokielto ennätyksellisen pitkä
        Lentokonemallien lentokiellon taustalla on kaksi tuhoisaa onnettomuutta, joissa vuonna 2018 ja 2019 kuoli 189 ja 157 ihmistä.

        Maaliskuussa 2019 ilmailuviranomaiset kautta maailman määräsivät upouudet Boeing matkustajakoneet lentokieltoon, kun niille sattui kaksi tuhoisaa ja samankaltaista onnettomuutta muutaman kuukauden välein. Lion Air -yhtiön turmassa menehtyi 189 ihmistä lokakuun lopulla 2018. Toinen turma tapahtui seuraavan vuoden maaliskuussa 2019 Ethiopian Airlines -yhtiön koneelle. Tässä turmassa kuoli 157 ihmistä.

        Joulukuun puolessa välissä tänä vuonna 2020 Boeing koneiden lentokielto tulee kestäneeksi on jo 21 kuukautta – yksi pisimpiä matkustajakoneiden lentokieltoja kautta aikojen.

        Tätä pitempi on ainoastaan 1950-luvulla De Havilland DH.106 Comet -suihkukoneen lentokielto koneen rungon pettämisen vuoksi, 12.1.–23.3.1954, aluksi 71 päivää, pysyvästi 8.4.1954 alkaen. Comet-koneen runko jouduttiin suunnittelemaan kokonaan uudelleen ennen kuin täysin uudistettu, lujempi Comet-versio hyväksyttiin vasta vuosia myöhemmin kaupalliseen lentoliikenteeseen.#

        Puhumattakaan Tupoleveista ja Iljushineista, kiljushineista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattakaan Tupoleveista ja Iljushineista, kiljushineista.

        Putolev ol' Tupolev.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Uudessa Ladassa onkin pyöräkiilat.


    • Anonyymi

      Lännen koneet lentää välillä siivet pois kytkettynä?

      Yhdeksän vuotta sitten kadonneen Malaysian Airlinesin kapteeni sanoi, ”Hyvää yötä”, sitten MH370 Boeing katosi tutkasta.

    • Anonyymi

      Tupolevit eivät putoile koska ne ovat maassa.

      • Anonyymi

        F-35:lle siis sukua. Lentokyvytön kalkkuna-EMU. :)


      • Anonyymi

        Ei niin ... ei niillä pääse edes ilmaan, joten Tupolev on jälleen kurantti nimi. Silloin kun ne vielä pääsivät ilmaan, nimitys oli PUTOILEVI!.


    • Anonyymi

      Jarruilla ei tee mitään

      • Anonyymi

        Ei lennettäessä poislukien ilmajarrut.


    • Anonyymi

      "länsimaat ovat asettaneet länsimaisen lentokaluston varaosatoimitukset Venäjälle pannaan"

      Varaosia voi tehdä itse.

      • Anonyymi

        Itse tehty korvaava tuote on monesti parempi kuin alkuperäinen.

        Niistä voi "lastentaudit" jättää kopiointivaiheessa.


      • Milläs teet, kun kaikki siviiliteollisuus on laiminlyöty?


    • Anonyymi

      Mitä tulee lentokoneiden jarruihin niin en usko pätkääkään jonkun iltapaskan jarrusatuihin. Varmaan totuus on siinä, että jarrut ovat pois päältä, kun kone on ilmassa ja iltapaska vääntää tästä negatiivisen jutun.

      • Anonyymi

        Varmana paska että pyöriä ei jarruteta kun laskutelineet on vedettynä sisään ilmassa.


    • Anonyymi

      Venäläiset lentäjät on ylivertaisia länsimaisiin lentäjiin, he ei jarruja tarvitse, lumipenkka riittää.

    • Anonyymi

      E.vp. lentelijänä sanoisin, mitäpä jarruista, kun länsikone on niin avtomat.

      Toiseksi, mitäpä jarruista kun alastulo on aina varma.

      • Anonyymi

        Tulkitsen postaukses niin, että olet oppinut käyttäytymään soittoruokaloissa, jolloin niska-perse otteen avustamana tapahtunut "lentely" jalkakäytävälle, on vähentynyt.

        Oikeat pilotit eivät jauha pjaskaa ... .


    • Anonyymi

      Kiovan aave lensi lentokonettaan jarrut kytkettynä ja kuoli.

    • Anonyymi

      Illalla matkaan, aamulla hautaan,
      -meillä ei jarrutella

      -Aeroflot

    • Jos jarrut ei toimii pääse nopeampi hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    • Anonyymi

      Huomaatte että miten turhia toimintoja onkaan koneissa ollut . Autoistakin voi jättää jarrut pois

      • Anonyymi

        Autoissa ei jarruilla tee yhtään mitään kun se lähtee lentoon. 😁😁😁

        M.O.T.


    • Anonyymi

      "Kiovan aave lensi lentokonettaan jarrut kytkettynä ja kuoli."

      Ilmajarrut jumittui F-35:ssa ulos?

      • Anonyymi

        Eeeei ku polttoaine vaa loppus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eeeei ku polttoaine vaa loppus.

        Venäjä ei saata olla riippuvainen tuontipolttoaineista, sitä tavaraa on kotimaisena ja riittää...


    • Anonyymi

      029

    • Anonyymi

      Jarrut ovat turhaa ylellisyyttä. Länsimaista hapatusta ja salaliittoa.

      • Anonyymi

        Suomen Ilmavaivoille riittää Intin ruokalasta saatu JARRU!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen Ilmavaivoille riittää Intin ruokalasta saatu JARRU!

        Lisäjarru lienee tarpeeton?


    • Anonyymi

      ZALA Aeron tytäryhtiö Aeroscan on kehittänyt erittäin menestyneen Lancetin seuraavan sukupolven toivoen, että uusimmasta versiosta tulee täysin pysäyttämätön. Izdeliye-53 (Tuote-53), joka tunnetaan myös nimellä Lancet-3, paljastettiin armeija-2023 kansainvälisen sotilasteknisen foorumin aikana.

      Uusi muotoilu eroaa selvästi aiemmista versioista, drone laukaistaan ​​putkeen ja siivet vapautuvat 4x45 asteen kulmiin. Alkuperäinen versio pystyy kantamaan 5 kg:n hyötykuorman ja pystyy verkkokeskeiseen sodankäyntiin. Kamikaze-drooni pystyy kuulemma toimimaan parveissa, jotka toimivat yhdessä hermoverkossa. Tästä johtuen Lancet-3 pystyy toimimaan itsenäisesti, eikä sitä voida tukahduttaa EW:llä, koska sen pääpiiri aluksella pystyy suorittamaan tehtäviä riippumatta yhteydenpidosta maajoukkojen kanssa.

      • Anonyymi

        Aerolotto -lentoyhtiö lentääkin varastamillaan kamikaze matkustajakoneilla. On pysäyttämätön ja siivet avautuu itsenäisesti kaikkiin kulmiin ja on se hermoverkko.


      • Anonyymi

        "kehittänyt erittäin menestyneen", "seuraavan sukupolven", toivoen että "siitä tulee täysin pysäyttämätön". Tuttua tekstiä, eli ei ole mitään ja mitään ei siitäkään tule.


      • Anonyymi

        Venäläinen tuote onkin erittäin menestynyt etukäteen, ja sitten toivoen, sivulauseessa.


    • Anonyymi

      Jarrut lienee varastettu Luna-25 kuumodulistakin

      Venäjän ensimmäinen kuulento lähes 50 vuoteen epäonnistui – moduuli törmäsi Kuuhun ja tuhoutui
      Luna-25-kuumoduuli törmäsi Kuuhun.

      VENÄJÄN ensimmäinen kuulento 47 vuoteen on epäonnistunut Luna-25-kuumoduulin rysähdettyä Kuun pintaan.

      Venäjän avaruusvirasto Roskosmos kertoo menettäneensä yhteyden alukseen kun se ohjattiin laskeutumista edeltävälle kiertoradalle lauantaina.

      – Laite siirtyi arvaamattomalle kiertoradalle ja tuhoutui törmättyään Kuun pintaan, Roskosmos tiedotti.

      Prestige-tehtävän epäonnistuminen alleviivaa nyky-Venäjän avaruusvoiman heikkenemistä kylmän sodan aikaisista loistonpäivistä.

      Ukraina vei aikaisemmin Venäjän avaruuteen. Nyt se vie venäläiset kivikauteen.

      • Anonyymi

        Roskiskosmos


    • Anonyymi

      Nasan asiantuntija: Jarrut lienee varastettu Luna-25 kuumodulistakin

    • Anonyymi

      Ihan ok tapa laskeutua ilman jarruja, jos kiitotie on tarpeeksi pitkä.

      Eikä kerrota tätä matkustajille...

      • Anonyymi

        F-35 ei kykene metsäautoteitä käyttämään. :)


    • Anonyymi

      ”Hyvää yötä sanoi kapteeni, sitten MH370 katosi tutkasta. EI EDES JARRUTUSJÄLKIÄ NÄKYNYT MISSÄÄN!" 😉

      Nato Tiltun kalsareista löytyi lyhyet mutta paikallisesti mittavat mutta erittäin myrkylliset JARRUTUSJÄLJET. Aitouden ja Tuoreuden Nato Tiltu saattoi todeta heti sormella ottamaansa näytettä testaten, sitä makustellen ja tuoksutellen.

    • Anonyymi

      Ne on sitte varmaan pidentäny kiitoratoja jos ilman jarruja laskeutuvat. Paitsi tietenki jos pystysuoraan alas tullaa.

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

      "Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      188
      5468
    2. Et olisi piilossa enää

      Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4989
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

      Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      95
      4512
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

      Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      118
      2744
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

      Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2738
    6. Hymysi saa tunteet

      Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2257
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

      Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      32
      2174
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

      Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      228
      1923
    9. Kuvaile kaivattusi

      ulkonäköä?
      Ikävä
      92
      1907
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

      Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1831
    Aihe