Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Jussi peruu puheitaan! Ero EU:sta ei realismia!

Anonyymi-ap

EDUSKUNNAN puhemies Jussi Halla-aho (ps) otti IS:n haastattelussa kantaa Suomen mahdolliseen EU-eroon perussuomalaisten Tampereen-puoluekokouksessa.

– Ero Euroopan unionista ei ole millään tavalla realistinen, emmekä me ole millään tavalla ajamassa eroa Euroopan unionista. Ei sille ole minkäänlaista kannatusta kansan keskuudessa, emmekä itsekään pidä sitä järkevänä, Halla-aho sanoi.

Sen sijaan perusteet sille, miksi EU-ero on yhä perussuomalaisten ohjelmassa, ovat Halla-ahon mukaan edelleen olemassa.

– Se liittyy siihen, että EU on sellaisessa integraatiokierteessä, jossa integraatio luo ongelmia. Sitten niitä pyritään jatkuvasti ratkaisemaan lisäämällä integraatiota, ja se väistämättä kaventaa suomalaisten demokraattisia mahdollisuuksia vaikuttaa tässä maassa tehtyyn politiikkaan.

HALLA-AHON mukaan EU-eron sijaan Suomen pitäisi pyrkiä terävöittämään omaa edunvalvontaansa Euroopan unionin jäsenenä ja tehdä aktiivista EU-tason politiikkaa, jotta EU-lainsäädäntö ajaisi mahdollisimman hyvin Suomen kansallisia etuja.

Hän ei ota kantaa siihen, pitäisikö kirjaus EU-erosta säilyttää puolueen ohjelmassa.

7

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No Halla Ahon tämän hetkistä lätinöitä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😍 ­­N­y­m­­­f­­­o­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179698455

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Ja takki kääntyy näin..... niin tyypillistä persuilua :)

    • Anonyymi

      Jussi on teidän pressaehdokkaanne.
      Eikö puheet miellytä?

      • Anonyymi

        Ei tule Jussista presidenttiä.

        Se on Stubb!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule Jussista presidenttiä.

        Se on Stubb!

        Selvä juttu
        Sitten ei tulekaan EU-eroa.


    • Anonyymi

      Jussi Halla-Aho on seuraava presidentti ja häntä äänestävät myös EU mieliset isänmaan petturit asia on selvä siis,Mainittakoon kaikille vielä tieto että olen se joka teitå on sanonut EU vihaajiksi olen ex nimimerkki Talollinen ja minulla on suhde miehen kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe