EDUSKUNNAN puhemies Jussi Halla-aho (ps) otti IS:n haastattelussa kantaa Suomen mahdolliseen EU-eroon perussuomalaisten Tampereen-puoluekokouksessa.
– Ero Euroopan unionista ei ole millään tavalla realistinen, emmekä me ole millään tavalla ajamassa eroa Euroopan unionista. Ei sille ole minkäänlaista kannatusta kansan keskuudessa, emmekä itsekään pidä sitä järkevänä, Halla-aho sanoi.
Sen sijaan perusteet sille, miksi EU-ero on yhä perussuomalaisten ohjelmassa, ovat Halla-ahon mukaan edelleen olemassa.
– Se liittyy siihen, että EU on sellaisessa integraatiokierteessä, jossa integraatio luo ongelmia. Sitten niitä pyritään jatkuvasti ratkaisemaan lisäämällä integraatiota, ja se väistämättä kaventaa suomalaisten demokraattisia mahdollisuuksia vaikuttaa tässä maassa tehtyyn politiikkaan.
HALLA-AHON mukaan EU-eron sijaan Suomen pitäisi pyrkiä terävöittämään omaa edunvalvontaansa Euroopan unionin jäsenenä ja tehdä aktiivista EU-tason politiikkaa, jotta EU-lainsäädäntö ajaisi mahdollisimman hyvin Suomen kansallisia etuja.
Hän ei ota kantaa siihen, pitäisikö kirjaus EU-erosta säilyttää puolueen ohjelmassa.
Jussi peruu puheitaan! Ero EU:sta ei realismia!
7
241
Vastaukset
- Anonyymi
No Halla Ahon tämän hetkistä lätinöitä.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179698455
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ja takki kääntyy näin..... niin tyypillistä persuilua :)
- Anonyymi
Jussi on teidän pressaehdokkaanne.
Eikö puheet miellytä?- Anonyymi
Ei tule Jussista presidenttiä.
Se on Stubb! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule Jussista presidenttiä.
Se on Stubb!Selvä juttu
Sitten ei tulekaan EU-eroa.
- Anonyymi
Jussi Halla-Aho on seuraava presidentti ja häntä äänestävät myös EU mieliset isänmaan petturit asia on selvä siis,Mainittakoon kaikille vielä tieto että olen se joka teitå on sanonut EU vihaajiksi olen ex nimimerkki Talollinen ja minulla on suhde miehen kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024527Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831316- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86940Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11862- 64856
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826