Tuntuu oudolta tämä kuvio, jossa hallitus halutaan kaataa, naurettavien syiden perusteella. Onko tämä Putinin Venäjän hybridivaikuttamista? Onko RKP jo kansallinen uhka? Tämä pitää tutkia perinpohjin.
Onko RKP Putinin näpeissä
8
528
Vastaukset
- Anonyymi
Persunatsit on natsiPutinin miehii .. keväällä natsipersut vasta erosi EU n venäjämielisestä ryhmästä .. Putinin trollit on hiljaa suomessa ..
Natsismi ei ole naurettava syy .. Putin ja Persut halluu Suomen EU eroa ja EU n hajoittamista . Mieti nyt sitä itse.
- Anonyymi
On.
Miksi olla EU:ssa nyt kun on NATO? Englantikin on pärjännyt aikaisemmin, ja pärjää ilman EU:ta! Ja sinulle kommari-paska minä sanon että kyytisi on kylmä!
- Anonyymi
SFP mukana Putinin denatsifikaatio erityisoperaatiossa?
Kyllä!- Anonyymi
Pietarin trollitehtaan ja ruotsifanaatikkojen kielenkäytössä on runsaasti yhtäläisyyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietarin trollitehtaan ja ruotsifanaatikkojen kielenkäytössä on runsaasti yhtäläisyyksiä.
Ruotsifanaatikoilla ja Putinilla on yhteinen tavoite - suomalaisten yhtenäisyyden heikentäminen. Tämä tarkoittaa käytännössä suomenkielisten yhtenäisyyden heikentämistä - hajoita ja hallitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918328
- 926435
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586284Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344931- 453331
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573192- 442869
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532807