mäntyveräjän alueella liikkuva poikajoukko

Anonyymi-ap

Soittelee ainakin rivitalojen ovikelloja ja heittelee kananmunia ulkooviin, liikkuvat sähköpotkulaudoilla ja polkupyörillä, mistä saisin tietoon näiden osoitteet, kun kiinni en ole ainakaan vielä saanut, tilanne on huolestuttava, mitä seuraavaksi...

68

1638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kiinni kun saa niin turpaan niin ettäå tukka lähtee. ei noihin tehoo enään muu, kotona juopot vanhemmat pitää älämölöä ja kerran kävin vetämässä jo yhtä kuonoon niin pari viikkoo oli rauhallista. sairaita noi on.

      • Anonyymi

        Heittää värikuulan selkään näkyy kauas


    • Anonyymi

      Ovatko samoja/sukua/jengiä kuin Tampereen Muotialassa...

    • Anonyymi

      nyt ovat tuupanneet kumoon ekaluokkalaisen, sama sähkömopo oli ovikellon soittelussa tänään mukana, ovat oikein uuden vempeleenkin saaneet.

      • Anonyymi

        Asiahan ei ihan noin ollut🙄 mutta hyvä se täälä nimettömänä huudella🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiahan ei ihan noin ollut🙄 mutta hyvä se täälä nimettömänä huudella🤣

        Juuri näin


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Kannattaa pikkusen tutkituttaa asiaa ennen kuin levittää valheita, joita on kuullut todenäköisesti toiselta joka myös luulee, että suomi24 keskustelupalstalla on totuus ja täällä voi sen perusteella jakaa oikeutta oikeuslaitoksen sijasta, itsellä on tuomarin valta ja poliisin oikeudet. Tämän kaiken luulottelun perusteella sitten näköjään nimiä mainiten ja lapsia väkivallalla uhkaillen jakaa ” oikeutta”. Kannattaa lopettaa välittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Kannattaa pikkusen tutkituttaa asiaa ennen kuin levittää valheita, joita on kuullut todenäköisesti toiselta joka myös luulee, että suomi24 keskustelupalstalla on totuus ja täällä voi sen perusteella jakaa oikeutta oikeuslaitoksen sijasta, itsellä on tuomarin valta ja poliisin oikeudet. Tämän kaiken luulottelun perusteella sitten näköjään nimiä mainiten ja lapsia väkivallalla uhkaillen jakaa ” oikeutta”. Kannattaa lopettaa välittömästi.

        asiahan ei ihan noin ollut, en tiedä miten se oli, mutta puolustatko lastasi, jos pieniä koululaisia tuupitaan kumoon, vaikkei se ihan noin ollutkaan, mutta melkein, HERÄTKÄÄ NYT JO , MIKÄ TEITÄ VAIVAA...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiahan ei ihan noin ollut🙄 mutta hyvä se täälä nimettömänä huudella🤣

        Näkyy sinullakin olevan nimi näkyvissä niih. Saatanan nulikat sietäisi saada remmiä, ja varmaan saavat kun oikea ovi osuu kohdalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy sinullakin olevan nimi näkyvissä niih. Saatanan nulikat sietäisi saada remmiä, ja varmaan saavat kun oikea ovi osuu kohdalle.

        Jos olisi totta niin kyllä. Se on vaan niin, että sinä ET tiedä mikä on totta yhteensä ja mikä ei. Sinä ET ole tuomari, poliisi tai syyttäjä. Ja kuvittelet totuuden olevan täällä, niin sietäisin itse totisesti saada remmiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi totta niin kyllä. Se on vaan niin, että sinä ET tiedä mikä on totta yhteensä ja mikä ei. Sinä ET ole tuomari, poliisi tai syyttäjä. Ja kuvittelet totuuden olevan täällä, niin sietäisin itse totisesti saada remmiä.

        Luuletko ettei ole totta, touhu on mennyt liian pitkälle.


      • Anonyymi

        Meidän nuoruudessa ekaluokkalaiset tönittiin kumoon välitunnilla ja oppilaat haukkui opettajat ja päinvastoin seuraavilla luokilla alkoi olla jo lunttaamista ja kourimista jalkovälistä vasta sitten alkoi muu huijaaminen


    • Anonyymi

      vaikee saada kiinni, jos joku tietäs jonkun nimen, auttas jo paljon....

    • Anonyymi

      Ainoa tapa saada tämä vandalismi loppumaan on tekemällä ilmoitus poliisille. Tämä porukka on kyllä tiedossa, mutta vanhempien kanssa on turha yrittää päästä järkevään keskusteluyhteyteen.
      Silmät kirkkaina valehdellaan, ettei meidän lapset ole olleet siellä päinkään, kun jotain tapahtuu.

    • Anonyymi

      Itse kyllä tekisin ilmoituksen poliisille, muttei ne mitään voi tehdä, kun ei tietoo, mistä löytyy vandaalit, no ostan kun kerkiän verkkokaupasta valvontakameran , yllättävän halpoja ovat...sitten on todisteet.

      • Anonyymi

        Riistakamera myös on helppo käyttää ja kun kuvaa niiden potkulautojen rekkarit toisissa on rekkarit.


    • Anonyymi

      Kun saan kiinni yhdenkin, niin en kyllä takaa mitä apinalle teen, vähän kun riepottelee, niin varma homma että joutuu vielä maksamaankin idiootille korvauksia, mikä helvetti tätä mailmaa vaivaa.

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa mitähän sulle itelle tapahtuu? Sitä ei kukaan voi taata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa mitähän sulle itelle tapahtuu? Sitä ei kukaan voi taata.

        pidähän huolta kakaroistas, muutenhan tälläistä keskustelua ei edes olisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pidähän huolta kakaroistas, muutenhan tälläistä keskustelua ei edes olisi

        Tämä ei ole mitään keskustelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole mitään keskustelua.

        En tiedä onko keskustelua vai mitä, mutta lähinnä oudolta tuntuu kun joku sanoo että hänen lapsenlapsensa, ja hänen tyttärensä on perheeseen yhteydessä, tuntuisi todella oudolta jos joku keksisi tuollaista, minulla ei tuosta tapahtumasta ole hajuakaan, mutta on nyt sitten tapahtunut mitä hyvänsä, niin joku ekaluokkalaiseen kohdistuva teko, kyllä jättää pysyvät traumat siihen ekaluokkalaiseen ja tuskin edes kouluun uskaltaa mennä, on lähinnä hävytöntä puolustaa tälläistä tekoa, en tiedä mitä on tapahtunut tai kuka teon on tehnyt, mutta älkää nyt ihmiset puolustako teon tehnyttä lasta, teette kyllä todella väärin kaikkia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko keskustelua vai mitä, mutta lähinnä oudolta tuntuu kun joku sanoo että hänen lapsenlapsensa, ja hänen tyttärensä on perheeseen yhteydessä, tuntuisi todella oudolta jos joku keksisi tuollaista, minulla ei tuosta tapahtumasta ole hajuakaan, mutta on nyt sitten tapahtunut mitä hyvänsä, niin joku ekaluokkalaiseen kohdistuva teko, kyllä jättää pysyvät traumat siihen ekaluokkalaiseen ja tuskin edes kouluun uskaltaa mennä, on lähinnä hävytöntä puolustaa tälläistä tekoa, en tiedä mitä on tapahtunut tai kuka teon on tehnyt, mutta älkää nyt ihmiset puolustako teon tehnyttä lasta, teette kyllä todella väärin kaikkia kohtaan.

        Tuntuu todella oudolta, että aikuiset ihmiset luottavat tietolähteenä nimettömien huutoihin Suomi-Areena.fi ja vauva.fi ja vielä oudommalta, että tällä perusteella esittävät alaikäisille väkivaltaisia uhkauksia. Siinä taas ei ole mitään outoa, että asiat on käsitetty väärin ja oma lasta puolustetaan. Se vaan ei pidä tapahtua suomi24.fi ääliöpalvelussa.


    • Anonyymi

      Äitin lelli kersoja tekee tälläistä.

    • Anonyymi

      Näyttöä siltä, että syytteet kohdistuvat luuloteltuihin, kenties vääriin lapsiin ja uhkaukset ovat näköjään rikollisia. Pientä rajaa aivovammaiset aikuiset! Kannattaa vähän miettiä ensin, ettei itsen tarvitse kerätä hampaitaan katkenneilla sormillaan.

      • Anonyymi

        SINÄ UHKAILET KATKOTUILLA SORMILLA JA PUHUT SAMASSA LAUSEESSA ETTÄ SE ON RIKOLLISTA TOIMINTAA, HERÄÄ JO...


    • Anonyymi

      Pidä huolta ettei lapses tee tälläistä, muutenhan et täälä niitä puolestelis.

    • Anonyymi

      Aikas touhua kyllä, mitäs sitten selitetään, kun on valokuva todisteena, ei saa valokuvata, tai hampaat katkee, miettikääs nyt vähän kun puolustelette lapsianne, 5v ja teillä on täysiverinen nuorisorikollinen kotonanne, te olette vastuussa omien lapsien teoista, teette kyllä ihan itse kamalan teon lapsillenne, kun puolustatte heitä, vaikka hyvin tiedätte.... se on sama kun antaisitte luvan tehdä kaikkea.

      • Anonyymi

        Nyt on nii kryptinen teksti että en saanu ihan koppia mut jos ymmärsin oikein niin sulla on valokuva tapahtuneesta? Eikös se kannata asianosaisen vanhemmille esittää?


      • Anonyymi

        Totta, jos on totta. Sinä taas teet vähintään yhtä karmean teon jossittelemaan etukäteen kuvasta ikään kuin se olisi jo totta ja vielä tyhmempää on ilman mitään oikeaa tietoa esittää tollasta paskaa. Tämä palvelu pitäisi kieltää ja lopettaa ja joiltain ihmisiltä pitäisi kieltää netin käyttö, ainakin keskustelupalstat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on nii kryptinen teksti että en saanu ihan koppia mut jos ymmärsin oikein niin sulla on valokuva tapahtuneesta? Eikös se kannata asianosaisen vanhemmille esittää?

        Jos oli päätön tuo kuvan ottaja tyyppi, niin on päätön käsityskin. Mitään kuvaa ei ole vaan "mitän sitten kun on kuva…" lukutaito ja ymmärrystaso on täällä ameban tasolla.


    • Anonyymi

      poliisille se esitetään, valvontakameran liikkuvaa kuvaa on, miksi ihmeessä esittäisin sen vanhemmille, en kyllä keksi ensimmäistäkään syytä, vanhempiin on oltu yhteydessä, mutta niinkuin tuolla joku mainitsi, että tekijät ovat tiedossa, ja vanhempien kanssa lievästi sanottuna, ei saada järkevää keskusteluyhteyttä, rikosilmoitus on tehty ja asia etenee viranomaisten kautta, älä epäilekään, nythän on niin että pojat on poikia, ja ennenkin tehtiin pikku kepposia, ei tässä mitään vakavaa vielä ole tapahtunut, ainakaan minun kohdallani. Suurin asiahan tässä on se että vanhempien suhtautuminen asiaan, kaiken kiistäminen, ja uhrin syyllistäminen on järkyttävää, jos tässä joku pitäisi tuomita on vanhemmat, joiden suhtautuminen asiaan on käsittämätöntä, ennenhän nämä asiat menivät niin, että vanhemmat suuttuivat lapsille, eivät uhrille, määräsivät lapselle rangaistuksen ja maksoivat aiheutuneet vahingot, vuonna 2023 haastetaan uhreja oikeuteen ja luullaan että se auttaa, ei auta ainakaan lapsia, niinkuin sanoin pojat ovat poikia.

      • Anonyymi

        Mistä aikuiset voi tietää että heidän kullannuppu on käynyt pahuuksia tekemässä kun ei kerran näytetä todisteita? ainoastaan jotain anojen lässytystä kun ei uskalleta kasvotusten käydä keskusteluja enää nykyään vaan aina se poliisi otetaan käyttöön. No jos tekijät alle 15 niin rikosoikeudellisessa vastuussahan nämä eivät ole joten mitä se poliisi sit tekee ? Mun mielestä olisi tehokkaampaa saada hoidettua vanhempien kanssa asiat mutta kun ajatusmaailma on noin kapea että kyllä poliisi hoitaa niin minkäs teet 🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä aikuiset voi tietää että heidän kullannuppu on käynyt pahuuksia tekemässä kun ei kerran näytetä todisteita? ainoastaan jotain anojen lässytystä kun ei uskalleta kasvotusten käydä keskusteluja enää nykyään vaan aina se poliisi otetaan käyttöön. No jos tekijät alle 15 niin rikosoikeudellisessa vastuussahan nämä eivät ole joten mitä se poliisi sit tekee ? Mun mielestä olisi tehokkaampaa saada hoidettua vanhempien kanssa asiat mutta kun ajatusmaailma on noin kapea että kyllä poliisi hoitaa niin minkäs teet 🤷🏼‍♂️

        Nyt olet kyllä väärässä, olen ihan kasvotusten käynyt erään pojan kotona, Esitin kyllä asiani, en tiedä etkö lue keskusteluja, mutta minua syyllistettiin, uhkailtiin poliisilla, ja oikeastaan minä olenkin kaikkeen syyllinen ja tämä kaikki pojan läsnäollessa, en tajua, mitä muuta voin tehdä, kuin mennä verkkokauppaan ostaa valvontakameran, asentaa sen, ja tehdä rikosilmoituksen, mitä sinä tekisit, jos ovikelloa soitetaan lähes joka päivä, ovea potkitaan ja hakataan, kananmunia heitellään ulkooveen, ja tätä on kestänyt puoli vuotta, ja se joka eniten ärsytti tässä, oli se kun pojan vanhemmat eivät tehneet mitään muuta kun syyllistivät, ja tämä oikesti tapahtui minulle. En halua varsinkaan pojille mitään pahaa, mutta kun vanhemmat eivät kuunnelleet, ei jäänyt vaihtoehtoja, haluan vain että se ovien potkiminen loppuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä aikuiset voi tietää että heidän kullannuppu on käynyt pahuuksia tekemässä kun ei kerran näytetä todisteita? ainoastaan jotain anojen lässytystä kun ei uskalleta kasvotusten käydä keskusteluja enää nykyään vaan aina se poliisi otetaan käyttöön. No jos tekijät alle 15 niin rikosoikeudellisessa vastuussahan nämä eivät ole joten mitä se poliisi sit tekee ? Mun mielestä olisi tehokkaampaa saada hoidettua vanhempien kanssa asiat mutta kun ajatusmaailma on noin kapea että kyllä poliisi hoitaa niin minkäs teet 🤷🏼‍♂️

        Ai ,niinkö se menee että kun on alle 15v saa tehdä mitä hyvänsä, uskomatonta ajattelua, kyllä yhteiskunta keinot keksii, vanhemmathan ovat vastuussa ja korvausvelvollisia loppupeleissä. Pitäkää lapsistanne huolta, ja jos joku tulee ovelle valittamaan lapsen käytöksestä, kannattaa kuunnella, tuskinpa se sinne ihan huvikseen tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olet kyllä väärässä, olen ihan kasvotusten käynyt erään pojan kotona, Esitin kyllä asiani, en tiedä etkö lue keskusteluja, mutta minua syyllistettiin, uhkailtiin poliisilla, ja oikeastaan minä olenkin kaikkeen syyllinen ja tämä kaikki pojan läsnäollessa, en tajua, mitä muuta voin tehdä, kuin mennä verkkokauppaan ostaa valvontakameran, asentaa sen, ja tehdä rikosilmoituksen, mitä sinä tekisit, jos ovikelloa soitetaan lähes joka päivä, ovea potkitaan ja hakataan, kananmunia heitellään ulkooveen, ja tätä on kestänyt puoli vuotta, ja se joka eniten ärsytti tässä, oli se kun pojan vanhemmat eivät tehneet mitään muuta kun syyllistivät, ja tämä oikesti tapahtui minulle. En halua varsinkaan pojille mitään pahaa, mutta kun vanhemmat eivät kuunnelleet, ei jäänyt vaihtoehtoja, haluan vain että se ovien potkiminen loppuisi.

        Mikäli tää on sama"keskustelu" mistä olen kuullut niin huutamalla ei asiat hoidu ainakaan ainakin jos mun kotiovelle tulisi joku huutamaan sais lähtöpassit aika nopeasti vaikka kuinka olisi vääryyttä kokenut. Ihmisiltä puuttuu vuorovaikutus taidot toisten ihmisten kanssa. Tiedän että ärsyttää ja hermostuttaa mutta pitäisi silti olla se aikuinen ja pitää hermonsa ja mikäli näin saa keskusteltua nii uskon vahvasti että pääsee paremmin ongelman ytimeen kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli tää on sama"keskustelu" mistä olen kuullut niin huutamalla ei asiat hoidu ainakaan ainakin jos mun kotiovelle tulisi joku huutamaan sais lähtöpassit aika nopeasti vaikka kuinka olisi vääryyttä kokenut. Ihmisiltä puuttuu vuorovaikutus taidot toisten ihmisten kanssa. Tiedän että ärsyttää ja hermostuttaa mutta pitäisi silti olla se aikuinen ja pitää hermonsa ja mikäli näin saa keskusteltua nii uskon vahvasti että pääsee paremmin ongelman ytimeen kiinni.

        Tätä en usko, lähtökohta oli se että minä olen häirinnyt heitä, ja olen todella ikävä ihminen ja kehtaan tulla valittamaan ja häiritsemään heidän kotirauhaansa, mitään mahdollisuuttahan ei ole että ihan oikeasti asiasta puhun, tulin vaan huvikseni häiritsemään heitä, en toki väitä että vain tämä yksi poika olisi kaiken takana, ja en edes usko että sama poika olisi ollut aina edes mukana, mutta asia on 100 varma että hän on ollut ainakin välillä mukana, mutta tälläistä mahdollisuutta ei ole ,eihän. Poliisi vain oli eri mieltä siitä kuka on häirinnyt ja ketä, ja kuvaaminen on ainoa todiste, kuvaa on , ja lain mukaan kuulemma syyllinen on se joka ovikelloa painaa ja ovea koputtaa, ja jos luulet tai toivot ettei tälläisestä tule tarvittaessa seuraamuksia, olet täysin väärässä, ja haluaisimpa tietää pysytkö rauhallisena jos sama homma jatkuu kuukausia,. Mitään muuta en halua kuin olla kotonani rauhassa, onkohan se liikaa pyydetty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä en usko, lähtökohta oli se että minä olen häirinnyt heitä, ja olen todella ikävä ihminen ja kehtaan tulla valittamaan ja häiritsemään heidän kotirauhaansa, mitään mahdollisuuttahan ei ole että ihan oikeasti asiasta puhun, tulin vaan huvikseni häiritsemään heitä, en toki väitä että vain tämä yksi poika olisi kaiken takana, ja en edes usko että sama poika olisi ollut aina edes mukana, mutta asia on 100 varma että hän on ollut ainakin välillä mukana, mutta tälläistä mahdollisuutta ei ole ,eihän. Poliisi vain oli eri mieltä siitä kuka on häirinnyt ja ketä, ja kuvaaminen on ainoa todiste, kuvaa on , ja lain mukaan kuulemma syyllinen on se joka ovikelloa painaa ja ovea koputtaa, ja jos luulet tai toivot ettei tälläisestä tule tarvittaessa seuraamuksia, olet täysin väärässä, ja haluaisimpa tietää pysytkö rauhallisena jos sama homma jatkuu kuukausia,. Mitään muuta en halua kuin olla kotonani rauhassa, onkohan se liikaa pyydetty.

        No kyllä pystyn olemaan rauhallisena mutta yhtään en pystyisi sietämään mikäli joku tulisi huutamaan kotiovelle! Nää on niitä asioita joissa pitää pystyä aikuisen pitämään hermot kasassa. Mikäli haluat enemmän keskustella niin voidaan sopia kahvit jossain ja keskustella kasvotusten tästä kuinka asiat tulee hoitaa. Tää on todella typerää jossain keskustelu palstalla vöyhöttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä aikuiset voi tietää että heidän kullannuppu on käynyt pahuuksia tekemässä kun ei kerran näytetä todisteita? ainoastaan jotain anojen lässytystä kun ei uskalleta kasvotusten käydä keskusteluja enää nykyään vaan aina se poliisi otetaan käyttöön. No jos tekijät alle 15 niin rikosoikeudellisessa vastuussahan nämä eivät ole joten mitä se poliisi sit tekee ? Mun mielestä olisi tehokkaampaa saada hoidettua vanhempien kanssa asiat mutta kun ajatusmaailma on noin kapea että kyllä poliisi hoitaa niin minkäs teet 🤷🏼‍♂️

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ,niinkö se menee että kun on alle 15v saa tehdä mitä hyvänsä, uskomatonta ajattelua, kyllä yhteiskunta keinot keksii, vanhemmathan ovat vastuussa ja korvausvelvollisia loppupeleissä. Pitäkää lapsistanne huolta, ja jos joku tulee ovelle valittamaan lapsen käytöksestä, kannattaa kuunnella, tuskinpa se sinne ihan huvikseen tulee.

        Idiottimaiset päätelmät ja ääliökommentit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä aikuiset voi tietää että heidän kullannuppu on käynyt pahuuksia tekemässä kun ei kerran näytetä todisteita? ainoastaan jotain anojen lässytystä kun ei uskalleta kasvotusten käydä keskusteluja enää nykyään vaan aina se poliisi otetaan käyttöön. No jos tekijät alle 15 niin rikosoikeudellisessa vastuussahan nämä eivät ole joten mitä se poliisi sit tekee ? Mun mielestä olisi tehokkaampaa saada hoidettua vanhempien kanssa asiat mutta kun ajatusmaailma on noin kapea että kyllä poliisi hoitaa niin minkäs teet 🤷🏼‍♂️

        Kai nyt joku osaa kuvata kännykällä tai kameralla tai videolla potkulaudat rekkarit niistä ?? Naamakuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli tää on sama"keskustelu" mistä olen kuullut niin huutamalla ei asiat hoidu ainakaan ainakin jos mun kotiovelle tulisi joku huutamaan sais lähtöpassit aika nopeasti vaikka kuinka olisi vääryyttä kokenut. Ihmisiltä puuttuu vuorovaikutus taidot toisten ihmisten kanssa. Tiedän että ärsyttää ja hermostuttaa mutta pitäisi silti olla se aikuinen ja pitää hermonsa ja mikäli näin saa keskusteltua nii uskon vahvasti että pääsee paremmin ongelman ytimeen kiinni.

        Kannattaa asua koko elämän mutsin kanssa niin joskus napsahtaa.


    • Anonyymi

      ja ennenkuin joku vanhempi keksii, että nyt teki valokuvaaja virheen kun kuvasi, asia on varmistettu poliisilta, ja omaa pihaansa saa valokuvata, ja asentaa valvontakameroita, tämä on ainoa keino todeta kuka on poikajoukosta syyllinen, ja tämä lause tuli poliisilta, joka myönsi että tilanne on mahdoton, ja epävirallisesti kasvatettiinko ennen niin huonoja ihmisiä, ja nyt niin hyviä, tavat ovat ainakin erilaisia, no sen aika näyttää, mutta minä olen vahvasti eri mieltä.

    • Anonyymi

      minulla on myös kaksi nyt jo aikuista lasta, jotka asuvat omillaan, käyvät töissä ja maksavat omat kulunsa ja asuntonsa, ja uskokaa pois, myös minä tein tuhmuuksia lapsena, silloin tuli selkään ja tukka oli välillä harva tukistamisen takia, mutta ihan normaali työssäkäyvä ihminen minusta tuli, ja vanhempani makselivat esim yhden arvokkaan kaulakatjun jonka tuhosin, olin viikon kotona, sain käydä vain koulussa, tapahtumia oli paljon, mutta lopulta opin kuinka tässä mailmassa toimitaan, ja omat lapseni tekivät myös paljon kaikenlaista pahaa, ja saivat siitä minun mielestäni oikeutetun rangaistuksen, maksoin esim yhden auton konepellin tuhoamisen, ei tullut mieleenikään ruveta syyttämään uhria, ja tyttö oli kaksi viikkoa kotona, ei kai asiat nyt ihan väärin menneet, kun normaaleja ihmisiä heistä tuli. Nyt kysymys, mitenkä on mahdollista että jos lapsi tekee pahaa, niin uhrien syyttely, valehtelu ja lapsen puolustaminen tilanteessa voisi toimia oikein, ja lapsesta kasvaisi normaali itsestään ja muista huolehtiva, täysipäinen, työssäkäyvä kunnollinen ihminen. HERÄTKÄÄ

      • Anonyymi

        Ja sillä perusteella mitä sä olet tehnyt sulle tuntemattomat ovat syyllisiä. Mikä logiikka.


      • Anonyymi

        MEILLÄ POJILLE sanottiin että saavat vain kadulla jutella ja morjestaa noita yökulkijoita .
        Toki ovat kivoja kun tekevät pieniä koiruuksia ja kepposia.

        Valittiin tarkkaan joiden kanssa saa olla yökylässä ja muualla, aloitettiin jo 8v iässä.

        Samoin kävi toisinpäin. Lääkäriperheen ja nimismiesperheen lapset eivät saaneet leikkiä meillä kun olin tehtaassa remppamies ja äiti vain sairaanhoitaja. Ei tullut em. muuta kuin puutarhatyöntekijä ja kaupan kassa ja järjestelijä. Ovat nyt juuri 40 ylittäneitä.
        Me emme valinneet ammatin perusteella, vaan yleisen käytöksen ja lasten puheiden perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MEILLÄ POJILLE sanottiin että saavat vain kadulla jutella ja morjestaa noita yökulkijoita .
        Toki ovat kivoja kun tekevät pieniä koiruuksia ja kepposia.

        Valittiin tarkkaan joiden kanssa saa olla yökylässä ja muualla, aloitettiin jo 8v iässä.

        Samoin kävi toisinpäin. Lääkäriperheen ja nimismiesperheen lapset eivät saaneet leikkiä meillä kun olin tehtaassa remppamies ja äiti vain sairaanhoitaja. Ei tullut em. muuta kuin puutarhatyöntekijä ja kaupan kassa ja järjestelijä. Ovat nyt juuri 40 ylittäneitä.
        Me emme valinneet ammatin perusteella, vaan yleisen käytöksen ja lasten puheiden perusteella.

        KUN kasvattaa 10 v lapsiaan, saa heistä ikuisen ilon.


    • Anonyymi

      Tää varmaa vituttaa kaikkia öyhöttäjiä mutta tästä ekaluokkalaisen "tuuppimisesta/ojaan potkimisesta" ei nyt kuitenkaan poliisi lähe enempää puuttumaan vaan jätti tutkinnan sikseen ja syyttämättä. Eli näin paljon oli poikien vika eli ei yhtään. Tää on ollut vaan epäonnisten sattumusten summa. Nyt voi kerääntyä jonoon kaikki pyytämään pojilta ja heidän huoltajiltaan anteeksi näitä törkypuheita.

      • Anonyymi

        No odotetaan seuraavaa päivää kun nalli napsahtaa kyseisten poikien kanssa!! Jokupäivä vielä poliisitkin kiinnostuu tekemisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No odotetaan seuraavaa päivää kun nalli napsahtaa kyseisten poikien kanssa!! Jokupäivä vielä poliisitkin kiinnostuu tekemisistä.

        Sulla on jotain jo napsahtanut päässä.


      • Anonyymi

        Vai epäonnisten sattumuksen summa, mitähän helvettiä selität kaheli. Olet niin typerä että oikein hävettää sun puolestas.


      • Anonyymi

        Enään ei voi uskoa edes poliisiin. Kakarat saa tesdä mitä tahansa ja muorinsa huutaa tarpeeksi lujaa.


    • Anonyymi

      Asuin 70-luvulla Mäntyverässä. Oi miksi lähdinkään pois...

    • Anonyymi

      Ei äidin kanssa voi tehdä pahaa.

    • Anonyymi

      Asuin 70-luvulla Mäntyveräjässä. Onneksi lähdin pois.

      • Anonyymi

        mäntyveräjässä asui ennen parempiosaisia jotka muuttivat pois kun sekaan alkoi tulla rupusakkia. ja nyt tulos on nähtävillä.


    • Anonyymi

      Äidit saa omaa aikaa kun lapset ulkona.
      Olen tuon saman kokenut 1994, joku äänekkäin äiti puolusti pimeällä ja yöllä ulkona olemista. Fiksumpi joukko ei jaksanut selittää
      Nyt se on nähty jo heti 2000 luvulla ja tänä päivänä. Sääliksi käy kun niitä 12-14 v ei huostaanotettu.

    • Anonyymi

      Ota videokamera käteen tee pitkä video ja nettiin

    • Anonyymi

      Oliko se tuo naapurin ahti vai kuka?

    • Anonyymi

      Mustan tuo päätyväisen ahti oli niin utelias että rännitkin taipui.

    • Anonyymi

      Joko kersat on huostaanotettu koska ei ole enään näkynyt.

    • Anonyymi

      No puhuta niitä poikia.

    • Anonyymi

      milläs niitä puhutat

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe