Ostaisin naisten hikisiä nilkkasukkia ja tennareita livenä satakunnasta ja lähi ympäristöstä.mieluiten niin että saisi nuuhkia ensin suoraan jalasta otettuna.converset vanssit ja niken air forcet sekä jordanit kiinnostaa eniten mutta toki muutkin. Yhteyttä voi ottaa [email protected]
Naisten sukat ja tennarit
4
949
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon parikymppinen nuori nainen ja mulla on pyykkikorissa kahdet valkoiset tennissukat. Ne ovat aika ruskeat jalkapohjista ja tosi hikiset. Niissä haiseekin kova tennarihiki kun olen käyttänyt niitä aika paljon tennareissa ja olen lenkkeillyt kovasti. Ja tietysti tennarit haisevat myös kovin aika ajoin. Mutta sukat ja tennarit eivät ole kuitenkaan kaupan ja aion pitää ne. Mutta voit mielessäsi kuvitella hajuja , mitkä voisi niistä lähteä. Sua varmaan kiinnostaisi kovasti mun pikkuhousun hajut mutta valitettavasti en voi tarjota niitä. Yhdet valkoiset ja vaalean siniset menevät seuraavaksi pesuun . Tällä hetkellä olen käyttänyt beigen värisiä pikkuhousuja farkkujen alla.
- Anonyymi
Aika kallis maku sulla :D
Osta ensin mulle ne kengät, niin saat sitten ostaa ne takaisin hieltä haisevana.- Anonyymi
Minkä kokoiset räpylät sulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kokoiset räpylät sulla on?
37 on mun koko. Ja olen Helsingissä.
Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452857Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen432824Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232608Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3281667- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.192902Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99691