Pyynikillä portaat

Anonyymi-ap

Minua käveli tänään vastaan todella komea kalju partasuu mies mustassa T-paidassa klo 18 maissa. Puuportaissa järven lähellä. Minä kävelin alas, sinä ylös. Teki mieli pysäyttää. Ja nyt harmittaa kun en tehnyt niin. Olen nainen arskat päässä, punainen tukka ponnarilla.

9

626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heips. Kävelin siellä itsekin. Kiinnostaisiko nähdä, vaikkei minua komeaksi voikaan sanoa? Minulla ei tosin ole partaa enkä ole täysin kalju. Kävelin alas valkoisessa t-paidassa.

• Anonyymi

Sorry, vaan mustat T-paidat kiinnostaa.

t. Ponnaritukka

• Anonyymi

Ksysees tais olla Simo.

• Anonyymi

Tyypillinen nainen, ei saa suutaan auki koskaan näissä tilanteissa turha itkeä täällä myöhemmin itsetunto kuntoon ja suuta auki.

• Anonyymi

Jos hivuttautuis (mielikuvitus yllätysmielitekona (vaikutteen muualta kehitin) joskus myöhemmin/nyt mielessä) takaapäin käsikynkkään(siis pujauttais sellaisen jonkinlaisen kyynärtaive sidonnan tapaisen toisen kyynärtaipeeseen). Niin kummalta puolelta nainen miehen yllättäisi eli onkohan keskinäisillä puolilla merkityseroja? Täyttäisikö seksuaalisen häirinnän/ahdistelun kriteerejä irl, kehollisen itsemääräämisoikeuden turvin, kentis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hivuttautuis (mielikuvitus yllätysmielitekona (vaikutteen muualta kehitin) joskus myöhemmin/nyt mielessä) takaapäin käsikynkkään(siis pujauttais sellaisen jonkinlaisen kyynärtaive sidonnan tapaisen toisen kyynärtaipeeseen). Niin kummalta puolelta nainen miehen yllättäisi eli onkohan keskinäisillä puolilla merkityseroja? Täyttäisikö seksuaalisen häirinnän/ahdistelun kriteerejä irl, kehollisen itsemääräämisoikeuden turvin, kentis?

Ei kehenkään saa koskea luvatta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe