Minua käveli tänään vastaan todella komea kalju partasuu mies mustassa T-paidassa klo 18 maissa. Puuportaissa järven lähellä. Minä kävelin alas, sinä ylös. Teki mieli pysäyttää. Ja nyt harmittaa kun en tehnyt niin. Olen nainen arskat päässä, punainen tukka ponnarilla.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Heips. Kävelin siellä itsekin. Kiinnostaisiko nähdä, vaikkei minua komeaksi voikaan sanoa? Minulla ei tosin ole partaa enkä ole täysin kalju. Kävelin alas valkoisessa t-paidassa.
- Anonyymi
Sorry, vaan mustat T-paidat kiinnostaa.
t. Ponnaritukka
- Anonyymi
Ksysees tais olla Simo.
- Anonyymi
Tyypillinen nainen, ei saa suutaan auki koskaan näissä tilanteissa turha itkeä täällä myöhemmin itsetunto kuntoon ja suuta auki.
- Anonyymi
Jos hivuttautuis (mielikuvitus yllätysmielitekona (vaikutteen muualta kehitin) joskus myöhemmin/nyt mielessä) takaapäin käsikynkkään(siis pujauttais sellaisen jonkinlaisen kyynärtaive sidonnan tapaisen toisen kyynärtaipeeseen). Niin kummalta puolelta nainen miehen yllättäisi eli onkohan keskinäisillä puolilla merkityseroja? Täyttäisikö seksuaalisen häirinnän/ahdistelun kriteerejä irl, kehollisen itsemääräämisoikeuden turvin, kentis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos hivuttautuis (mielikuvitus yllätysmielitekona (vaikutteen muualta kehitin) joskus myöhemmin/nyt mielessä) takaapäin käsikynkkään(siis pujauttais sellaisen jonkinlaisen kyynärtaive sidonnan tapaisen toisen kyynärtaipeeseen). Niin kummalta puolelta nainen miehen yllättäisi eli onkohan keskinäisillä puolilla merkityseroja? Täyttäisikö seksuaalisen häirinnän/ahdistelun kriteerejä irl, kehollisen itsemääräämisoikeuden turvin, kentis?
Ei kehenkään saa koskea luvatta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3991651- 1451071
- 661036
- 871035
- 92940
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku136753- 94721
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50659En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634