Kaupan, MaRa-alan ym. matalapalkkaisilta osa-aikatyöläisiltä leikkautuu KAIKILTA vähintään 300e/kk....kauhukabinetin leikkauspolitiikalla!
Riikka Purra: Päätös oli yksimielinen ja soraääniä ei kuulunut.
https://mega.nz/file/nL4mCQ6S#5nWWZMxcm29GkXk1T258WMxUp_G2Xgf_Vj87bD4G4Oo
”Menkää parempi palkkaisiin töihin niin ei tarvitse kärsiä leikkauksista!”
Riikka Purra: Leikkaukset koskevat ainoastaan vetelehtiöitä
53
639
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ylläpito antaa levittää tuota videota jossa kerrotaan Riikka Purran vaalilupaukset.
Se on ainoastaan Lehdistön valhepropagandaa.
Riikka Purra antaa nyt rikkaille enemmän niin siitä syntyy matalapalkkaisiatyöpaikkoja köyhille lisää.- Anonyymi
Jos ei kukaan ota noita kaupan osatöitä vastaan, kaupan on pakko lisätä työtunteja, jotta saavat työvoimaa. Kaupan alalla on myös tarjolla kokopäivätöitä, joten kannattaa vaihtaa työpaikkaa, jos palkka ei riitä elämiseen. Tekee ihan itse asioita oman tilanteensa parantamiseksi, ei jää vain kiukuttelemaan, menee siinä vain energia hukkaan.
- Anonyymi
Nykyinen hallitus yrittää saada Suomeen osaamista ulkomailta ja samalla laittaa nämä nykyiset Suomalaiset ja ulkomailta tuulleet voimavarat mahdollisimman hyvin pois tukihelvetistä joka näännyttää veronmaksajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei kukaan ota noita kaupan osatöitä vastaan, kaupan on pakko lisätä työtunteja, jotta saavat työvoimaa. Kaupan alalla on myös tarjolla kokopäivätöitä, joten kannattaa vaihtaa työpaikkaa, jos palkka ei riitä elämiseen. Tekee ihan itse asioita oman tilanteensa parantamiseksi, ei jää vain kiukuttelemaan, menee siinä vain energia hukkaan.
Esim. Citymarketissa 80% on osapäiväisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. Citymarketissa 80% on osapäiväisiä.
Menisivät parempi palkkaisiin töihin eikä syyttäisi Riikkaa jos palkka ei riitä.
Tai voit ottaa kaksi työtä jos yhdestä maksetaan huonosti.
- Anonyymi
purra tarkoitti tietysti persuja jotka on yhteiskunnan loisia
- Anonyymi
Viherpunavassut täällä vaakkuvat niinkun heillä on tapana vaakkua PS:sta. PS-äänestäjät ymmärtävät tilanteen ja osaavat sopeutua, joilla on edes sen ihmeellisempää tarvetta siihen.
- Anonyymi
Erittäin suurta hölmöyttä osoittaa se, että uutta hallitusta nimitellään kauhukabinetiksi ja köyhien kyykyttäjäksi ymv. Uskokaa jo, ajat entiset eivät voi palata koska rahat on loppu eikä uutta velkaa voida enää entiseen malliin ottaa. Se tie on kuljettu Marinin toimesta loppuun! Ihmisten on kertakaikkiaan pakko ottaa itse vastuu elatuksestaan eikä odottaa että joku muu käy töissä voidakseen elättää muutki n kuin itsensä!
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
Riikka Purra: Kokoomus haluaa leikata vähempioaisilta, Mutta se ei Meille käy.
Faktat videolla
Vaalien jälkeen se kävikin ja vielä yksimielisesti.
Riikka Purra👎👎👎 - Anonyymi
Et taida tietää, että pörssitalousjärjestelmässä kaikki raha on velkaa. Ilman velkaa ei ole rahaa, etkä voi tehdä mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida tietää, että pörssitalousjärjestelmässä kaikki raha on velkaa. Ilman velkaa ei ole rahaa, etkä voi tehdä mitään.
Onko Suomen valtio jossakin pörssitalousjärjestelmässä, jos velan kasvu on hyvä asia, miksi siitä Suomi saa noottia EU:lta?
- Anonyymi
Tyhmän persun kirjoitus. Minkä ovat joutuneet köyhät työttömät ja Kelan rahoilla elävät. Minkä Purra on heidät sijoittanut?
Persut ei olisi koskaan pystynyt hoitamaan Koronaa eikä Ukrainen sotaan liittyviä asioita. Saman verran olisi joutunut persutkin ottamaan velkaa. Etkö muka ole tietoinen, että joka hallitus on joutunut ottamaan velkaa. Tyhmyys tiivistyy kohdallasi. Oletko näitä pystymetsästä persuja, joista mainitsi Tynkkynen A-Studiossa. - Anonyymi
Mitenkäs sairaat ja vammaiset ja ketkä hoitavat kotonaan vaikeista vammaisia lapsiaan. Onko sinulla tähän jo vastaus valmiina?
Parempi kun mietit asioita vann omassa päässäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka Purra: Kokoomus haluaa leikata vähempioaisilta, Mutta se ei Meille käy.
Faktat videolla
Vaalien jälkeen se kävikin ja vielä yksimielisesti.
Riikka Purra👎👎👎Kommari se ei vaan osaa lukea ilman tavuviivoja? :)
PIE-NI-TU-LOI-SET ≠ vä-hem-pi-osai-nen
- Anonyymi
Kaupan työpaikoista puolet on puolipäiväisiä.
- Anonyymi
Kaupan, MaRa-alan ym. matalapalkkaisilta osa-aikatyöläisiltä leikkautuu KAIKILTA vähintään 300e/kk....kauhukabinetin leikkauspolitiikalla!
Perkkele! - Anonyymi
Liitot on löpsiä, työntekijät eivät vaadi, mieluimmin elävät tuilla osin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perkkele!Miksi eivät hae kokopäivätöitä, joita on kaupan alalla tai vaihda alaa, nyt on työvoimapula? Miksi ihmiset eivät ihan itse ymmärrä parantaa tilannetaan, jos siihen on tarvis?
- Anonyymi
Sitä minäkin olen ihmetellyt.
Kuinka voivat pyörittää pätkätöillä vaikka kyseessä on vakituinen työ. Laman alkaessa anettiin työnantajan käyttää samanlaista kikkaa hyväksi mutta laki muutettiin. Työantaja sai pitää työtekijän yhdellä 6kk jaksolla ja jatkaa seuraavalla mutta sen jälkeen oli hänet vakinaistettava jos sama työ jatkui.
Jatkuva pätkätyö on täyttä riistoa joihinka liittojen pitäisi puuttua ainakin jos kyseessä on liiton jäsen.
- Anonyymi
Paljonko Hallikselta ja Riikalta menee? Lonkkaa ovat vetäneet ison osan elämästään toisten verorahoilla, loiset!
- Anonyymi
Todella he ovat kansalla työssä. Nostavat palkkaa vaan kun Suomen kansaa kuritetaan. Lakot ja mielenosoitukset ovat tulossa
- Anonyymi
Ainoita vetelehtijöitä ovat sijoittajat, jotka laiskottelevat muiden tekemällä työllä ja tienaamilla palkoilla. Vastakkainasettelun aika on vasta alkamassa.
- Anonyymi
Tuet lisäävät sijoittajien ja työnantajien tuloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuet lisäävät sijoittajien ja työnantajien tuloja.
Ja kierrättävät verotuksella rahaa valtion kassaan. Kierrätys toimi taloudessakin ja työntekijät ovat pelinappuloita.
- Anonyymi
Riikka Purran mielestä matalapalkkaisilla työpaikkilla vain vetelehditään ja niiltä kuuluukin leikata kun eivät edes äänestäneet Riikka Purraa.
Perussuomalaisia äänesti viime vaaleissa 620981 suomalaista, jotka ovat enimmäkseen hyvin pärjääviä!
Miksi ajatelisimme nyt köyhiä päätöksissämme kun saimme äänemme hyvätuloisilta.- Anonyymi
Kommari konttaa takas sinne hiekkalaatikolle ruikuttamaan kommunismia 🍼
Kukaan ei ole leikkaamassa matalapalkkaisilta yhtään mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommari konttaa takas sinne hiekkalaatikolle ruikuttamaan kommunismia 🍼
Kukaan ei ole leikkaamassa matalapalkkaisilta yhtään mitään.Paitsi että ovat leikkaamassa mm. asumistuen ansiotulovähennyksen ja nostamassa perusomavastuuta. Mikä voi tarkoittaa matalapalkkaiselle tai osa-aikaiselle useaa satasta.
- Anonyymi
Sijoittaminen ei ole jokaiselle mahdollista mutta sijoittaminen ei ole rikos!Sijoittamisessa on myös riskinsä!
- Anonyymi
Purra kusetti äänestäjiään 😂🤣
- Anonyymi
😅😅🤣😂😅😅
- Anonyymi
Juuh!
Kaikki ruikuttajat jotka ulisee Purrasta ja leikkauksista tunnustavat pelkästään olevansa työtävieroksuvia sossupummeja!
Menkää töihin, loiset!- Anonyymi
Helppohan siellä on takuueläkkeen varassa huudella, mutta kyllä sekin lähtee jossain välissä jos oikeistoporvareilta kysytään.
- Anonyymi
Purran työkokemus 0v 0kk 0pv
- Anonyymi
MaRa on kovasti huolissaan kun sossu ei maksa heidän työntekijöiden elatusta. Kova itku on siitä MaRassa kun veronmaksajia ei saadakaan heidän halpistyövoimansa palkan maksajiksi.
- Anonyymi
halvatun persuttimet taas ne alottaa. kuristais toisesa hengilrä ku on niin kivaa
- Anonyymi
Miksi Purra ei tutustu lakiin työttömyysturvasta, sehän laki rankaisee tai antaa mahdollisuuden rankaista työnhakijaa jo kaikesta mahdollisesta. Kyseinen törkeä laki ei silti ole lisännyt työpaikkojen tarjontaa käytännössä lainkaan, eikä ole ainuttakaan syytä miksi sen lain vielä rangaistuskiimaisempi versio sitä työpaikkojen availuhalua tai tarvetta työnantaja piireissä herättäisi.
- Anonyymi
150€ se vain on.
- Anonyymi
ai mikä
- Anonyymi
Riikan valheet on kaikkien luettavissa. Persut syyttää lehdistöä, Mutta Videolla on Riikka joka valehtelee.
https://twitter.com/Dimmu141/status/1671488006283247617 - Anonyymi
Ja tulevat 20000 työtöntä entistä rakennustyötekijää voikin rangaista vetelehtimisestä, kun eivät mene töihin.
- Anonyymi
purra on ihan zekoperez. toisaalta koko pellepuolue täynnä samanlaista sakkia
- Anonyymi
Vai on pienituloisten elämä Purran mielestä vetelehtimistä.
Osa-aika työssä ovat monet perheenäidit jotka työnsä ohella hoitavat vielä lapset.- Anonyymi
Riikka haluisi ampua muiden äitien lapset kuten nettiin kirjoitti. Voisivat äidit sitten mennä hyväpalkkaisiin kokopäivätöihin kun Riikka olisi ampunut jälkikasvun hautuumaalle.
Riikka: Antakaa minulle ase niin ruumita tulee lähijunissakin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka haluisi ampua muiden äitien lapset kuten nettiin kirjoitti. Voisivat äidit sitten mennä hyväpalkkaisiin kokopäivätöihin kun Riikka olisi ampunut jälkikasvun hautuumaalle.
Riikka: Antakaa minulle ase niin ruumita tulee lähijunissakin..Lakkaa jo vääntämästä muuksi muiden puheita. Tuo on niin sairasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lakkaa jo vääntämästä muuksi muiden puheita. Tuo on niin sairasta.
Riikka Purra: Antakaa minulle ase niin ruumiita tulee lähijunissakin.
Riikka on sen julkisesti itse kirjoittanut ja kertonut niin miksi sitä ei saisi mielestäsi kertoa edelleen?
- Anonyymi
"Leikkaukset koskevat ainoastaan vetelehtiöitä"
Toisin sanoen demareita, vassareita ja vihreitä. E2 Tutkimus: "Purran puhe riskirajoilla".
Onko korkeaa palkkaa nauttiva Purra jo nyt unohtanut, miten suunnitellut leikkaukset kohtelevat hänen ja persujen kannattajia: "riskirajalla liikutaan, sillä vähintään puolet perussuomalaisten kannattajista ei kuulu hyvin toimeentulevaan keskiluokkaan. . ."- Anonyymi
Sahataan omaa oksaa. Mutta se tuskin nyt haittaa kun ministeriauton ovet ovat auki Riikalle.
- Anonyymi
Itse on koko ikänsä loisinut muiden kustannuksella, ei ole ikinä rehellistä työtä tehnyt.
- Anonyymi
Riikka Purra petti äänestäjänsä.
- Anonyymi
😱😱😱
- Anonyymi
En tiedä miten te elätte, kun tukiaisia tarvitte?
Miten vitussa minä voin osa-aikaisena pärjätä???
Ikinä en ole kerjuulla käynyt vaan elän sen mukaan, mihin rahat riittää, ihan kaikkine pakollisine maksuineen.
Autokin on pakko olla että pääsrn tekemään sitä huonopalkkaista työtä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332