uusimmassa tarjouslehdessä lähes kaikki oli KLUBI-tarjouksia...
joo en ole klubissa..
meni tokmanni boikottiin
7
502
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä toi.
- Anonyymi
Kaikki puljut haluaa nykyisin samaa ilmiötä kuin oli jo 70-80 luvuilla jolloin ihmisillä piti olla kymmeniä "kanta-asiakas kortteja" jos halusi jotain "alennuksia" saada. Pitäkää puolestani "klubinne" ja "äppinne" onneksi ostokset voi suorittaa muualtakin ja usein jopa edullisemmin, kun ei tarvitse maksaa tuotteissa noita klubi- tai äppikuluja.
- Anonyymi
No voi voi. Liity Tokmannin klubiin. Voit saada joskus alennuksia.
- Anonyymi
On jäänyt itselläkin Tokmannissa käyminen lähes olemattomiin juuri tuon Klubi hommelin vuoksi.
En ole älypuhelimen omistaja, niin antaa olla, on niitä muitakin kauppoja. - Anonyymi
oon kans kyllästynyt klubeihin ja äpeihin.
pitäkää tunkkinne. - Anonyymi
Jos Tokmannilla on vara valikoida asiakkaansa, minulla on vara valita liikkeet missä asioin. Samaa vikaa K-ryhmässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t857034- 353781
- 443298
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402522- 2052240
- 1222182
- 402182
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292109Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241828- 401709