Palstamiitti C - La 19.8., alkaen klo 14-16, Hämeenlinna + keskiaikamarkkinat halukkaille

Eli Mikkiksen kanssa kehiteltiin nyt jotain aikataulun tapaista. Näin muodoin meidän osaltammat palstamiitti alkaa klo 14-16 aikana keskeltä Hamptonia eli paikasta nimeltä torikahvila Cafe Linna, koordinaatit alla. Vastapäätä Cafe Linnaa löytyy paikallinen Amarillo niille joilla on kahvia tiukempi jano ja sateen sattuessa myös järjestävät otukset saattavat siirtyä Amarillon suojiin.

https://www.google.fi/maps/place/Torikahvila+Cafe+Linna/@60.9963615,24.4620933,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x468e5d970ac36f7f:0x9abfe467745ded3c!8m2!3d60.9963589!4d24.4646682!16s%2Fg%2F11g6_0ky0v?entry=ttu

Tuo kellonajan ulkopuolella olemme sitten jossain, mahdollisesti maksullisella Keskiaikamarkkina-alueella, Amarillossa kontillaan, matkalla Vanajalle uimaan tai luoja ties missä. Mikäli olet ajatellut tulevasi miittiin, mutta tuo aikaikkuna ei sinulle sovi, ilmoittele siitä Mikkiksen tai Randen profiilin meiliin, niin koitetaan sorvata jotain "jatkettua" kohtaamispaikkaa toiseen kellonaikaan.

Mikkis tulee niissä pukimissa kuin tykkää, kuten minäkin, mutta jotta meidät varmasti löytää Hampton Townin ihmispaljoudesta 🙄, laitan klo 14-16 ajaksi sen samaisen hiton vihreän arfo-peruukin päähäni kuin taannoin Mummiksessa. En tiedä Hämiksen paljasjalkaisista, mutta veikkaan, että heistä alle kymmenen tykkää esiintyä vastaavassa päähinessä julkisesti, joten mahdollisuus oikeaan tunnistamiseen on kohtuullinen.

82

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aise olis noin kohtuulliseen aikaan?

Toihan vois olla lomanlopetuspyöräreissu sitten. 😊

Aamulld lähtis, sit illalla ois kotons hyvän sään aikaan, että jaksaa kömpiä töihin sunnuntaiaamuna. 😊
      Vois oikeastaan vakavasti miettiä, että näyttäs nokkansa niissä tälläkertaa. Vähän pikamiittihän siitä tulis omalta osalta, kun pitäis lähtee tosiaankin klo 16;sta pintaan, ettei jäädy kalikaksi yöllä ajaessa. 😁

Mutta olikohan siinä mahku ajaa jonkin kapean luonnonsuojelualueen läpi? 🤔
      Se on huisa reitti. 😊

• No sehän vaan passaa, turveteloa ja sama toisinpäin 😁

Kyllä tuo oli suunniteltu siten, että alkaisi tolkun aikaan ja jos joku paikalle saapuneista haluaa jatkaa iltaan/yöhön, niin eipä sitä kukaan ole estämässä, ehkä joku voi olla jopa osallistumassa, aika näyttää eikä allekirjoittanut ota siitä vastuuta.

En tiedä mistä tarkalleen ottaen olet tulossa, mutta onhan siinä idän suunnalta tullessa joitain hienoja reittejä kyllä, toki oma tietämys niistä rajatuu pitkälti 4-tien lännen puolelle, jos sinnekään. Ainakin Savitaipaleen ja Tuohikotin välinen osuus oli vielä joskus kymmenen vuotta sitten varsin kiva posoteltava ja oli siinä joku linnoitus tai vastaava matkalla myös, taisi olla jossain Tuohikotin ympäristössä. Tietty jos pohjoisempaa tulee, niin Pulkkilanharju on ihan ehdoton ajettava, myös upea paikka pitää pieni tauko. Mutta en noista kovinkaan paljon tiedä, eiköhän viisaammat palstalla tule kertomaan näkemisen arvoisia reittejä.

• randombypasser kirjoitti:

No sehän vaan passaa, turveteloa ja sama toisinpäin 😁

Kyllä tuo oli suunniteltu siten, että alkaisi tolkun aikaan ja jos joku paikalle saapuneista haluaa jatkaa iltaan/yöhön, niin eipä sitä kukaan ole estämässä, ehkä joku voi olla jopa osallistumassa, aika näyttää eikä allekirjoittanut ota siitä vastuuta.

En tiedä mistä tarkalleen ottaen olet tulossa, mutta onhan siinä idän suunnalta tullessa joitain hienoja reittejä kyllä, toki oma tietämys niistä rajatuu pitkälti 4-tien lännen puolelle, jos sinnekään. Ainakin Savitaipaleen ja Tuohikotin välinen osuus oli vielä joskus kymmenen vuotta sitten varsin kiva posoteltava ja oli siinä joku linnoitus tai vastaava matkalla myös, taisi olla jossain Tuohikotin ympäristössä. Tietty jos pohjoisempaa tulee, niin Pulkkilanharju on ihan ehdoton ajettava, myös upea paikka pitää pieni tauko. Mutta en noista kovinkaan paljon tiedä, eiköhän viisaammat palstalla tule kertomaan näkemisen arvoisia reittejä.

Se taitaa olla Sysmästä Pulkkilaan pätkä. Ehkä sitä kautta kurvailen...jos tuun.

Muutama pikkuhomma on hoidettava ennen sitä, mutta vois ollakin ihan jees käydä hörppäsee kahvit ja turistella. 😁

• Disseisback kirjoitti:

Se taitaa olla Sysmästä Pulkkilaan pätkä. Ehkä sitä kautta kurvailen...jos tuun.

Muutama pikkuhomma on hoidettava ennen sitä, mutta vois ollakin ihan jees käydä hörppäsee kahvit ja turistella. 😁

Juu, Sysmän ja Vääksyn välillä se on, komeita mettäreittejä muutenkin sillä pätkällä, mutta kyllä se harju kruunaa sen reitin, vetää isonkin miehen hiljaiseksi.

Kattele mitä kerkiät ja jaksat, siellä ollaan odottelemassa 😁

Juu, Sysmän ja Vääksyn välillä se on, komeita mettäreittejä muutenkin sillä pätkällä, mutta kyllä se harju kruunaa sen reitin, vetää isonkin miehen hiljaiseksi.

Kattele mitä kerkiät ja jaksat, siellä ollaan odottelemassa 😁

No vielä ei uskalla luvata mitään, mutta oishan se hassu lopetus minilomalle. 😁

• Disseisback kirjoitti:

No vielä ei uskalla luvata mitään, mutta oishan se hassu lopetus minilomalle. 😁

Juu, omaan tahtiin, kattotaan miten käy, se selviää jo lauantaina 😁

• Anonyymi

Odotamme täällä erästä paikalle😂🤭💨

• No toivotaan että tuo eräs sitten myös ilmestyy paikalle, kuka liekään.

• Anonyymi

Hämeenlinnassa siis😁

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

No toivotaan että tuo eräs sitten myös ilmestyy paikalle, kuka liekään.

Me kaikki toivotaan myös

• Anonyymi kirjoitti:

Hämeenlinnassa siis😁

Näin oletin juu, vaikka voisihan sen toisinkin tulkita, joku noheva 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Me kaikki toivotaan myös

Tjuu, en tiedä ketkä kaikki me, mutta ittestäni olisi kiva jos paikalle ilmestyisi useampikin palstalainen. Kolme on vähän niinku lupautuneet, Mikki ja minä plus ekstra, mutta takuuseen voin mennä vain ittestäni ellen nyt sitten sairastu tai jotain muuta onnetonta. Mutta kyllä uskoisin että vähintää Mikki tai minä ollaan paikalla sovitusti, se on minimi ja se riittää 🤗

• Anonyymi

Ätmien kokoontumisajot?

• Anonyymi kirjoitti:

Me kaikki toivotaan myös

Mielenkiintoista.😄.

• Kertokaa sitten kaikki mehukkaat yksityiskohdat tapaamisesta.

• Anonyymi

Jos olet noin utelias mikset mene itse paikalle?

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olet noin utelias mikset mene itse paikalle?

-harmiseikirj-

Koska en jaksa lähteä ajamaan useamman tunnin ajomatkaa. Lisäksi olen niin epäsosiaalinen, etten toisi tapaamiseen mitään lisää. Olisin vähän niin kuin ylimääräinen pyörä, jota kukaan ei kaipaisi. Olen erakko.

• Taitaa jäädä aika kuiviksi, yksityiskohdat 😂

• Ei nyt ole mehukkaita yksityiskohtia tarjolla, mutta ilta itsessään ei sitten ollutkaan kovin kuiva. Lähti vähän laukalle, niin sanotusti, mutta hauskaa oli.

• Anonyymi

Olavin linnan kammottaviin tunneleihein tapaaminwen hahahahhaha

• Ja nosto

• randombypasser

Nosto.

• No onkos täällä ketään nyt sit? Mä oon ainakin. 😄

• Anonyymi

aprilliä, syö silliä, juo kuravettä päälle :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Kyllä kai täältä jokunen muukin löytyy. 🙂

• Missä täällä? Riippuu siitä. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

aprilliä, syö silliä, juo kuravettä päälle :D

-harmiseikirj-

Ei ollu aprillia. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kai täältä jokunen muukin löytyy. 🙂

Ei palstalla... vaan cafe Linnassa. 😊

• Huitale kirjoitti:

Missä täällä? Riippuu siitä. 😄

No oiskeestaan siellä... mä oon jo Heinolassa menossa kotiinpäin. 😊

• Disseisback kirjoitti:

No oiskeestaan siellä... mä oon jo Heinolassa menossa kotiinpäin. 😊

Nonii. Oliko kiva miitti? 😊

Ajelehan turvallisesti. 🤗

• Huitale kirjoitti:

Nonii. Oliko kiva miitti? 😊

Ajelehan turvallisesti. 🤗

Ihan jees, ois voinut olla pitempäänkin, mut huomenna töihin.

694km, tuli tänään raapastua pyörällä... varmaan nukunkin kyykyssä. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

Ihan jees, ois voinut olla pitempäänkin, mut huomenna töihin.

694km, tuli tänään raapastua pyörällä... varmaan nukunkin kyykyssä. 🤣

Huhhuh, melkoinen matka. 😜👍

Jalat vielä kramppaa tuon istumisen jälestä. Hyvät yöt sulle, oot ainakin saanu happea tänään mielin määrin. 😁

• Huitale kirjoitti:

Huhhuh, melkoinen matka. 😜👍

Jalat vielä kramppaa tuon istumisen jälestä. Hyvät yöt sulle, oot ainakin saanu happea tänään mielin määrin. 😁

No vähän lonkka kramppas jossain vaiheessa, mutta kädet enemmän kramppaili. Ja yöllä niitä pakotti. Voi olla, että kylmä jo kävi.

Lisäksi loppusatasella alkoi olla jo visiiri niin täynnä itikanraatoa, että hyvä että näki läpi. :oD

Mutta helposti menis se kuuluisa "teräspersetesti" läpi. Aamusta kun lähtis aikaisin ja ajelis ihan rauhakseltaankin, niin kyllä sen tonnin ajais. :oD

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No vähän lonkka kramppas jossain vaiheessa, mutta kädet enemmän kramppaili. Ja yöllä niitä pakotti. Voi olla, että kylmä jo kävi.

Lisäksi loppusatasella alkoi olla jo visiiri niin täynnä itikanraatoa, että hyvä että näki läpi. :oD

Mutta helposti menis se kuuluisa "teräspersetesti" läpi. Aamusta kun lähtis aikaisin ja ajelis ihan rauhakseltaankin, niin kyllä sen tonnin ajais. :oD

Omaa ”rautapersettä” voi ajellakin rauhakseltaan, mutta virallista rautaperseajoa eli 1000 mailia vuorokaudessa ei ajeta ihan vain rauhakseltaan. Se vaatii jo huolellista reittisuunnittelua ja kuskin hyvää valmistautumista.

• Anonyymi kirjoitti:

Omaa ”rautapersettä” voi ajellakin rauhakseltaan, mutta virallista rautaperseajoa eli 1000 mailia vuorokaudessa ei ajeta ihan vain rauhakseltaan. Se vaatii jo huolellista reittisuunnittelua ja kuskin hyvää valmistautumista.

No tietty reitti ja muistaakseni myös tankkauskuititkin kuuluu siihen virallisempaan rautapersesuoritukseen.

Mutta itse uskon, että hyvällä suunnittelulla kyllä sen n. 300 km olisi vielä tuohon päivään ajellut. Mähän vetäisin tuon vaan ihan nopealla visiolla.

• Disseisback kirjoitti:

En ihmettele kramppeja yhtään. Nyt magnesiumia ja burana, jos kipottaa. 🙂

Oot sä kyllä aika äijä, kun työpäivä vielä perään. Sitkee sissi. 💪😛

• Huitale kirjoitti:

En ihmettele kramppeja yhtään. Nyt magnesiumia ja burana, jos kipottaa. 🙂

Oot sä kyllä aika äijä, kun työpäivä vielä perään. Sitkee sissi. 💪😛

Ei mua enää kramppaile. Väsyttää vähän kyllä, ei tullut uni silmään heti, vaikka kävin kuumassa suihkussa. Hoksasin onneks Heinolan absilla vetää sadevaatteet lisäksi päälle, niin en ollut ihan ankkajäässä loppumatkasta.

Mutta ajattelin, että kyllä tämän kauden ajelut oli tuossa. Nyt pitää keskittyä muihin hommiin taas kunnolla. Pitää saada taloon lämmitysasiat kuntoon, kun alkaa noikelit vaan kylmenemään. :o)

• Disseisback kirjoitti:

Ei mua enää kramppaile. Väsyttää vähän kyllä, ei tullut uni silmään heti, vaikka kävin kuumassa suihkussa. Hoksasin onneks Heinolan absilla vetää sadevaatteet lisäksi päälle, niin en ollut ihan ankkajäässä loppumatkasta.

Mutta ajattelin, että kyllä tämän kauden ajelut oli tuossa. Nyt pitää keskittyä muihin hommiin taas kunnolla. Pitää saada taloon lämmitysasiat kuntoon, kun alkaa noikelit vaan kylmenemään. :o)

Oot ainakin ajellu. Ei ole pyörä koristeena pelkästään. 😁👍

Juu. Mäkin aloitan huomenna työt, niin jää muut hommat taas vähän tauolle. 😊

• Huitale kirjoitti:

Oot ainakin ajellu. Ei ole pyörä koristeena pelkästään. 😁👍

Juu. Mäkin aloitan huomenna työt, niin jää muut hommat taas vähän tauolle. 😊

No työt on välistä ihan jees....

Nyttenkin on ollunna aika hutikkaa töissä, mutta eipähän ole turhanpanttina täällä ähöttämässä. :oD

• Disseisback kirjoitti:

No työt on välistä ihan jees....

Nyttenkin on ollunna aika hutikkaa töissä, mutta eipähän ole turhanpanttina täällä ähöttämässä. :oD

Juu, mullakin on vuoden loppuun ainakin työtä. Ehkä ens kevätkin. 😊

Kesän sitten kotona taas. 😅

• Huitale kirjoitti:

Juu, mullakin on vuoden loppuun ainakin työtä. Ehkä ens kevätkin. 😊

Kesän sitten kotona taas. 😅

No tuohon pitäis pyrkiä. Mutta itsellä just päinvastoin.... kesällä painattaa ja talvella sit huilaa, jos huilaa....mutta ainakin varsinaisista töistä. :oD

• Disseisback kirjoitti:

No tuohon pitäis pyrkiä. Mutta itsellä just päinvastoin.... kesällä painattaa ja talvella sit huilaa, jos huilaa....mutta ainakin varsinaisista töistä. :oD

Juu. Se on mulla suunnitelma, että muutoin teen töitä, mutta kesät ja joululomat kotoilen ilman palkkaa, sen verran säästellen että pärjään ne ajat yli. Lasten kanssa saan sitten viettää vapaita. 😃👍

• Huitale kirjoitti:

Juu. Se on mulla suunnitelma, että muutoin teen töitä, mutta kesät ja joululomat kotoilen ilman palkkaa, sen verran säästellen että pärjään ne ajat yli. Lasten kanssa saan sitten viettää vapaita. 😃👍

No tuossa on kyllä järkeä ja varmaan säästyy monelta vaivalta. :o)

• Disseisback kirjoitti:

No tuossa on kyllä järkeä ja varmaan säästyy monelta vaivalta. :o)

Ainakin kun ipanat on pienempiä. Ja kesä on parasta aikaa, mulle on talvella ihan sama tehdä töitäkin, kun kotipihakin on lumen alla. 😊

• Huitale kirjoitti:

Ainakin kun ipanat on pienempiä. Ja kesä on parasta aikaa, mulle on talvella ihan sama tehdä töitäkin, kun kotipihakin on lumen alla. 😊

No kyllähän kesä pitäis pyhittää lomailuun kyllä....mäkin ehkä isona sitten. :oD

• Disseisback kirjoitti:

No kyllähän kesä pitäis pyhittää lomailuun kyllä....mäkin ehkä isona sitten. :oD

Nimenomaan. 😁👍

• Huitale kirjoitti:

Nimenomaan. 😁👍

Mä voisin joskus kyllä pistää jonkun oman putiikin pystyyn ja tehdä töitä kun hotsittaa ja sen verran, että kesän vois olla vesillä kokonaan... :oD

• Disseisback kirjoitti:

Mä voisin joskus kyllä pistää jonkun oman putiikin pystyyn ja tehdä töitä kun hotsittaa ja sen verran, että kesän vois olla vesillä kokonaan... :oD

Kannattaa pistää harkintaan. Se vois olla ihan hyvä idea nimittäin. 👍

• Huitale kirjoitti:

No mä oon mietiskellyt, että kunhan saan tuon tönön toimimaan, niin siellä maalla olis toinen toipilas ja mummoja/vaareja, sekä tusinoittain mökkiläisiä, mistä ei ole minkään tekijäksi, joten töitä ois sekahommiin ja useimmat haluaa kesäpaikat just kesäksi kuntoon, ettei silloin ole remppaukko siellä kökkimässä, kun sesonki on päällä.

Ja sitten luppoaikoina vois laitella sitä tönöä kanssa siinä kuntoon ja oma vois olla vaikka vuokralla. Ei tulis kuluja siitä, vaan jopa maksais itseensä sivussa. Myy sitten kun ja jos tulee parempi aika. :o)

• Disseisback kirjoitti:

No mä oon mietiskellyt, että kunhan saan tuon tönön toimimaan, niin siellä maalla olis toinen toipilas ja mummoja/vaareja, sekä tusinoittain mökkiläisiä, mistä ei ole minkään tekijäksi, joten töitä ois sekahommiin ja useimmat haluaa kesäpaikat just kesäksi kuntoon, ettei silloin ole remppaukko siellä kökkimässä, kun sesonki on päällä.

Ja sitten luppoaikoina vois laitella sitä tönöä kanssa siinä kuntoon ja oma vois olla vaikka vuokralla. Ei tulis kuluja siitä, vaan jopa maksais itseensä sivussa. Myy sitten kun ja jos tulee parempi aika. :o)

Kylätalkkari? Kotikylällä on ja tienaa hyvin, töitä on jatkuvasti. Hän kyllä urakoi kaivurillakin ojia jne.

• Huitale kirjoitti:

Kylätalkkari? Kotikylällä on ja tienaa hyvin, töitä on jatkuvasti. Hän kyllä urakoi kaivurillakin ojia jne.

No vähän sellainen jokapaikan höylä. On tuolla ollut joitain, mutta ne on jo niin iäkkäitä, että tekevät enemmän tuhoa jo. :oD
        Varsinkin konehommat ei oikein onnistu, kun ei näe, eikä kuule. :oD

• Disseisback kirjoitti:

No vähän sellainen jokapaikan höylä. On tuolla ollut joitain, mutta ne on jo niin iäkkäitä, että tekevät enemmän tuhoa jo. :oD

Siinä sulle olis varmasti hyvä homma. Osaat monenlaista joten pärjäisit varmasti. Jos vaan ei tuu liikaa hommaa. 🙂

• Disseisback kirjoitti:

Mä voisin tehdä sähköhommiakin, kun niihin pitää odotella täältä maalikylästä usein asentajaa.

Tuossa viime syksynä lainasin kaverilta sellaista pikkukaivuria, niin se ei mahottoman kallis ollut, mitä se sanoi ja ihan sillä 2 m syvän kuopan kaivoi. Ois varmasti salaojahommia ja ties mitä, sitten ois tarvetta itsellekin isommalle maataloustraktorille, joten sen vois kanssa hommata firmalle. Siihen jo löytyis jotain kärriä ja linkoa, levyä jne. Ei niitten terttis olla viimeisintä huutoa, kun ei urakoi, mutta sais hommat tehtyä. :o)

• Huitale kirjoitti:

Siinä sulle olis varmasti hyvä homma. Osaat monenlaista joten pärjäisit varmasti. Jos vaan ei tuu liikaa hommaa. 🙂

No mä mietin, että mulla olis noin 20 vuotta eläkeikään. Eli sen investoinnin ei kannata olla isoa, mihin lähtisi siinä. Joitain kymppitonneja. Ja hommat pitää ottaa silleen, ettei mahdottomia lupaile. Ja se onkin tärkeää, ettei sovi mitään tiukkoja aikatauluja ja siihen on mahdollisuus, kun ei siellä ole oikein vaihtoehtoja.

Niin ja koittaa hoitaa kalenterin kuntoon. Monesti tuolla maalla on sellaista porukkaa, jotka eivät osaa sanoa ei-sanaa....ne painattaa pöllönä itsensä loppuun lupautumalla vaikka mihin ja sitten muutamaan vuoteen ovat hoitokunnossa... Mulla tavoite olisi se, että mahdolllisimman minimillä tekis ulospäin hommia ja tekis enempi itselleen, niin säästäis itse kuluissa. On hölmöä saada 50 euroa jostain hommasta ja sit ostaa siihen 100 €;n korjaus johonkin laitteeseen tms.

Sekin on tuolla maalla yleistä, että koittavat vaan harsia sit äkkiä kasaan jonkun vehkeen puolittain ja hajottavat sitä lisää....kun kerralla kunnostais ja sit vasta tekis varsinaisen työn. Eikä mitään ennakoida....kaikki vehkeet on rempallaan ja ukko vetää lonkkaa odotellen hommia.

Tuosta kaivurista tuli mieleen eräs sankari, joka aikoinaan oli liki kylän ainoa kaivurillinen...sellainen ukkopekka jossain nuhfissa, missä joka nivel heilui joka suuntaan.... se hajotti seinät ja kaivonrankaat, kun tolskas sillä, mutta nyt ei kukaan sitä ota tontilleen. :oD Joku joskus nauroi, että se vielä löytää sillä kaivurillaan kaikki kaapelit ja vesiputket yms. takuulla, tosin niillä ei enää mitään sen jälkeen tee...:oD

• Huitale kirjoitti:

Missä täällä? Riippuu siitä. 😄

Sä muuten tuut sitten seuraavaan miittiin. Se on päätetty. 😁

Sä muuten tuut sitten seuraavaan miittiin. Se on päätetty. 😁

Ai tuunko?! Oho. 😁

• Huitale kirjoitti:

Ai tuunko?! Oho. 😁

Joo, näin on päätetty. Oli yksi mielenkiintoisimmaksi mainituista lyhyessä "kenet olisit halunnut nähdä?" torigallupissamme. Joten päätin, että näin tapahtuu 😂

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Olisko sun firman nimi T:mi Heppamattilan yön kuningatar?

Joo, näin on päätetty. Oli yksi mielenkiintoisimmaksi mainituista lyhyessä "kenet olisit halunnut nähdä?" torigallupissamme. Joten päätin, että näin tapahtuu 😂

Mielenkiinto kyllä hiipuu ekan vartin sisällä, voin sanoa. 😅

Mitään en lupaa, ennen kun tulee itellä tarve tavata täältä ihmisiä. Nyt on enemmänkin voimavarat keskitetty työelämään ja perheeseen, mutta ehkä kun ne klaaraa kuntonsa puitteissa herää taas se sosiaalisempi minäkin eloon. 😄

Työ ainakin vaikuttaa mielenkiintoiselta.

• Anonyymi kirjoitti:

Olisko sun firman nimi T:mi Heppamattilan yön kuningatar?

Nimi olis T:mi Kukko Jussi ja tyhjä pussi. 😂

• Huitale kirjoitti:

Mielenkiinto kyllä hiipuu ekan vartin sisällä, voin sanoa. 😅

Mitään en lupaa, ennen kun tulee itellä tarve tavata täältä ihmisiä. Nyt on enemmänkin voimavarat keskitetty työelämään ja perheeseen, mutta ehkä kun ne klaaraa kuntonsa puitteissa herää taas se sosiaalisempi minäkin eloon. 😄

Työ ainakin vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Voi hiipuakin, ei se mikään ihme olisi. Nytkin miitin eka puolituntinen oli aika hiljaista, kesti vähän porukoilla lämmetä, mutta sitten oltiin jo mielenkiintoisemmilla eväin liikkeellä. Disselle isot pisteet alun aktiivisuudesta, muuten olisi kahvien jälkeen varmaan hajaannuttu. Ja jos olisi ollut enemmän porukkaa, olisi ollut mielekkäämpää, olisi syntynyt varmaan kuppikuntia keskustelun tiimoilta.

No kattellaan miten mahdollisen seuraavan miitin kohdalla asiat ovat, niitä on turha nyt miettiä.

Voi hiipuakin, ei se mikään ihme olisi. Nytkin miitin eka puolituntinen oli aika hiljaista, kesti vähän porukoilla lämmetä, mutta sitten oltiin jo mielenkiintoisemmilla eväin liikkeellä. Disselle isot pisteet alun aktiivisuudesta, muuten olisi kahvien jälkeen varmaan hajaannuttu. Ja jos olisi ollut enemmän porukkaa, olisi ollut mielekkäämpää, olisi syntynyt varmaan kuppikuntia keskustelun tiimoilta.

No kattellaan miten mahdollisen seuraavan miitin kohdalla asiat ovat, niitä on turha nyt miettiä.

Se on ihan tavallista ekaa kertaa tavatessa, että kukin hakee paikkaansa ja sanojaan, kunnes avautuu ja käynnistyy.

Toinen kerta on jo heti helpompaa samalla porukalla. 😃

• Huitale kirjoitti:

Se on ihan tavallista ekaa kertaa tavatessa, että kukin hakee paikkaansa ja sanojaan, kunnes avautuu ja käynnistyy.

Toinen kerta on jo heti helpompaa samalla porukalla. 😃

Ja jollain on aina se puhemiehen "rooli tai pesti", joka avaa väylää ahtojäähän. 😄

• Huitale kirjoitti:

Ja jollain on aina se puhemiehen "rooli tai pesti", joka avaa väylää ahtojäähän. 😄

Joo, niinhän se menee, ottaa kotvan lämmetä. Disse veti kyllä hyvää settiä, tarinaa tuli 😂

Joo, niinhän se menee, ottaa kotvan lämmetä. Disse veti kyllä hyvää settiä, tarinaa tuli 😂

Arvasin kyllä, että Disse on se jolle se avaus lankeaa. Te muutkin ootte puheliaita varmasti, kun vauhtiin pääsette, mutta Dissellä on se geeneissä. 😂

Nämä jotenkin huomaa ihan näin lukienkin.

• Huitale kirjoitti:

Arvasin kyllä, että Disse on se jolle se avaus lankeaa. Te muutkin ootte puheliaita varmasti, kun vauhtiin pääsette, mutta Dissellä on se geeneissä. 😂

Nämä jotenkin huomaa ihan näin lukienkin.

Joo, Disse oli valmis heti, mulla vähän kesti vaikka yleensä olen kohtalaisen hölösuu. Mut Disse hoiti, odotan mielenkiinnolla paljonko sitä tarinaa tulee jos/kun herra on hutikassa 🤣

• Anonyymi

Tulen Janakkalan kaveripoikamiitti osuuteen.

• Anonyymi

Grillaako Mikkojuhan makkaraa osallistujille ?

• Anonyymi

Teillä onkin sitten eri bileet. Pitäkää hauskaa 👍🫶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä onkin sitten eri bileet. Pitäkää hauskaa 👍🫶

Kaveripoikamiitti Janakkalassa sujui mukavasti hyvää miittiä, viikonloppua ym tauotta toivotellen. Välillä keskusteltiin tarralenkkareista.

• Anonyymi

Hauskaa iltaa kaikille ja onnellisia pareja toivottaen. 😁
      .t. Cit-muualla musan äärellä bilettäen, hengessä mukana

• Anonyymi

Toivottavasti paikalle ei tule naisseuraa, miesten kesken juhliminen on hauskempaa.
      Loppuillasta daamit kainaloon ja telttaa kohti:)

AV

• Anonyymi

Kuka kamupojista on sun daami?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka kamupojista on sun daami?

Hmm...alkuillasta pojat pitävät keskenään hauskaa mutta loppuillasta pojat hajaantuvat eivätkä näe toisiaan kuin vasta myöhään aamulla. Oli kiva yö, missä itse olit?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm...alkuillasta pojat pitävät keskenään hauskaa mutta loppuillasta pojat hajaantuvat eivätkä näe toisiaan kuin vasta myöhään aamulla. Oli kiva yö, missä itse olit?

AV

Kierrellen kaarrellen, eli kenen kamupojan daami sinä olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kierrellen kaarrellen, eli kenen kamupojan daami sinä olet?

Järjenjuoksusi ei vastaa omaani joten keskustelu ei etene, se loppuu.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järjenjuoksusi ei vastaa omaani joten keskustelu ei etene, se loppuu.

AV

Keerro nyt, kerrokerrokerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keerro nyt, kerrokerrokerro.

Kertoisin jos et olisi idiootti.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoisin jos et olisi idiootti.

AV

Rohkeasti nyt ulos kaapista, tseh tseh.

• Anonyymi

#Hämtonissa ihan yleinen asumis muoto. En vaivautunut miittiin, koska epäilen että teltassa asuva ATM ei ole "kuuminta hottia" parisuhde markkinoilla. Keskiaika markkinoilla olisi kuumia viikinkejä, jotka asuvat linnoissa tai vähintään kartanoissa.

• Anonyymi

Hämppylinna kuhisee palstalaisia. Onneksi kaveripoika miitti on Janakkalan puolella helpottaa ruuhkia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3223
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2624
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2258
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      487
      2132
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1920
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1903
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1744
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1682
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1647
    Aihe