Ainoastaan Seinäjoella voidaan äänestää tuollaista kuin Reima Kuisla.....

Anonyymi-ap

Äärimmäisen vastenmielinen ihminen, ja tekee kyllä Seinäjokelaisista samanlaisia.

30

529

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnetko hänet? Perusteleppa väitettäsi.

• Anonyymi

Minä en tunne, mutta haluaisin kans kuulla perustelut.

• Anonyymi

Nootta sillä on Mersu ja mulla ei oo, se riittää perusteluksi.

• Anonyymi

Mullakin on Mersu W204 C220 Amg Avantgarde

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin on Mersu W204 C220 Amg Avantgarde

Hahhahhaa! Pikkupoikien mallia vai taidatkin olla tyttö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäähän sullakin jotain isoa edes olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tytöt tykkää hienoista Mersuista eikä mistään pappa mallin E -sarjalaisista.

• Anonyymi

Kun kuuntelee Seinäjokisia niin tulee usein sanonta: Kusi noussut päähän.

Tuota ei varmasti tarvitse perustella eikä selittää mitä tarkoittaa.

• Anonyymi

Kehuskelee kuinka kaahas kaupungilla ja vaarantaa muiden henkiä? Sakia!

• Anonyymi

Ite oot sakia. Kateellinen olet. Elä elämääsi ilman katkeruutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite oot sakia. Kateellinen olet. Elä elämääsi ilman katkeruutta.

Kuka on ylinopeuden ajamisesta kateellinen?

• Anonyymi

Isälläs taisi kusta vähän lirahtaa mukaan kun sut teki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on ylinopeuden ajamisesta kateellinen?

Varmaan se joka ei itse tohdi ajaa..tai se kenellä ei ole millä ajaa. Näyttäisi että olet yksi heistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan se joka ei itse tohdi ajaa..tai se kenellä ei ole millä ajaa. Näyttäisi että olet yksi heistä.

Mä oon Poliisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko kuislan poika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isälläs taisi kusta vähän lirahtaa mukaan kun sut teki

No noh hoh, kuvittelitko olevas viisaskin vitsiniekka noilla puujalkavitseillä.

(lällää, lällällää, ne pikkukersatkin aikoinaan lällättelivät kun muuta ei osanneet)

• Anonyymi

Kateellisten panettelua.

• Anonyymi

Tuliko siltä paska housuihin, kun poliisit pysäytti eikä ehtinytkään vessaan.

• Anonyymi

Mä olen pari kertaa asunut työn puolesta paikkakunnalla,Etelä-suomesta tulleena en yhtään ihmettele asiaa..Tämä "suora,rehti ja rehellinen" porukka joka oikeesti kyllä tuntuu puhuvan toisistaan pahaa selän takana koko ajan. Kadehtii,mutta samaan aikaan kunnioitaa suuresti ihmisiä joilla on omaisuutta enemmän eiväkä siis kuulu työmiesporukkaan ovat "reheviä" Johtaako tämä juurensa jo aikojen alkuun täältä ollaan oltu rannikkolaisten talollisten työläisiä,nykyäänkin heitä vain haukutaan rikkaiksi ranta ruattalaasiksi. Ihmeen suppea on täällä kyllä maailman katsomus,aina on turvauduttu sitten rukoukseen vasta kun on itse tehty pahaa. Mutta summa summaarum joka paikassa eletään omalla tavalla,toivon vaan ettei minultakin aina kysyttäisi tietääkö tarilainen mistä maito ja kana tulee kaupoihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen pari kertaa asunut työn puolesta paikkakunnalla,Etelä-suomesta tulleena en yhtään ihmettele asiaa..Tämä "suora,rehti ja rehellinen" porukka joka oikeesti kyllä tuntuu puhuvan toisistaan pahaa selän takana koko ajan. Kadehtii,mutta samaan aikaan kunnioitaa suuresti ihmisiä joilla on omaisuutta enemmän eiväkä siis kuulu työmiesporukkaan ovat "reheviä" Johtaako tämä juurensa jo aikojen alkuun täältä ollaan oltu rannikkolaisten talollisten työläisiä,nykyäänkin heitä vain haukutaan rikkaiksi ranta ruattalaasiksi. Ihmeen suppea on täällä kyllä maailman katsomus,aina on turvauduttu sitten rukoukseen vasta kun on itse tehty pahaa. Mutta summa summaarum joka paikassa eletään omalla tavalla,toivon vaan ettei minultakin aina kysyttäisi tietääkö tarilainen mistä maito ja kana tulee kaupoihin

Juuri näin. Kateelliset täällä haukkuu.

• Anonyymi

Oli tuo lehtijuttu jossa sairaanhoitaja kehuu kuinka paljon saa eläkettä ihan ällöttää tollanen ihminen miten annettu tehdä isolla palkka lisävuoroja joihin riittää pelkkä sairaanhoitajan tuntipalkka. Työnantajan lellikki.
      Vielä vienyt joka sitä olisi todella tarvittu. Tää on sitä huonoa johtamista.
      Sh ja oh tuntipalkassa on ero. Tällöset kerman kuorijat kuriin.

• Anonyymi

10 miljoonaa antanut sosialidemokratiaan rahaa ja täälä haukutaan.

• Anonyymi

Saa siihen olla aika läjä näitä kitisijöitä jotka täällä ruikuttaa ja kadehtii

• Anonyymi

Vaikka olisi antanut 100 miljoonaa mutta ko. herraa koskee tasan samat liikennesäänöt kuin kaikkia muitakin ja olisi suotavaa pahoitella liikenteen vaarantamistakin tuossa voi lähteä joltakin henki....

• Anonyymi

Pitäkää rikkaat turpanne kiinni. Pimeällä kujalla tavataan.

• Anonyymi

Psykiatri Hannu Lauerma kertoi juuri televisiossa, että kateus on sairaus, jota ei pystytä hoitamaan. Ikävää!!

• Anonyymi

Verisure yms. kodinturvajärjestelmät saa toimintakyvyttömiksi tupakka-askin kokoisella laitteella.

• Anonyymi

Oot sitten kokeillu? jos niissä on etä tallennus ja lamaannutat taajuuspiikillä kuten käsittäisin kerkee sun naama jäädä kuvaan.

• Anonyymi

Pöllö, kasvot voi naamioida. Mitä hyötyä silloin on edes kameroista😂😂. Eikä jää kuvaa, kun kamerat eliminoitu

• Anonyymi

Köyhillä on aina kiire sanoi luisma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2384
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      882
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      700
    8. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      53
      700
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25