Äärimmäisen vastenmielinen ihminen, ja tekee kyllä Seinäjokelaisista samanlaisia.
Ainoastaan Seinäjoella voidaan äänestää tuollaista kuin Reima Kuisla.....
30
529
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnetko hänet? Perusteleppa väitettäsi.
- Anonyymi
Minä en tunne, mutta haluaisin kans kuulla perustelut.
- Anonyymi
Nootta sillä on Mersu ja mulla ei oo, se riittää perusteluksi.
- Anonyymi
Mullakin on Mersu W204 C220 Amg Avantgarde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin on Mersu W204 C220 Amg Avantgarde
Hahhahhaa! Pikkupoikien mallia vai taidatkin olla tyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän sullakin jotain isoa edes olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytöt tykkää hienoista Mersuista eikä mistään pappa mallin E -sarjalaisista.
- Anonyymi
Kun kuuntelee Seinäjokisia niin tulee usein sanonta: Kusi noussut päähän.
Tuota ei varmasti tarvitse perustella eikä selittää mitä tarkoittaa. - Anonyymi
Kehuskelee kuinka kaahas kaupungilla ja vaarantaa muiden henkiä? Sakia!
- Anonyymi
Ite oot sakia. Kateellinen olet. Elä elämääsi ilman katkeruutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite oot sakia. Kateellinen olet. Elä elämääsi ilman katkeruutta.
Kuka on ylinopeuden ajamisesta kateellinen?
- Anonyymi
Isälläs taisi kusta vähän lirahtaa mukaan kun sut teki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on ylinopeuden ajamisesta kateellinen?
Varmaan se joka ei itse tohdi ajaa..tai se kenellä ei ole millä ajaa. Näyttäisi että olet yksi heistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan se joka ei itse tohdi ajaa..tai se kenellä ei ole millä ajaa. Näyttäisi että olet yksi heistä.
Mä oon Poliisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko kuislan poika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isälläs taisi kusta vähän lirahtaa mukaan kun sut teki
No noh hoh, kuvittelitko olevas viisaskin vitsiniekka noilla puujalkavitseillä.
(lällää, lällällää, ne pikkukersatkin aikoinaan lällättelivät kun muuta ei osanneet)
- Anonyymi
Kateellisten panettelua.
- Anonyymi
Tuliko siltä paska housuihin, kun poliisit pysäytti eikä ehtinytkään vessaan.
- Anonyymi
Mä olen pari kertaa asunut työn puolesta paikkakunnalla,Etelä-suomesta tulleena en yhtään ihmettele asiaa..Tämä "suora,rehti ja rehellinen" porukka joka oikeesti kyllä tuntuu puhuvan toisistaan pahaa selän takana koko ajan. Kadehtii,mutta samaan aikaan kunnioitaa suuresti ihmisiä joilla on omaisuutta enemmän eiväkä siis kuulu työmiesporukkaan ovat "reheviä" Johtaako tämä juurensa jo aikojen alkuun täältä ollaan oltu rannikkolaisten talollisten työläisiä,nykyäänkin heitä vain haukutaan rikkaiksi ranta ruattalaasiksi. Ihmeen suppea on täällä kyllä maailman katsomus,aina on turvauduttu sitten rukoukseen vasta kun on itse tehty pahaa. Mutta summa summaarum joka paikassa eletään omalla tavalla,toivon vaan ettei minultakin aina kysyttäisi tietääkö tarilainen mistä maito ja kana tulee kaupoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen pari kertaa asunut työn puolesta paikkakunnalla,Etelä-suomesta tulleena en yhtään ihmettele asiaa..Tämä "suora,rehti ja rehellinen" porukka joka oikeesti kyllä tuntuu puhuvan toisistaan pahaa selän takana koko ajan. Kadehtii,mutta samaan aikaan kunnioitaa suuresti ihmisiä joilla on omaisuutta enemmän eiväkä siis kuulu työmiesporukkaan ovat "reheviä" Johtaako tämä juurensa jo aikojen alkuun täältä ollaan oltu rannikkolaisten talollisten työläisiä,nykyäänkin heitä vain haukutaan rikkaiksi ranta ruattalaasiksi. Ihmeen suppea on täällä kyllä maailman katsomus,aina on turvauduttu sitten rukoukseen vasta kun on itse tehty pahaa. Mutta summa summaarum joka paikassa eletään omalla tavalla,toivon vaan ettei minultakin aina kysyttäisi tietääkö tarilainen mistä maito ja kana tulee kaupoihin
Juuri näin. Kateelliset täällä haukkuu.
- Anonyymi
Oli tuo lehtijuttu jossa sairaanhoitaja kehuu kuinka paljon saa eläkettä ihan ällöttää tollanen ihminen miten annettu tehdä isolla palkka lisävuoroja joihin riittää pelkkä sairaanhoitajan tuntipalkka. Työnantajan lellikki.
Vielä vienyt joka sitä olisi todella tarvittu. Tää on sitä huonoa johtamista.
Sh ja oh tuntipalkassa on ero. Tällöset kerman kuorijat kuriin. - Anonyymi
10 miljoonaa antanut sosialidemokratiaan rahaa ja täälä haukutaan.
- Anonyymi
Saa siihen olla aika läjä näitä kitisijöitä jotka täällä ruikuttaa ja kadehtii
- Anonyymi
Vaikka olisi antanut 100 miljoonaa mutta ko. herraa koskee tasan samat liikennesäänöt kuin kaikkia muitakin ja olisi suotavaa pahoitella liikenteen vaarantamistakin tuossa voi lähteä joltakin henki....
- Anonyymi
Pitäkää rikkaat turpanne kiinni. Pimeällä kujalla tavataan.
- Anonyymi
Psykiatri Hannu Lauerma kertoi juuri televisiossa, että kateus on sairaus, jota ei pystytä hoitamaan. Ikävää!!
- Anonyymi
Verisure yms. kodinturvajärjestelmät saa toimintakyvyttömiksi tupakka-askin kokoisella laitteella.
- Anonyymi
Oot sitten kokeillu? jos niissä on etä tallennus ja lamaannutat taajuuspiikillä kuten käsittäisin kerkee sun naama jäädä kuvaan.
- Anonyymi
Pöllö, kasvot voi naamioida. Mitä hyötyä silloin on edes kameroista😂😂. Eikä jää kuvaa, kun kamerat eliminoitu
- Anonyymi
Köyhillä on aina kiire sanoi luisma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623