Kun koneen käynnistää, niin videot toimivat aluksi kohtuu hyvin. Sitten kun kone on ollut pidempään käynnissä, alkaa youtube-videot jäätymään hetkeksi muutaman sekunnin välein. Audio toimii ihan hyvin, mutta videoon tulee hetkellinen stoppi. Tuo on kovin ärsyttävää. Ei viitsisi joka kerta bootata konetta uudelleen.
Voisiko tuon jollain resetoinnilla korjattua ilman uudelleenkäynnistystä?
Miten saisi nollattua w10 grafiikkapuskurin?
41
577
Vastaukset
- Anonyymi
Poista windows
- Anonyymi
Paskahan winku on!
- Anonyymi
Onko kone jo aivan paska
- Anonyymi
Olen aivan varma että windowsinkäyttö aiheuttaa tyhmyyttä ja vainoharhoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😖 "Windows"
- Anonyymi
Se on kuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😖 "Windows"
Ei mulla ainakaan puskurit täyty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kone jo aivan paska
W11 on täys paska!!!! Saatanan vähän toimivia pelejä ja nekin harvat täyttä paskaa ja todella antiikkinen systeemi, koko ajan saa säätää järjestelmaa ja asennella ajureita uudestaan, tuossahan menee mielenterveys ja pää sekaisin kun tuommoisella yrittää jotakin tehdä.
Haittaohjelmien häätäminen saa ihan raivon partaalle, kun se ei tunnu onnistuvan millään.
Pelatessa kaatuilee jatkuvasti ja vidokuvakin nykii 4 sekunnin välein.
Äänet on tajuttoman surkeat. - Anonyymi
No siinä on reipas neuvvo joka toimii!
- Anonyymi
W11 on täys paska!!!! Saatanan vähän toimivia pelejä ja nekin harvat täyttä paskaa ja todella antiikkinen systeemi, koko ajan saa säätää järjestelmaa ja asennella ajureita uudestaan, tuossahan menee mielenterveys ja pää sekaisin kun tuommoisella yrittää jotakin tehdä.
- Anonyymi
Kollivapusenoudoksuvanmalairen maine täysin mennyttä!
- Anonyymi
VAIHDA MINTIIN, NIIN MINÄ TEIN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😖 "Windows"
Pois moinen kura!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kone jo aivan paska
NYT Rikki meni. Alkoi tympiin windowsilla leikkiminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raaka 🍏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kuraa.
Nyt tarkkana, Päivittelin W11 ja Bios pahahti halki! Myös TMP siru korruptoitu!...!!!
-------------------------------------------------------------------------------------- - Anonyymi
Ihan paskaa koko windooosi!
- Anonyymi
Windowshan on kamalaa tuskaa ja käyttökokemus susisurkea
Näin on! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😖 "Windows"
Pappa sekasin kuin seinä kello. tehkää Hoivailmoitus.!
- Anonyymi
Vakoilu on W10:ssä kuin jäävuori. se mitä näkyy, sinulla on jonkinasteiset mahdollisuudet sulkea sitä. Microsoft puhuu mitä se haluaa.
- Anonyymi
Ja taasko, Pappa sekasin kuin seinä kello. tehkää Hoivailmoitus.
- Anonyymi
Onko minuun tarttunut windows virus?
⛔ Microsoft 💩 - Anonyymi
mindre intelligent "kollivapunen"
ANTAKEE MUN LÄÄKKEENNI
💊💉💊💉💊💉💊💉💊💉💊
T: ♿ k_o_l_l_i_m_a_a_t_t_o_r_i
💊💉💊💉💊💉💊💉💊💉💊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kone jo aivan paska
On se sellaista! Kyllä se niin on että PAHINKAAN VAJAKKI EI KÄYTÄ WINDOWSIA!
- Anonyymi
Windows 10:n bugi voi rikkoa kiintolevyn yhdellä väärällä klikkauksella – Yhtiö kehottaa käyttäjiä olemaan tarkkana..
********************************* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kone jo aivan paska
Pelkää rahastusta! on MS Office, lataa Libre Office tai WPS Office!
************************************************************************ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on moni ihmetellyt. Windows onkin myrkkyä 🤑
Winku jäätyy kuin pakaste sei! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows 11 on havaittu vakava haavoittuvuus
Hyökkääjä voi saada edgen kautta nettisivulla täyden hallinnan laiteeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haittaohjelmien häätäminen saa ihan raivon partaalle, kun se ei tunnu onnistuvan millään.
Pelatessa kaatuilee jatkuvasti ja vidokuvakin nykii 4 sekunnin välein.
Äänet on tajuttoman surkeat.Se wituttaa kyllä winkukäyttäjiä!
""""""""""""""""""""""""""""""""""" - Anonyymi
Onko muisti täynnä! Woi10
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😖 "Windows"
Äskettäin löydetty Windows 11 -järjestelmävaatimusten ohitustemppu toimii myös muissa kuin LTSC-tietokoneissa
Sayan Sen · 20 tuntia sitten 2
Alle kuukausi sitten löydettiin yhden napsautuksen temppu Windows 11:n järjestelmävaatimusten ohittamiseksi. Vaikka sen ajateltiin toimivan vain LTSC-versioissa, se osoittautui toimivan myös muissa versioissa.
-------------------------------------------------------------------------------------------------- - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17974315h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹🩹
Olisko reikiä? - Anonyymi
Se on hyvä neuvo!
- Anonyymi
Se uudelleenkäynnistäminen on se resetointi.
Varmaan kannattaisi selvittää mistä vika johtuu. Aloittaisi vaikka siitä, että miten eri prosessit kuormittuvat ja mikä nettiyhteys. - Anonyymi
Yksi tarkastettava asia on tietenkin päivitykset että onko ne asennettu.
- Anonyymi
Yksi tarkastettava asia on että vaihtaa LINUX MINTTIIN.
- Anonyymi
Hyi Natseja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi Natseja!
Windowsissa grafiikkamuisti täyttyy kokoajan!
- Anonyymi
Nettiselaaminen menee ihan tahmaamiseksi!
- Anonyymi
Youtube videoihin kannattaa ottaa FreeTube käyttöön. Vastaavia löytyy Androidillekin.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692221Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721742Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711430Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461427Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421373- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205- 1281175
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3661171Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3341123