1 kohta tarkastu meni olikein 2 kohta äärettömän täysin tajunnutVÄÄRIN jaVÄÄRIN tarkastanut
väärin kaikki ruudut pitää raaputta auki,otin sen roskakorista pois ja tarkistin VOITTO 2000€ JA MINÄ OLIN HEITTÄNYT SEN ROSKIIN muistin 2 arpa auto siivovouksen yhteydessä tuli vastaa samanlainen meni jätesäkkiin sekin tarkistettu väärin tässä on vain puolitotuutta ?? VOITTO 1000000€ VIIVAKOODI EI LUKUKELPOINEN !TUNNISTE NUMERO TUHOUTUNUT! niin taas minun tuuriani 10x halvatunhalvattu minun onnenin on parhaimillaan 10 vuoden välein ,pitäsi olla uusien arpojen kohdalla ~~"ÄÄRETTÖMÄN TARKKA KUIN PORKKANA"~~!!!!!!!€no parempi onni seuraavalla kerralla tulostaa värikopiokoneella A4 paperi reijittää panna kansioon muistoksi!!! ja sukulaisille näyttää aina todisteeksi kun ne eivät usko minua kun kerron tämän tarinan .oireta vieroitus kylmiä väreitä 10 kpl lihasheikkoutta hankaluuksiakin oli kirjoittaa tätä käsi menee tönköksi.THE END!!!.ps.harmi tietokoneella ei pysty laittamaan hymiöitä niitä tulisi paaljoon.
arpa MEGA tuli ostettua
Anonyymi-ap
1
350
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984