Rehellisesti sanottuna en usko, että se oikea mies näkee tätä viestiä, mutta halusin vielä jälkikäteen kiittää mukavasta tanssiseurasta! En tajunnut ees kysyä sun nimeä, mutta kaverisi nimen mainitsit. Oot arviolta 25-30 v suht vaaleatukkainen mies ja sulla oli kaulassa sellanen kukkalei (pinkki?). Tanssittiin aika pitkään yhessä tanssilattialla ja pari kertaa jopa nostit mut syliinkin. Vähän ennen pilkkua lähdettiin yhtä matkaa, mutta eri suuntiin.
Mulla oli kivaa, toivottavasti myös sulla! 😊 Jos vielä muistat mut, niin olin se lyhyt nuori nainen, jolla oli punertava tukka. Mielelläni voisin vaikka lähteä joskus uudestaankin, mikäli vaan seura kelpaisi? Jäit ainakin hyvällä tavalla minun mieleen sillä iloisella ja mukavanoloisella olemuksellasi.
Half moon 12.-13.8. la-su välinen yö
Anonyymi-ap
1
329
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637