Rehellisesti sanottuna en usko, että se oikea mies näkee tätä viestiä, mutta halusin vielä jälkikäteen kiittää mukavasta tanssiseurasta! En tajunnut ees kysyä sun nimeä, mutta kaverisi nimen mainitsit. Oot arviolta 25-30 v suht vaaleatukkainen mies ja sulla oli kaulassa sellanen kukkalei (pinkki?). Tanssittiin aika pitkään yhessä tanssilattialla ja pari kertaa jopa nostit mut syliinkin. Vähän ennen pilkkua lähdettiin yhtä matkaa, mutta eri suuntiin.
Mulla oli kivaa, toivottavasti myös sulla! 😊 Jos vielä muistat mut, niin olin se lyhyt nuori nainen, jolla oli punertava tukka. Mielelläni voisin vaikka lähteä joskus uudestaankin, mikäli vaan seura kelpaisi? Jäit ainakin hyvällä tavalla minun mieleen sillä iloisella ja mukavanoloisella olemuksellasi.
Half moon 12.-13.8. la-su välinen yö
Anonyymi-ap
1
403
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.393988- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei279844- 77738
- 82726
- 71691
- 50655
- 37646
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 44607