MIT EDESSÄ SE VAIN JATKUU KUNNES KAIKKI TAPAHTUU NÄIN SANOO HERRA HERRA Psalmit:
91:1 Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,
91:2 se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan". >> Jakeen lisätiedot
91:3 Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
91:4 Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
91:5 Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
91:6 et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
91:7 Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
91:8 Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
91:9 Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
91:10 Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
91:11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
91:12 He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
91:13 Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
91:14 "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
91:15 Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
91:16 Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen
TERVESIN JARI PASANEN, PROFEETTA PASTORI NEHEIMA SEURAKUNTA
Profeetan tervehdys raamattuun
29
368
Vastaukset
- Anonyymi
Jakeiden kopiominen ei ole mikään merkki profeetan statuksesta.
Jeesus varoittaa juuri itsensä profeetoiksi julistaneistä lahkolaisista, kuten helluntailaisista.
Matt. 24:11
Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan. [Room. 16:17; 1. Tim. 4:1; 2. Piet. 2:1; 1. Joh. 4:1]- Anonyymi
Ylistyksen johtaja saatana osaa ton niin Jeesukselle juuri tätä saatana siteerasi että hyppää pyhäkön harjalta ja sitten tää hyi helvetti sehän tekeytyy valkeuden enkeliksi
- Anonyymi
David on kuollut mutta ennusti Jeesuksen syntyvän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
David on kuollut mutta ennusti Jeesuksen syntyvän
Saatana tätä höpötti Jeesukselle. No Jeesus tuli ihmiseksi maan päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylistyksen johtaja saatana osaa ton niin Jeesukselle juuri tätä saatana siteerasi että hyppää pyhäkön harjalta ja sitten tää hyi helvetti sehän tekeytyy valkeuden enkeliksi
Juutalaisen naisen nimi on Alijah mutta ei vaan muuta Kleopatran näköinen tosin luvattu maa hukassa taas eikö ymmärrä muuttaa sinne huumeita vetää kuljettaa myy mutta ei muuta.
- Anonyymi
Spede Pasanen oli parempi ennustaja kuin sinä.
- Anonyymi
Onko pasaset koskaan tehnyt työtä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pasaset koskaan tehnyt työtä
Tauno Pasanen poliisimurhaaja, Spede Pasanen teatterineuvos. Ja sitten vielä tuo "profeetta"
- Anonyymi
Ei tuo mitään lisäarvoa kirjoituksellesi että itse kirjoitat olevasi profeetta.
- Anonyymi
Eksyttäjät juuri esiintyy profeettoina.
Matt. 24:11
Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan. [Room. 16:17; 1. Tim. 4:1; 2. Piet. 2:1; 1. Joh. 4:1] - Anonyymi
Myytte huumeita varastatte
- Anonyymi
NÄIN SANOO HERRA HERRA TÄTÄ HE EIVÄT YMMÄRÄ maailman päätäjät .9:12 Ensimmäinen "voi!" on mennyt; katso, tulee vielä kaksi "voi!"-huutoa tämän jälkeen.
9:13 Ja kuudes enkeli puhalsi pasunaan; niin minä kuulin äänen tulevan kultaisen alttarin neljästä sarvesta, Jumalan edestä, >> Jakeen lisätiedot
9:14 ja se sanoi kuudennelle enkelille, jolla oli pasuna: "Päästä ne neljä enkeliä, jotka ovat sidottuina suuren Eufrat-virran varrella".
9:15 Silloin päästettiin ne neljä enkeliä, jotka hetkelleen, päivälleen, kuukaudelleen ja vuodelleen olivat valmiina tappamaan kolmannen osan ihmisistä.
9:16 Ja ratsuväen joukkojen luku oli kaksikymmentä tuhatta kertaa kymmenen tuhatta; minä kuulin niiden luvun.
9:17 Ja tämänkaltaisilta minusta näyttivät hevoset ja niiden selässä istujat näyssä: ratsastajilla oli tulipunaiset ja tummansinervät ja tulikivenkeltaiset haarniskat; ja hevosten päät olivat kuin leijonain päät, ja niiden suusta lähti tuli ja savu ja tulikivi.
9:18 Näistä kolmesta vitsauksesta sai kolmas osa ihmisiä surmansa: tulesta ja savusta ja tulikivestä, jotka lähtivät niiden suusta.
9:19 Sillä hevosten voima oli niiden suussa ja niiden hännässä; niiden hännät näet olivat käärmeitten kaltaiset, ja niissä oli päät, joilla ne vahingoittavat.
9:20 Ja jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet kumartamasta riivaajia ja kultaisia ja hopeaisia ja vaskisia ja kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä eikä kuulla eikä kävellä.
9:21 He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan Tervesin jari pasanen profeetta pastori nehemia srk nettyöntekijä lähetystyö- Anonyymi
Ja vielä Nehemia ILM11:8
- Anonyymi
Babylon on Arabiassa mesopotaniassa yksisarvinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vääriä opettajia nämä onkin eksyttäneet muita eroon ristiltä.
- Anonyymi
Budhan patsaita hellarit kumartaa missä vaan rahaa on varastettavaa Thaimaassa on tämä porukka! Intiassa gurujen opeissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sodoman sijainti ilm11:8
- Anonyymi
TÄMÄN TEXTIN SIJAINTI LUKEE HETI ALUSSA BABYLON EUFRATILLA MIKÄÄN SUURENNUSLASI EI NÄITÄ TOISTEN TAVAROITA VARASTAVIA AUTA EI VOI NÄHDÄ PEITE EI POISTU NÄMÄ EI NÄE
- Anonyymi
Et edes älyä minä vuonna missä milloin kenelle etkä näe edes paikkaa missä saati tiedä missä olet SOKEA SOKEIDEN TALUTTAJA LUULET OLEVASI RIKAS OLET KURJA. JA VIELÄ TULIKIVI SODOMAN PERKELE SOKEA RENTTU. OLISIT EDES KARTALLA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TÄMÄN TEXTIN SIJAINTI LUKEE HETI ALUSSA BABYLON EUFRATILLA MIKÄÄN SUURENNUSLASI EI NÄITÄ TOISTEN TAVAROITA VARASTAVIA AUTA EI VOI NÄHDÄ PEITE EI POISTU NÄMÄ EI NÄE
Miten voi aloituksessa profeettaa leikkivältä kadota itsehillintä noin täysin että alat huutamaan kun puolustat omaa aloitustasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edes älyä minä vuonna missä milloin kenelle etkä näe edes paikkaa missä saati tiedä missä olet SOKEA SOKEIDEN TALUTTAJA LUULET OLEVASI RIKAS OLET KURJA. JA VIELÄ TULIKIVI SODOMAN PERKELE SOKEA RENTTU. OLISIT EDES KARTALLA
Harvinaisen selkeää höpötystä!
Lisää tätä.
- Anonyymi
Hörhöt ei muutu uskossaan terveiksi, vaikka he kopioivat tänne sivukaupallla tekstiä Raamatusta.
Jenkkilahkoilla on kaikilla omat "Raamatut" ja pyhät kirjoitukset, joihin ne luottamuksensa laittaa.- Anonyymi
Kyllä hellari äkkiä varastaa vaikka kännykän työpaikan kassin iskee huumepiikin
- Anonyymi
Peite on ei vaan näe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hellari äkkiä varastaa vaikka kännykän työpaikan kassin iskee huumepiikin
Olen kuullut käytettävän sanontaa, että "lestadiolainen vie vaikka silmän toisen päästä."
- Anonyymi
Aina Kassinen on tähän mennessä paras ennustaja, mikä Suomessa on elänyt.
- Anonyymi
Terve rohveetta!
- Anonyymi
Rachel itkee lapsiaan kun ei niitä enää ole ei ole ei ole ei
- Anonyymi
Sapatiksi.
PSALMI 92. Ylistyslaulu vanhurskaan Jumalan kunniaksi. . . . Virsi, sapatinpäivä-laulu. . .Hyvä on Herraa kiittää ja veisata kiitosta sinun nimellesi, SINÄ KORKEIN.
1234567---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764