Olen 13 v ja mulla on ollut nyt kahden kuukauden sisään silmätulehdus 3 kertaa. Joka kerralla menty päivystykseen ja saatu tipat yms. Aamulla taas silmä punotti ja vähän rähmi. Viimeisimmästä silmätulehduksesta on noin 3 viikkoa jolloin ostin kaikki meikit yms uudestaan eli niistä ei pitäisi olla kyse. Jos on tietoa mitä mun oikein pitäisi tehdä saa auttaa. En haluisi mennö kouluun ilman meikkiä joten sekin ahdistaa eniten se että miten mahdollista saada silmätulehdus neljä kertaa
Apua silmätulehdus taas
Anonyymi-ap
2
162
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sekin vielä että olen ollut tuodella tarkka että en koskettele silmiäni missään ja vaihdan melkein joka yö tyynyliinan ja pyyhkeen joten olen ollut todella huolellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747314Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342390
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131612- 181569
- 101569
- 521568