Suomen itäraja vuotaa venäjälle rekkarallin muodossa. Härskit suomalaiset liikennöitsijät kiertävät näätämäisesti ahneuksissaan pakotteita ja mustaavat Suomen mainetta sekä samalla murentavat pakotteiden vaikutusta. Miten tämä voi olla mahdollista? Uuden hallituksemme on lopetettava tämä venäläisten tukeminen. Eikö tuhansien ukrainalaisten kohtalo hetkauta näitä liikennöitsijöitä? Venäläiset kuskit ajelevat surutta Suomen suostumuksella kiihtyvää tahtia vastoin EU:n tavoitteita. Miten voi olla mahdollista, että näitä suomalaisia rekkafirmoja ei saada kuriin. Ei ole näillä ahneilla ja k_sipäisillä liikennöitsijöillä korvien välissä näköjään mitään moraalia!!!
Suomi ja EU:n pakotteet venäjän suhteen
Anonyymi-ap
3
194
Vastaukset
- Anonyymi
Medvedev ja Lavrov samanlaisia älykääpiöitä molemmat . Patrusev aikasi tulee nopesti astua Tuonelaan . Mananmajoille olet pian pääsevä.. Terveisin . Joukahainen ..
- Anonyymi
Kauppa sen on mikä kannattaa. Pitää muistaa, että eihän kaikki tavara ole pakotteiden alaista. Minäkin lähden Venäjälle työmatkalle bisnestä tekemään alkuviikosta. Paskahousut nillittää täällä kun elintaso alkaa tippumaan. Saitte mitä halusitte - minä en pakotteista välitä. Ne on tarkoitettu idiootteja varten. Bensan hinta on muuten 50 senttiä litralta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602797
- 62380
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181602
- 171574
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81508- 161504