Mutta meni paniikkiin ja soitti häkeen ja itki veronmaksajien apua.
Kylmis olisi voinut taas päästä paratiisiin
21
342
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoppa itse kuolemaa silmästä silmään ja katotaan, miten sinä toimit. Kylmis pelkää vain sitä kidutusta, joka seuraa ennen kuolemaa.
- Anonyymi
Hidas tukehtumiskuolema on kuulemma karmivin tapa kuolla. Ei siis ihme, että Kylmis vellipärseili ja haki teiltä veronmaksajilta apua tustalliseen tilanteeseen.
-Yksi teoria - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hidas tukehtumiskuolema on kuulemma karmivin tapa kuolla. Ei siis ihme, että Kylmis vellipärseili ja haki teiltä veronmaksajilta apua tustalliseen tilanteeseen.
-Yksi teoriaSiinä videossa näkyi vasta alkusoitto. Se oli vain jäävuorenhuippu. Kannattais lopettaa ryyppääminen ihan oikeasti.
- Anonyymi
Kylmishän on jo monta kertaa poistetuissa ketjuissa myöntänyt, ettei olekaan niin kova jätkä, kuin luuli olevansa. 1hoitsu voi todistaa tämän.
- Anonyymi
Saamari se oppi nöyryyttä niin maan pärkeleesti, kun sisuskalut sippasi. Kannattaa varmaan ryypätä joka päivä? I don't think so..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saamari se oppi nöyryyttä niin maan pärkeleesti, kun sisuskalut sippasi. Kannattaa varmaan ryypätä joka päivä? I don't think so..
Yhtä hullu se on edelleenkin. Hengenvaarallisessa shokki-tilassa tyyppi ei suinkaan soita 112, vaan rupeaa kuvaamaan videota!
:O
- Anonyymi
David Hasselhoff ei olisi alentunut hakemaan itselleen apua.
Mielestäni hän on kovempi, kuin Norris!
https://www.youtube.com/watch?v=ZTidn2dBYbY
Voitko kiistää? :O- Anonyymi
Jos mun läheisiä uhattaisiin aseella ja munt käskettäsiin harrastamaan seksiä miehen kanssa, tai perheeni kuolee, niin EHDOTTOMASTI rakastelisin Hasselhoffin kanssa. Jos se haluu?
- Anonyymi
Hasselhoffilla ei ole LÄHESKÄÄN niin paha alkoholiongelma, kuin esimerkiksi mulla. Siksi hän on niin hyvännäköinen.
-tämä on fakta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hasselhoffilla ei ole LÄHESKÄÄN niin paha alkoholiongelma, kuin esimerkiksi mulla. Siksi hän on niin hyvännäköinen.
-tämä on faktaOn Kylmiski hyvännäköinen LoL
-Akat ja Kristian
- Anonyymi
Harmittaa . Ongelma siirtyy
- Anonyymi
Kun Kylmis on kuollut lopullisesti, et sinä ole sen tyytyväisempi siltikään.
- Anonyymi
Haters gonna hate.. always.
- Anonyymi
Vihaajat tulevat vihaamaan aina.. vain kohteet vaihtelevat.
- Anonyymi
Kylmistä, eli sitä lutuista nallekarhua on vaikea vihata. Hän on niin MMUISKIS poskelle. <3
- Anonyymi
Jos vihaatte jonkun tyypin tubekanavaa, niin pysykää vain poissa sieltä. Näin yksinkertaista! Miksi tätä on niin vaikea joidenkin vihaajien käsittää?
:O - Anonyymi
Mikä juttu tämä on?
Muistuttaisin kuitenkin, että lanssi on velvollinen kuskaamaan hoitoon vastahakoisenkin potilaan.- Anonyymi
Ilmeisesti aloittaja viittaa videoon, jossa Kylmis rupesi kuvaamaan anafylaktista shokkitilaansa videolle ja postasi sen tubeen. Hengenvaarallinen tila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti aloittaja viittaa videoon, jossa Kylmis rupesi kuvaamaan anafylaktista shokkitilaansa videolle ja postasi sen tubeen. Hengenvaarallinen tila.
Höpö höpö, se olisi mennyt histecillä ja kylmäkallella ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, se olisi mennyt histecillä ja kylmäkallella ohi.
LOL! Siihen tarvitaan adrenaliini-piikki suoraan lihakseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398