Mutta meni paniikkiin ja soitti häkeen ja itki veronmaksajien apua.
Kylmis olisi voinut taas päästä paratiisiin
21
366
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoppa itse kuolemaa silmästä silmään ja katotaan, miten sinä toimit. Kylmis pelkää vain sitä kidutusta, joka seuraa ennen kuolemaa.
- Anonyymi
Hidas tukehtumiskuolema on kuulemma karmivin tapa kuolla. Ei siis ihme, että Kylmis vellipärseili ja haki teiltä veronmaksajilta apua tustalliseen tilanteeseen.
-Yksi teoria - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hidas tukehtumiskuolema on kuulemma karmivin tapa kuolla. Ei siis ihme, että Kylmis vellipärseili ja haki teiltä veronmaksajilta apua tustalliseen tilanteeseen.
-Yksi teoriaSiinä videossa näkyi vasta alkusoitto. Se oli vain jäävuorenhuippu. Kannattais lopettaa ryyppääminen ihan oikeasti.
- Anonyymi
Kylmishän on jo monta kertaa poistetuissa ketjuissa myöntänyt, ettei olekaan niin kova jätkä, kuin luuli olevansa. 1hoitsu voi todistaa tämän.
- Anonyymi
Saamari se oppi nöyryyttä niin maan pärkeleesti, kun sisuskalut sippasi. Kannattaa varmaan ryypätä joka päivä? I don't think so..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saamari se oppi nöyryyttä niin maan pärkeleesti, kun sisuskalut sippasi. Kannattaa varmaan ryypätä joka päivä? I don't think so..
Yhtä hullu se on edelleenkin. Hengenvaarallisessa shokki-tilassa tyyppi ei suinkaan soita 112, vaan rupeaa kuvaamaan videota!
:O
- Anonyymi
David Hasselhoff ei olisi alentunut hakemaan itselleen apua.
Mielestäni hän on kovempi, kuin Norris!
https://www.youtube.com/watch?v=ZTidn2dBYbY
Voitko kiistää? :O- Anonyymi
Jos mun läheisiä uhattaisiin aseella ja munt käskettäsiin harrastamaan seksiä miehen kanssa, tai perheeni kuolee, niin EHDOTTOMASTI rakastelisin Hasselhoffin kanssa. Jos se haluu?
- Anonyymi
Hasselhoffilla ei ole LÄHESKÄÄN niin paha alkoholiongelma, kuin esimerkiksi mulla. Siksi hän on niin hyvännäköinen.
-tämä on fakta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hasselhoffilla ei ole LÄHESKÄÄN niin paha alkoholiongelma, kuin esimerkiksi mulla. Siksi hän on niin hyvännäköinen.
-tämä on faktaOn Kylmiski hyvännäköinen LoL
-Akat ja Kristian
- Anonyymi
Harmittaa . Ongelma siirtyy
- Anonyymi
Kun Kylmis on kuollut lopullisesti, et sinä ole sen tyytyväisempi siltikään.
- Anonyymi
Haters gonna hate.. always.
- Anonyymi
Vihaajat tulevat vihaamaan aina.. vain kohteet vaihtelevat.
- Anonyymi
Kylmistä, eli sitä lutuista nallekarhua on vaikea vihata. Hän on niin MMUISKIS poskelle. <3
- Anonyymi
Jos vihaatte jonkun tyypin tubekanavaa, niin pysykää vain poissa sieltä. Näin yksinkertaista! Miksi tätä on niin vaikea joidenkin vihaajien käsittää?
:O - Anonyymi
Mikä juttu tämä on?
Muistuttaisin kuitenkin, että lanssi on velvollinen kuskaamaan hoitoon vastahakoisenkin potilaan.- Anonyymi
Ilmeisesti aloittaja viittaa videoon, jossa Kylmis rupesi kuvaamaan anafylaktista shokkitilaansa videolle ja postasi sen tubeen. Hengenvaarallinen tila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti aloittaja viittaa videoon, jossa Kylmis rupesi kuvaamaan anafylaktista shokkitilaansa videolle ja postasi sen tubeen. Hengenvaarallinen tila.
Höpö höpö, se olisi mennyt histecillä ja kylmäkallella ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, se olisi mennyt histecillä ja kylmäkallella ohi.
LOL! Siihen tarvitaan adrenaliini-piikki suoraan lihakseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876