Mitä sinä harrastat

Anonyymi-ap

Mitä harrastat ja aiotko aloittaa jonkun uuden harrastuksen ja mikä on uusi harrastuksesi

24

551

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harrastin rc- lennokkeja, laivoja ja autoja.
      Kävin lennättämässä rc-sähköliidokekja, joita olin piirustusten mukaan rakentanut ja oli huikean hieno tunne, kun itse tekemä liidokki leijailee kauniina kesäpäivänä poutapilvi taivaalla 100 metrin korkeudessa.
      Leijoja olen myös käynyt lennättämässä.
      Muutaman kerran kerääntyi pääskysiä leijan lähettyville, kun leija oli 130 metrin korkeudessa.
      Öljyvärimaalausta olen myös harrastanut, piirtämistä ja tiffany lasitöiden tekoa.
      Kaikki nämä harrastukset on jääneet.
      Rc lennokin lennätys olisi nykyään laitonta, jollei ole suorittanut trafin verkkokurssia lennätyksestä, lennokki pitää rekisteröidä ja tehdä ilmoitus kun lennättää, vaikkei edes saa lennättää yli 130 metrin korkeudessa ja oikeian lentokoneen alin sallittu lentokorkeus on 300 metriä, että miten muka onnistuisi törmäämään oikeaan lentokoneeseen saati matkustaja lentokoneeseen, joka lentää jopa 10km korkeudessa. ei mitään mahdollisuuksia lenonkilla ole sihen törmätä, vaikka yrittäisi, kun ei edes näe missä lentokone menee, ääni vain kuuluu.
      Kaikki nämä määräykset tehty "lentoturvallisuuden" nimissä.

En ole enää vuosiin mainittuja harrastuksia harrastanut.
      Nykään vaan pelaan tietokoneella ja pelikonsolilla ja teen pelivideoita.
      Pyöräilemässä saatan käydä välillä, mutta vähemmän, kun aikaisemmin.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17978335p

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

En ole aloittamassa mitään uutta harrastusta. Mun harrastukseni ovat muutenkin kausittaisia ja toisinaan voivat jäädä pitkäksikin aikaa tauolle.

Harrastan piirtämistä ja maalaamista, 2- ja 3D-grafiikkaa, valokuvausta, kuvankäsittelya, laulamista, soitan paria instrumenttia, luontoretkeilyä, kesällä puutarhanhoitoa. Kesällä käyn juoksulenkeillä ja talvella matkaluistelen, jos keli sen sallii. En tiedä voiko kieltenopiskelua oikein kutsua harrastukseksi, kun en kuitenkaan varsinaisesti aloita aina uuden kielen opiskelua, vaan yritän parantaa ja ylläpitää jo olemassaolevia. Lisäksi mulla on pari koiraa ja akvaariota ja iso kasa viherkasveja, että ei tässä nyt uusia harrastuksia oikein tarvitse, eikä mahdu. Ja tietysti noiden grafiikkajuttujen ja kuvankäsittelyiden ym. kanssa joutuu koko ajan vähän opettelemaan uutta.

• Anonyymi

Golf on viimeisin mutta ei ihan uusi sekään. Liikuntaa, rikossarjoja ja kahviporukoissa istumista jaaritellen milloin mitäkin.

• Runkkausta.

Hups, tuli omalla nimimerkillä.

• Anonyymi

No, turhaan nolostuit, varmaan maailman eniten harrastettu on tuo runkkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, turhaan nolostuit, varmaan maailman eniten harrastettu on tuo runkkaus.

Totta, sehän kuuluu asiaan, hyvät laitteet.

• Anonyymi

Mäkin runkkaisin, mutta ei enää nivelet kestä ja peukalo on keskellä kämmentä.

• Anonyymi

Saksofonin soitto olis kyl sellainen harrastus, joka kiinnostas, soitin pitäs vaan hankkia, mut ei mitään älykallista, kun kalliimpien hinnat liikkuu tuhansissa euroissa.
      Pitäs vaan alkaa myös Blenderiä treenaan eli 3D kuvankäsittely ja voi sillä piirtää ja tehdä kaikenlaista, mut hirveen monimutkaselta tuntuu, mut se on ilmainen ohjelma.

• Anonyymi

Vastaus: en mitään ja se veetuttaa. Olis mulla muutama juttu mielessä, mut eka pitäis saada niska-/olkapään alue kuntoon. Hemmetti mikä ärsytys. Just äsken kun yritin tehä jotain jumppaa niin en meinannut päästä lattialta ylös kun tuli kamala kipu siihen olkapäähän. Mut kyllä mä muuten liikun, lenkkeilen ja tällaista. Joogaan epäsäännöllisesti. Mut ei noita voi sanoa harrastuksiksi koska niissä ei oo mitään tavoitetta tällä hetkellä. Teen kun huvittaa.

• Minä harrastan pelaamista, palapelit, filosofiaa ja keskustelemista ja käyn ulkona, mielelläni meren lähellä.

• Uusien asiaoiden opettelua ja nykyisin lähinnä youtubesta.
      Elektroniikkaa, kemiaa, fysiikkaa, matematiikkaa, konetekniikkaan, työstökoneita, tietokoneita jne. Mikrokontrollerien ohjelmointia kannattaisi opetella, mutta en ole löytänyt sopivaa ohjekirjaa (ovat liian alkeellisia ja lavertelevia ja kaipaisin vain tiivistetyn perusoppaan ja esimerkit käskyistä).
      Yöpöydälläni on keskeneräisenä The Wealth of Nations, joka on sikäli mielenkiintoinen, että vaikka se on taloustiedettä, niin siinä on myös hyvin paljon muuta.
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansojen_varallisuus

• Siis en suoranaisesti ole uusia harrastuksia aloittanut, mutta jostain kummasta olen kaivanut taas tutun vanhan harrastuksen, nimittäin sellaisen "projektia, projektinpäälle"-selviytymistaisteluharrastuksen...

Eli ensin otetaan yksi iso projekti, mikä mukanaan poikii muita pienempiä projekteja, joita sitten koitetaan tehdä normaalielämisen päälle. Tunnelin päässä ei näy helposti valoa ja epätoivo näkyy kropassa ja tulee uniin, jotka ovat lyhyitä ja sekavia.

Varmaan hakkaa kaikki strategiapelit, adrenaaliiniset "bacehyppyharrastukset" jne. :oD

• Anonyymi

Onko lapsen kasvatustyö harrastus?
      Mjaa, lähden tästä kuntosalille, jaksaa taas kasvattaa.

AV

• Anonyymi

Lepääminen nyt uusi harrastus

• Anonyymi

Paluu rauhaan: lukea noita elämänkertoja, mitä olen haalinut, opetella kitaransoittoa, hankkia sen näppäinhaitarin, rauhoittua, edes vähän.

• Tietokoneet, just tuli kasattua nurkista löytyneistä osista reilu parikymmentä retrohärveliä (myyty jo), vielä saisi muutaman nippuun. Autoja tuli aikoinaan harrastettua paljonkin, nyt vain pakon edessä. Motoa aseteltu pyllyn alle vuosikymmeniä. Frisbeetä tulee nakeltua, mutta se on jo tässä vaiheessa selvä ettei siinä minusta mestaria tule. Pientä painotreeniä lisäksi pari kertaa viikossa ja loppuaika sitten pääosin käytetäänkin jälkikasvun elossapitämiseen :) ja viihdytystoimintojen ylläpitämiseen.

• Ai niin musiikin kuuntelua, minähän en palstaile vaan kuuntelen musiikkia, palstailu on kuuntelun sivutuote..

• Pitkään olen mennyt lenkki/jooga/kuntosali-linjalla ja sitä aion jatkaa, mutta jokin uusi harrastus kiinnostaisi. Padel on ollut nyt mietinnässä ystäväporukalla, se on hauska laji! Sitä voisin mielelläni harrastaa ihan säännöllisestikin.

• Anonyymi

Olen jo vuosia harrastanut pääkaupunki seutu ilmaista kävelyä,pyöräilyä.Kuntoportaissa nousua.Rinettä ales portaiden vieressä.Lisäksi hyödynnän kehon kuntolle hyväksi, eri urheilu puistojen ulkona olevia kuntolaiteita.Ilmaisia.Laiteissa ohjeet miten käytää ja mihin kehon osaan vaikutta.Oneksi eri urheilupuistoja isolla aluella issä asun on,eri laiteita,myös kevyitä.Kaikki kun ei haluu muskeleita ja ihan huono kuntonen voi nitä käytää vanhuket mukaan lukien.Itä Helsingissä

• VesiCircuit on uusin harrastukseni 🙂

• Klassinen kitara ja valokuvaus filmille lähinnä.

• mustasusi

Kuntosalitreeniä ja erästä historiallista kamppailulajia, johon liittyy myös historian elävöittäminen tapahtumissa. Myös elokuvia ja musiikkia harrastan. Jopa soitan joskus itse.

• Anonyymi

Uusin harrastus pistooliammunta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3233
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2644
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2268
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      490
      2159
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1930
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1913
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1754
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1702
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1657
    Aihe