Kostoksi siitä miten huonosti minua kohdeltiin täällä naisena.
Alan varmaan kohta puoliin kirjoitella miehenä
11
473
Vastaukset
- Anonyymi
No, mikä olisi muutos?
- Anonyymi
Edelleen, mikä olisi muutos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen, mikä olisi muutos?
Vastaus poistetaan joten se siitä. Et saa koskaan tietää. En koskaan paljasta olevani oikeasti nainen.
- Anonyymi
Ei kannata tuon tuusbyyn rikollisen tasolle alentua joka ei viiskymppisenäkään tiedä onko nainen, mies vai 11v tyttö
- Anonyymi
En tunne ketään Tuusulasta, joten ohi.
- Anonyymi
Mene, jo..Et tiedä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene, jo..Et tiedä...
Tällä ihmisellä vaikuttaisi olevan vakava ja todellinen identiteetti kriisi. Onko näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä ihmisellä vaikuttaisi olevan vakava ja todellinen identiteetti kriisi. Onko näin?
Sellainen tunne on, että noin voisi olla.
- Anonyymi
Lesbo.
- Anonyymi
Kyllä. Ensi viikosta lähtien olen 24 tavoitelluin mies. Nyt en jaksa tänään. Katson vaikka tv.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894