Seinäjoen kaupunkialueen pyöräilybaanat

Anonyymi-ap

Mun mielestä parhaita on Kalevantie/Tuottajantie kiertoliittymästä lähtien jatkuen aina Hyllykalliontielle. Toinen on Ruukintien osa Kärjestä Ruukintien jatko-osan päähän saakka.
Heikoin ehkä Ruukintien baana Lakeuden ristiltä, Törnävän kirkon tienoille (kirkot ei liity asiaan muuten kuin tunnettuina likimääräisinä maantieteellisinä sijaintimääritteinä).

Hyvän baanan tekee: vähän risteyksiä ja sivukujia, tasainen ajoalusta.

8

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä poljin eilen Kuortaneentietä Mäyryyn ja takaisin. Hyvää suoraa ja tasaista tietä, ei juuri mäkiä. Autoliikennettä harvakseltaan. Kukaan missään kaupungis jaksa ajaa.

• Anonyymi

Ei oikein viitsisi samaa reittiä takaisin. Kiertävä reitti on kaikkein paras.
        Ylistaroon saakka kun saataisiin pyörätie, niin se olisi hienoreitti, ensin jokivartta ja sit pyörätietä takas.

• Anonyymi

Ensi viikolla poliisi tehoseuraa suojatiekäyttäytymistä, jalankulkijoita, pyöräilijöitä, skuutilla kulukevia sekä autoilijoita yms. moottoriajoneuvoja suojatiealueille ajettaessa.

• Anonyymi

Näytti olevan jo tuossa: Suupohjantiellä liikekendintää, siis maija : DD

• Anonyymi

Ihmettelen suuresti miksi ei ole saatu pyörätietä Kuortaneentien viereen. Olisi aivan valtavan hieno pyöräreitti S.joki-Veneskoski-Nurmo-S.joki. Sopivan pitkä kuntoiluun ja onhan Veneskoskesta tullut melkoinen asuntoalue, että sieltäkin olisi helpompi pyöräillä S.joelle.

• Anonyymi

Seinäjoelta Munakan suuntaan on hyvä pitkä pätkä ja se aurataan talvella tehokkaasti ja sulaa ekana. Siitä voi jatkaa Munakantietä ja tulla sitä kautte takaisin.

• Anonyymi

Ja jos siitä vielä haulaa pidentää, niin jatkaakin Tuomikylän kautte vielä ja Törnävän suunnalta takas. Ei pahat maisemat matkalla.
        Munakantien sijaan voi mennä Kyrönjoen vartta saman matkan, jos haluaa soratietä ajaa missä ei taatusti ole liikennettä haitaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135