Olemme pariskunta ja pelattu kaikkia veikkauksen pelejä sadoillatuhansilla markoilla ja euroilla ei voiton voittoa tulee mieleen KUSETUSTA ei ole valvottu tarpeeksi varmaan kaverin kaverit voittais ja sukulaisen sukulaiset en usko enää voittoon lahjoitan nykyään nekin tuhannet kehitysapuun 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
Vastaukset 7
- Anonyymi
Sinnehän ne muutenkin menee. Mm somaliliitoille..
- Anonyymi
Mieti nyt jos lottokin palauttaa noin 40 % ja 60 % jää veikkaukselle niin kyllä siinä köyhänä ihmisenä rahoittaa mm. kulttuuria. Lotossa täytyy tehdä noin 18 miljoonaa riviä että varmasti saa seitsemän oikein ja olikohan eurojackpotissa 94 miljoonaa riviä. Veikkaus jakaa lehdistötukea mainostamalla näitä päävoittoja. Joku viisas on sanonut jos on lukenut vähänkin tilastotiedettä niin ei laita euroakaan näihin arvontapeleihin. Laita vaikka osakkeisiin ennen kuin veikkauksen arvontapeleihin. Et sillai...
- Anonyymi
Sen tarkoitus on rahat pois tyhmiltä.
- Anonyymi
5 oikei 5 egee revi siitä
- Anonyymi
Veikkauksen oma poppoo syö kuormasta, eikä nämä kierot arvontakorkkiruuvit saa ihmisten tietoon tuotua edes oikeita numeroita. Vetkuttelevat tuntitolokulla esim. Eurojaskan arvonta on klo. 21.00 helsingissä. Vielä ei klo. 23.00 veikkauksen sivuille ole saatu tuotua arvontanumeroita. MIKSI?
- Anonyymi
Kannattaisko opetella vähän matematiikka ja todennäköisyyksiä. Ovat meninaan lottopeleissä äärimmäisen matalat ja jos peliiautomaateissa palautusprosentti on alle 100% tarkoittaa se sitä, että häviät niihin varmasti jos vaan pelaat tarpeeksi kauan.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73883
- 113799
- 140725
- 37722
- 70637
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40619Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu166528- 31523
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58503Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti46492Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35484- 63465
- 69455
- 41446
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31436- 45433
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0432Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys74426- 35418
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59405