Olemme pariskunta ja pelattu kaikkia veikkauksen pelejä sadoillatuhansilla markoilla ja euroilla ei voiton voittoa tulee mieleen KUSETUSTA ei ole valvottu tarpeeksi varmaan kaverin kaverit voittais ja sukulaisen sukulaiset en usko enää voittoon lahjoitan nykyään nekin tuhannet kehitysapuun 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
Veikkaus potaskaa
7
257
Vastaukset
- Anonyymi
Sinnehän ne muutenkin menee. Mm somaliliitoille..
- Anonyymi
Mieti nyt jos lottokin palauttaa noin 40 % ja 60 % jää veikkaukselle niin kyllä siinä köyhänä ihmisenä rahoittaa mm. kulttuuria. Lotossa täytyy tehdä noin 18 miljoonaa riviä että varmasti saa seitsemän oikein ja olikohan eurojackpotissa 94 miljoonaa riviä. Veikkaus jakaa lehdistötukea mainostamalla näitä päävoittoja. Joku viisas on sanonut jos on lukenut vähänkin tilastotiedettä niin ei laita euroakaan näihin arvontapeleihin. Laita vaikka osakkeisiin ennen kuin veikkauksen arvontapeleihin. Et sillai...
- Anonyymi
Sen tarkoitus on rahat pois tyhmiltä.
- Anonyymi
5 oikei 5 egee revi siitä
- Anonyymi
Veikkauksen oma poppoo syö kuormasta, eikä nämä kierot arvontakorkkiruuvit saa ihmisten tietoon tuotua edes oikeita numeroita. Vetkuttelevat tuntitolokulla esim. Eurojaskan arvonta on klo. 21.00 helsingissä. Vielä ei klo. 23.00 veikkauksen sivuille ole saatu tuotua arvontanumeroita. MIKSI?
- Anonyymi
Kannattaisko opetella vähän matematiikka ja todennäköisyyksiä. Ovat meninaan lottopeleissä äärimmäisen matalat ja jos peliiautomaateissa palautusprosentti on alle 100% tarkoittaa se sitä, että häviät niihin varmasti jos vaan pelaat tarpeeksi kauan.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45552Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501