Olemme pariskunta ja pelattu kaikkia veikkauksen pelejä sadoillatuhansilla markoilla ja euroilla ei voiton voittoa tulee mieleen KUSETUSTA ei ole valvottu tarpeeksi varmaan kaverin kaverit voittais ja sukulaisen sukulaiset en usko enää voittoon lahjoitan nykyään nekin tuhannet kehitysapuun 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳
Veikkaus potaskaa
7
257
Vastaukset
- Anonyymi
Sinnehän ne muutenkin menee. Mm somaliliitoille..
- Anonyymi
Mieti nyt jos lottokin palauttaa noin 40 % ja 60 % jää veikkaukselle niin kyllä siinä köyhänä ihmisenä rahoittaa mm. kulttuuria. Lotossa täytyy tehdä noin 18 miljoonaa riviä että varmasti saa seitsemän oikein ja olikohan eurojackpotissa 94 miljoonaa riviä. Veikkaus jakaa lehdistötukea mainostamalla näitä päävoittoja. Joku viisas on sanonut jos on lukenut vähänkin tilastotiedettä niin ei laita euroakaan näihin arvontapeleihin. Laita vaikka osakkeisiin ennen kuin veikkauksen arvontapeleihin. Et sillai...
- Anonyymi
Sen tarkoitus on rahat pois tyhmiltä.
- Anonyymi
5 oikei 5 egee revi siitä
- Anonyymi
Veikkauksen oma poppoo syö kuormasta, eikä nämä kierot arvontakorkkiruuvit saa ihmisten tietoon tuotua edes oikeita numeroita. Vetkuttelevat tuntitolokulla esim. Eurojaskan arvonta on klo. 21.00 helsingissä. Vielä ei klo. 23.00 veikkauksen sivuille ole saatu tuotua arvontanumeroita. MIKSI?
- Anonyymi
Kannattaisko opetella vähän matematiikka ja todennäköisyyksiä. Ovat meninaan lottopeleissä äärimmäisen matalat ja jos peliiautomaateissa palautusprosentti on alle 100% tarkoittaa se sitä, että häviät niihin varmasti jos vaan pelaat tarpeeksi kauan.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 572956
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!131007- 89998
- 49886
- 84854
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35771- 95739
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86625- 48585