Veikkaus potaskaa

Anonyymi-ap

Olemme pariskunta ja pelattu kaikkia veikkauksen pelejä sadoillatuhansilla markoilla ja euroilla ei voiton voittoa tulee mieleen KUSETUSTA ei ole valvottu tarpeeksi varmaan kaverin kaverit voittais ja sukulaisen sukulaiset en usko enää voittoon lahjoitan nykyään nekin tuhannet kehitysapuun 😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

7

257

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinnehän ne muutenkin menee. Mm somaliliitoille..

• Anonyymi

Mieti nyt jos lottokin palauttaa noin 40 % ja 60 % jää veikkaukselle niin kyllä siinä köyhänä ihmisenä rahoittaa mm. kulttuuria. Lotossa täytyy tehdä noin 18 miljoonaa riviä että varmasti saa seitsemän oikein ja olikohan eurojackpotissa 94 miljoonaa riviä. Veikkaus jakaa lehdistötukea mainostamalla näitä päävoittoja. Joku viisas on sanonut jos on lukenut vähänkin tilastotiedettä niin ei laita euroakaan näihin arvontapeleihin. Laita vaikka osakkeisiin ennen kuin veikkauksen arvontapeleihin. Et sillai...

• Anonyymi

Sen tarkoitus on rahat pois tyhmiltä.

• Anonyymi

5 oikei 5 egee revi siitä

• Anonyymi

Veikkauksen oma poppoo syö kuormasta, eikä nämä kierot arvontakorkkiruuvit saa ihmisten tietoon tuotua edes oikeita numeroita. Vetkuttelevat tuntitolokulla esim. Eurojaskan arvonta on klo. 21.00 helsingissä. Vielä ei klo. 23.00 veikkauksen sivuille ole saatu tuotua arvontanumeroita. MIKSI?

• Anonyymi

Kannattaisko opetella vähän matematiikka ja todennäköisyyksiä. Ovat meninaan lottopeleissä äärimmäisen matalat ja jos peliiautomaateissa palautusprosentti on alle 100% tarkoittaa se sitä, että häviät niihin varmasti jos vaan pelaat tarpeeksi kauan.

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      140
      1041
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      1007
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      765
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      748
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      688
    6. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      686
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      676
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      612
    9. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      58
      525
    Aihe