Olihan hyvä juttu tänään lehdessä (AP) kirjastoaukion monumentista, joka ei solise, koska vesi puuttuu. Kysyttiin ties keneltä kaupungin virkamieheltä syytä ja kukaan ei lopulta tiennyt mitään. Varmaan kaupunginjohtajan kasvoille nousi vankka puna, kun tätä avuttomuutta joutui todistamaan. Nyt odotamme Pentti Halosen savolaishenkistä vastausta. Häneltähän ei vielä mitään kysytty.
Miksei vesi soliseå
4
318
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä se kallis, 400000 euroa maksanut kivipaasi kuivana ollut koko kesän, eikä kukaan tee mitään koska kukaan ei osaa päättää asioista. Kaupunginhallitus kohta kokoontuu nolona ja antaa nähtävästi tekniselle lautakunnalle toimeksiannon tehdä asialle jotain. Kaikki tietysti kokoontuvat useasti ja kokouspalkkiot juoksee henkilöille ja niiden jyvitys puolueille. Näin toimii organisaatiot Hyvinkäällä ja kansa kysyy , miksei taaskaan Hyvinkäällä mikään ei toimi.
- Anonyymi
Siihen voi joku vaikka hukkua , .🤣😭😂
- Anonyymi
Olen jo kesän alkupuolella kysellyt, miksei suihkulähteissä edes ole vettä. Muutenkin kun on kuiva kaupunki. Ihan tuonne kaupungin palautteisiin laitoin sen kysymyksen. Siihen sitten vastattiin jotain, että jokin taideteosten kunnostusprojekti on kai menossa. Vai oliko suunnitteilla vasta. Varmaan taas juhannukseksi tulee valmista. Jonain vuonna.
- Anonyymi
Älkääs nyt, tulihan Donnerin aukiollekkin just vesi. On kuin uima-allas. Kohta on talvi, ehditään nauttia ennenkuin jäätyy. Hölmöläisten kaupunki ,sanon minä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446