Minä näen siinä kaksi ihmistä, jotka pitävät toisia käsistä kiinni. Yhdistää. Hieno logo.
Espoon teatterin logo
6
219
Vastaukset
- Anonyymi
& -merkki lausutaan "et".
Onkohan ET-lehti ollut mukana nimivalinnasssa, heeehehe- Anonyymi
Markkinoinnin konsulttiyhtiölle maksettiin 75.000 € korvaus siitä markkinoinnillisesta oivalluksesta, että entinen Espoon Teatteri voidaan nyt lyhentgää ET-merkinnällä. Eli pelkällä "&"-merkillä kaikkialla Espoon teatterin painatuksissa.
Briljantti markkinointikomeljanttarin keksintö, josta tuo rahasumma oli markkinainvestointina erittäin järkevää ja kannattavaa maksaa.
- Anonyymi
Näin mesimäyrien aikaan tuossa on helppo nähdä 88.
- Anonyymi
Tsadilaisten mielestä uusi "&" pn erinomainen nimi espoon teatterille.
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009796093.html
Ne oikeen hihkuu tossa rajan takana, että oli nerokas markkinoinnillinen veto espoon kulttuuritoimen johdolta. - Anonyymi
Myös Kotus-kielilaitos laittaa oman lusikkansa mukaan tähän nerokkaiden espoolaisten keksimään mainioon teatterinimen kielisoppaan.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009797615.html
On mahdotonta että Espoo ainakaan nyt tekisi nimiasiasta enää uutta päätöstä. Semmonen olisi antautumista rahvaksen mielipiteiden edessä.
Tämän "&" -nimen puolustamiseksi kaavitaan vaikka viimeisetkin rippeet Espoon markkinointikassasta, ja markkinoinnin keinoin käännetään lopulta kaikki suosiollisiksi uudelle "&"-nimelle.
Itse Espoon Teatteri ei kohun jälkeen kiinnosta toki katsojia senkäään jälkeen yhtään enempää, kävijöitä vuosittain noin 28.000 henkeä. Jokaista Espoon Teatterissa kävijää kohden maksetaan julkista tukea 98 euroa, teatterikävijä itse maksaa tuon lisäksi noin 25 euroa lipunhintana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207