Varokaa windows päivitystä

Anonyymi-ap

Windows halusi udelleenkäkäynnistää konee päivityksiä varten. Annoin luvan ajatellen eihän tuossa kauaa mene, meni kuitenkin vähän vaille KOLME tuntia!!!
Mikähän mammunttipäivitys nyt on jakelussa?

3

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Windows rikkoi massoittain kovalevyjä, DeLL läppäreitä ja mitä kaikkee tässä kehityshistoriassa olikaan. Ainakin pari kertaa ajanut ihmisten koneet ikuiseen silmukkaan virheellisten päivitysten vuoksi ja aiheuttanut päivien toiminnan katkoja tai uudelleen asennuksia ... On siis joku jolla se on toiminut puoli vuotta ... Lohduttavaa kuulla, ei silti kiinnosta .. Mä en halua mitään microsoft storea pöydälle, windows 10:ssä maksaa pasianssikin .. Eikä lahjakorteilla voinu maksaa ees mediaplayeria 8.1 prolle. Kinuaa pankkikorttia ... Viimeiset on windowsit. Jään eläkkeelle kunhan tää windows ujutus valkenee teillekin ... Itkette vielä aikaa kun XP vallitsi (vanhoilla päivillänne sitten ku windows 7 ja 8 tuli on loppu). Kohta ei oo kiintolevyjäkään vaan kaikki tallennetaan johonkin onedrivelle pakkosyöttönä. Hyvästi yksityisyys ja tietosuoja.
      Windows 10:essä ei ole tietosuojaa minkäänlaista.

• Anonyymi

Winpäivitys tuhoaa koneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Winpäivitys tuhoaa koneen.

Taas jo jumitus aika W11 koneissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      176
      2922
    2. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      162
      1987
    3. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      126
      1699
    4. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      262
      1529
    5. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      96
      1424
    6. Miten tämä

Päättyy sitä pohdin
      Ikävä
      95
      1270
    7. Kuhmon pikku s. Matket

Eikö. Osata päivää sanoa / tervehtiä.
      Kuhmo
      29
      1143
    8. Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona

Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata
      Ikävä
      59
      1129
    9. Haluaisin, että oisit jotenkin minun elämässä

Tuntuu, että olet sielunkumppanini.
      Ikävä
      47
      1091
    10. Joko ymmärrät

Ettei ikäväsi kohde ole sinulle oikea
      Ikävä
      85