Jos sota tulee Suomeen

Anonyymi-ap

Onneksi minun ei tarvitse lähteä sotimaan, en käynyt armeijaa tai sivariakaan.

16

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu.., Suomessa on sellaiset lait ettei hullujen tartte lähteä sotaan.

• Anonyymi

Minulla ei ole minkäänlaisia henkisiä ongelmia, eikä ole ollut.
        Syyt olivat ihan muualla.

• Anonyymi

Argumentissasi ei ole mitään järjellistä logiikkaa. Hulluthan juurikin lähtevät sotimaan.

• Anonyymi

Juuh hullut ne sotaa tahtoo/lietsoo..

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🔞 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17979566S

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ota nyt rauhoittavia ja älä lietso paniikkia. Mi nkäläistä sotaa sen? Rauhoituu ja

• Anonyymi

Katos se on sitten vaan sellasta rauhallista sotaa iliman panikkiikia ja ilman hulluja. Se on hyvä.
        Diapamiin on vaikea saaha pitkäaikaista reseptiä vaikka kuin pommit paukkuis.

• Anonyymi

Ei itsellä ole minkäänlaista paniikkia, sinulla taitaa olla kun kirjoituksesi oli niin sekava.

• No joo, mun mielestä sä saat lähteä sotaan jos sinä itse haluat

• Anonyymi

Minua ei enää pelota se, jos vaikka Suomeen sota tulisikin. Ukrainan sodan alussa pelkäsin asiaa, muttanyt olen ikäänkuin turtunut asiaan.

• Anonyymi

Se tulee jos on tullakseen, emmekä me voi siihen vaikuttaa, joten ihan turhaa stressata silä. Niinkuin millään muuallakaan asialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tulee jos on tullakseen, emmekä me voi siihen vaikuttaa, joten ihan turhaa stressata silä. Niinkuin millään muuallakaan asialla.

Niinpä. En ole pelännyt sotaa edes Ukrainan sodan alussa.

• Anonyymi

Juu., näin me turrumme sotaan. Mullewkin se on yks hailee.

• Anonyymi

Joo mutku Suomella on paljon panssareita. Äijät istuu niiden päällä ja katsovat kun Iskander ohjukset lentelevät Karjalan yli.

• Anonyymi

Ennen Venäjän hyökkäystä Ukrainaan tosiaan pelotti että jos se Venäläinen tulee niillä tankeillaan ja muilla.

Sen jälkeen kun on nähnyt videolta mitenkä Venäläiselle tankille annetaan varsin lämmin vastaanotto ei enää pelota.

Nyt kun on nähty ne Venäläisten aseet ja "taktiikat" tositoimessa voi olla todella helpottunut; kun pelkästään käytännössä kouluttamattomat ja käyttäjille pitkälti tuntemattomalla kalustolla taistelevat Ukrainalaiset pitää tuolla tapaa Venäläiset kurissa mitenkä paljon tehokkaampaa onkaan se puolustautuminen Venäläistä vastaan kun miehistöllä on kattava kokemus laitteistaan ja niiden kyvyistä joita käyttävät.

Jos Venäläinen valtion/sodanjohto ei ole täysin ymmärrykseltää todellisuudesta vieraantunut on se myös tiedossa Moskovassa ja osaavat pysyä oman rajansa takana jatkossa.

Tää CIA:n operaatio missä Putinille syötettiin idea Ukrainan "erityisoperaatiosta" tullaan muistamaan vielä pitkään yhtenä historian ovelimmista.

Operaatiossa selvisi sekä se mitenkä Venäläiset taistelee, että mitenkä hyödyttömiä sekä taktiikat ja kalusto on lännen aseita vastaan.

Lisäksi tietenkin Venäläisilta tuhoutui jo niin paljon miehistöä ja kalustoa että armeijan kyky edes taistella sillä tasolla joka sillä oli operaation alussa on saavuttamattomissa vuosikymmenten ajaksi.

Kaikki tuo ilman että länsimaat isommin kärsii mitenkään; ainostaan Ukranassa otetaan pataan tiimin puolesta. Muualla vaikutus kansalaisten elämään on minimaalinen.

• Anonyymi

Sinut kyllä käsketään muihin hommiin.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2158
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1856
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1844
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1543
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1399
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      174
      1375
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1191
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1024
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1023
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15